Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kokusan van igen a stekker nem érintkezett!kész a foskotrom lötem pár képet a bunkofonommal!
Megkaptam! Köszönöm!
A tiedbe már kokusan van, mi volt a problem?
Elküldte Isti a számot, csak nem mellékelt hozzá aláírást.
Add meg kérlek a srác számát, akit mondtál, hogy profi. Beadnám hozzá mekkelésre. Ne kotyogjon már az eleje, mint a sárga babettának!
nem vettem meg azt a vez.tengelyt,nézegettem én is.újonnan mennyi lehet ez a vacak?
Hellooóóó!

Most nem tudom, hogy örüljek vagy sem a "megújúlt" Visontának. A vasárnapot oda terveztük, de nagyon morcos leszek, ha 40 percet kell várnom minden menetre. Remélem addig sikerül kicserélni Palcsee - nak is a vízpumpa szimeringem.

Májusra meg tervezhetnénk egy Pancsi ringet is, 2 napos proginak. Benne vagytok?
Jah, szűrők érkeznek szerdán ismihez, csak azt nem tudom hogyan fogom átvenni, de majd valahogyan megoldjuk.

Ami most nektek fent van gumi, mindegyiket a Sanyától vettétek? Holnap Isti rákérdez az emberére, hogy tud-e még hozni neki, ha nem, akkor fogalmam sincs kitől vegyek gumit. Már az újakon gondolkodom.
Köszi megfogadom a tanácsod nem veszem ki őket!
Ne vedd ki. Yamahanak alapból gyenge (pont megfelelő) rugói vannak, max erősíthetsz rajtuk. Husabergnél van probléma a szimpla rugókkal. Túl erősek, ugyanakkor ridegek is, előbb utóbb törnek. A dupla gyengébb, és törésnél sem csúszik bele a szelep. Megfelelő erősségű rugókombinációval tovább bírják a himbagörgők, a vezérműtengely bütykei és a szelepek tömítőélei. Ugyanakkor a szelep nyúlása is csökken, később hull bele a hengerbe.
Palcsee csodálkoztam anno rajta amikor szét szettem hogy dupla rugók vannak a szelepnél. Van egy nagy meg azon belül egy kisebb ármérőjű rúgó. Az lenne a kérdésem ha a kis rúgókat kiszedném akkor lenne valami baja? Talán picivel erősebb lenne a motor?
valami jobb akkor, valami nem... na majd hétvégén megnézzük
amúgy ktm topicba pont arra kérdeznek ami Neked is van a telókkal, állítólag csúszópersely a gond...
Sziasztok! Jelentem Visonta letesztelve. Lebetonozták a kerékvetőkön kívül, hogy a driftesek ne hordják fel a természetet a pályára. Kiöntötték a repedéseket szurokkal, amin ennek okán a Luki múltkor eldobta a boltot (ezt mondta). A pálya köré kerítés készül, a vasoszlopok már le vannak betonozva, hogy ne a fák legyenek, aminek előszőr nekimész, ha kirohansz a pályáról. Építettek a hosszú csarnokba büfét, WC-ket(!) + gyerekeknek játszósarkot(?), lekövezték. Viszont nagyon gokartos lett a hely: 20perc felnőtt gokart, 20perc gyerekgokart, 20perc motoros (robistul).
én is szívok ne izgulj
Kellemes húsvéti ünnepeket! 4 nyuszika
Mindenki pályázik én meg a gyujtásomat csinálom mert naked motorsba nem ismerték a forrasztást hanem összecsavarjuk a két vezetéket ozt jonapot a motor meg nem megy teli van a bránerom ezzel a motorral de legalább még ment kurva jo a hangja vagyis nincs hangja fogaskerék se szoval mégm inden fasza
zsírság, szétkapjam addig amennyire tudom? mondjuk az fix hogy ha én csinálom tömítést kell vágnod
naná hogy megyünk, valószínű visontára vasárnap, ott még nem voltunk idén, meg végre letesztelem a csiki-csukisba is a gépet
összeraktál végre valamit sajátnak!?
szimpla szeleprugók vannak.
hellootok
http://www.kepesmotor.hu/husab...
ezt a husaberget nem ismeritek? hg mégis milyen állapotba van vagy valami!?
Beleműtjük. Mentek hétvégén vhová pályázni? Be kéne járatni az enyémet.
most nézem utólag a 2 uccsó képen ennek is odavan az egyik bütyök.....
Szeleprugód dupla vagy szimpla? Mert még ott lehet csökkenteni a felületi nyomást a himbagörgőknek és a büzyköknek...
Vazze tegnap este azon gondolkoztam mennyivel lehet gyengébb az új husaberg FE 570, a 650-től Remélem tévedek, de nem nagyon szoktam de szerintem 50 +valahány lovas szerintem Valaki tud mondani egy pontos adatott?
Szia Albi!

Neked csináltam ezeket a képeket! Legalább Mi Bergesek tartsunk össze!
Áhoj!

Ez perverz képsor!
Gyönyörűek!

Még fos a laptopom és nem tudok netezni, de már rajta vagyok az ügyön!
Azért próbálom elolvasgatni minden héten a fórumot!

CSAK A BERG
megvan a motyó anita pumpájába, jövőhéten bele tudjuk szerkeszteni?
Képről használhatónak tűnik. És benne van az autodeko is ami az önindítóhoz feltétlenül kell. Vízpumpa tengelycsonkot 800 -s papírral való polírozás után 2 db 10x18x4/44,8 mm vízpumpa szimmering csere után azonnal használatba vehető a cucc. Ennél jobbat jelenleg én sem igazán tudok. Ha korrekt az ár, szerintem vedd meg.