üdv!Csabi berg én tudok neked egy fasza fe 600at én ujjitottam fel 2 honapja haver azota 3szor tolta ki igaz csak 99es de jo és van külföldi papirja adásvételi is asszem!ha érdekel irj
üdv!hát még össze se raktam mert nincs idöm!de van magyarországon pár berges akinek vas van benne de azok 550 és 650 esek nem forognak annyit!énis sokat tárgyaltam a palcsival de igaza van megfelelö illesztéssel majdnem ugyan olyan jo
igen az én 650esem is fém perselyt kapott hát annyit tok mondani h ha 450est krosszozni használod és 4es váltod van akkor szerintem inkább a gyári persely a nyerő hiszen kurva sokat pörög a moci de lehet kisérletezni énis azt szoktam
Tapasztalatot vagy véleményt szeretnék kérni!
Elrepedt a persely a 450 fcm-be!
Vegyek bele újat 96.000-ért, vagy 20.000-ért esztergáltassak bele ?
Gyári biztos jobb, de tudom hogy a mester, csinált már csomó 2t-hez gokarthoz, drz-hez!
Találkoztatok már ilyennel?
2000'-es FC600 Dellorto karbival?
Ha már buherált és szétkopott a karbid, akkor azért.
Keress egy gyorsítópumpás Mikunit és azzal jó lesz! Nekem volt 2db is! Egyiket odaadtam az FC501-el, a másikat meg elvitte egy srác kipróbálni a 98'-as FC600-ra és eltünt vele, mint az aranyóra.
Lehet tudnátok nekem segíteni, ezért feltenném kérdésem...
Miért van az...hogy a motor akár több havi állás után 1rugásra indul..de ha nem melegszik be és úgy megáll..akkor viszont tolásra..vagy behúzásra indul...?
A radiális FTE nyereg 2005-től volt a bergeken.
2005 volt az átmenet az új és a régi között.
2005-től volt ez a radiális FTE nyereg elöl, a hullámos tárcsa, a blokk ekkor lett 644 helyett 628 ccm, viszont a kinézete még régi maradt, mármint a tankra és a tankidomra gondolok.
.