Szia!
Azon az Fc-n a hajtókart, a szeleprugókat és max a dugót kéne megnézni. A 4 szelepet tavaly cseréltem benne Ottonak. Dugószett 40 ből kijön , hajtókarfelújítás 30, gyári alsó görgőkkel, mert más nem nagyon bírja. Szeleprugókat érdemes bele duplát rakni, tovább bírja az összes vezérlési cucc (vezlánc, görgők, veztengely bütyök), gyengébbek de elegendő rugóerőt biztosítanak, és rugótörési rizikó is minimális (nem olyan ridegek mint a kúpos szimpla rugók), és nem csinál a belecsúszó szelep 100 e Ft-s kárt.... Karbiból nem rossz az a fajta gyorsítós Dell'orto sem, ami most rajta van de az már tényleg a végét járta. Karbiból jelenleg 2db gyorsítós lapsúberes Mikuni TM 38, egy vadi új 2009-es Mikuni TMR 41 és egy 40-es gyorsítós Dellorto van, bármelyikkel jobb lesz mint a mostanival. Esetleg beszámolom valamennyiért, mert vannak benne még használható dolgok. Árak 25-tól 35 ig, egyedül az új 90, az a saját 650-n landol majd. Főtengelycsapágyat és a kupplung felőli 6205-st érdemes belőle kidobni, a többi bírni szokta, de ha csere akkor inkább mindegyik kb. max 10 e Ft az összes. Széthúzva sztem az a blokk még nem volt, teljesen egészséges, jó motor lehet még belőle sokáig.
Egy jó tanács cseréld ki a csapágyakat is akkor. Nehogy valamelyik haza érjen. Ahogy feljavítod a blokját nagyobb erő lesz benne, de ezt te is tudod, nehogy valamelyik véget haza vágja a blokodat.
Az EXC-mben DRZ-be való Talon agyak vannak, a hátsó az konkrétan csont nélkül passzol bele, az első az picivel keskenyebb úgyhogy oda kellett plusz távtartó meg a tárcsát is el kellett tolni 5 mm-rel hogy középen fusson a kerék...
Bele lehet faragni, nem kell nagy átalakítás hozzá, csak a távtartók. A KTM -SUZUKI eléggé kompatibilis. Az, hogy hosszú távon bírja-e a hátsó agy az igénybevételt meg majd kiderül.
husaberg fe 650be nem jó VÉLETLENÜL a drz agy? mert van egy sm szettem,lenne egy nagyon jó árban lévő berg és lehet bevinném helyette drzm..... csak a berghez nincs sm szett arra tippelek hogy uygse jó bele,de hátha véletlenül.....
2001-es. Kipufogórendszeren és a design-on egyértelműen látszik. Miskolcon láttam először hirdetve sm-ként, onnan Pest mellé vitték, majd gondolom a mostani gazdihoz. Persze 2003-ként hirdetik. Ütött alváz-motorszáma van, azt sem tartom kizártnak hogy vkinek nagyon hiányzik.
Ugy néz ki, mintha 03-sa volna . Pontosabbat lehetne mondani, ha látnánk a kuplungdeklit is . A vízpumpafedélről el lehet dönteni, h 2003-mas vagy régebbi.
Palcsee vagy valaki hozzáértő mondja már meg nekem, hogy ez a gép tényleg 2003-as évjárat, vagy csak én hiszem azt, hogy max 2001-es és még a régi blokkos (legalábbis ránézésre)!?
Nekem az okosok(persze ezeknek van husabergjük) azt mondták! 2003-tól dupla vezérműtengelyes, 2001 előttik gyújtásai nyűgösek, 2004-től tartósabb a blokkjuk,olaj pumpával mokoltak és jól emlékszek jobb karbit kaptak ami ez által agresszívabb,idegesebb a gázreakcióra lett. és az logikus ha minél öregebb annál nehezebb alkatrész kapni hozzá és drágább Amúgy neked mióta van meg? volt valami problémája? Mennyit szoktál motorozni vele?
szeva, havernak van egy rendszámos fe550-je, 2004-es, garantált 140üó álá Husaberg Budapest szervíz, fölöslegesen megvette gép volt... ha érdekel kérdezz rá nála:
Sárosi Tamás
+36203544529
vecsésen meg tudod nézni
Elöl a hűtő mögött az ott miféle szűrő