Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én EZT ajánlom neked! fasza a gép előző gazdájánál és a szerelőnél is leinformálható...

.
Köszi Ferus, de azt mondták nekem hogy 2003 előttit ne vegyek! Meg fiatalabbat is akarok. Köszi azért hogy írtál.
Kösz a segítséget!
A realba is azt mondták hogy tudnak pár 450-es rmz-t amibe nem gyári niko.. persely van, és versenyeznek vele!
Remélem jó lesz!
üdv!Csabi berg én tudok neked egy fasza fe 600at én ujjitottam fel 2 honapja haver azota 3szor tolta ki igaz csak 99es de jo és van külföldi papirja adásvételi is asszem!ha érdekel irj
üdv!hát még össze se raktam mert nincs idöm!de van magyarországon pár berges akinek vas van benne de azok 550 és 650 esek nem forognak annyit!énis sokat tárgyaltam a palcsival de igaza van megfelelö illesztéssel majdnem ugyan olyan jo
Kösz ferus!
Csak hobby enduros vagyok és gyári 6-os váltóm van!
Te szoktál vele endurozni, esetleg forraltad már fel?
Tapasztalatok?
Előre is köszi!
http://www.kepesmotor.hu/husab...

http://www.kepesmot
or.hu/husab...


Sziasztok valaki ismeri ezeknek a motoroknak az elő előéletét vagy mit mondtok rá?Ne kíméljetek
árban 40ezertöl a csillagos égig!
igen az én 650esem is fém perselyt kapott hát annyit tok mondani h ha 450est krosszozni használod és 4es váltod van akkor szerintem inkább a gyári persely a nyerő hiszen kurva sokat pörög a moci de lehet kisérletezni énis azt szoktam
tms 40?

simán ennyi a karbi tipus?
TMS 40
Tapasztalatot vagy véleményt szeretnék kérni!
Elrepedt a persely a 450 fcm-be!
Vegyek bele újat 96.000-ért, vagy 20.000-ért esztergáltassak bele ?
Gyári biztos jobb, de tudom hogy a mester, csinált már csomó 2t-hez gokarthoz, drz-hez!
Találkoztatok már ilyennel?
árat nemtudok ,nézelődni ebayen vagy kérdezd palcseet itt a fórumon.
és az árban mit jelent? és merre tudnék érdeklődni?
korábban volt szó már karbiról.egy körtolattyús gyorsítós karbit érdemes a tiédre rakni.
igen 2000-es delorto karbival...

akkor azt mondjátok keressek egy mikunit..?
de abból milyen típusút?
Fasza csak repítenék neki egy golyót a fejibe ha találkoznák vele
2000'-es FC600 Dellorto karbival?
Ha már buherált és szétkopott a karbid, akkor azért.
Keress egy gyorsítópumpás Mikunit és azzal jó lesz! Nekem volt 2db is! Egyiket odaadtam az FC501-el, a másikat meg elvitte egy srác kipróbálni a 98'-as FC600-ra és eltünt vele, mint az aranyóra.
Már nálam is ilyen volt,a fos karbi teszi ezt már anno mikor Palival néztük is szétvolt kopva.Ja meg nem indult csak gázzal,fájdalmas volt néha.
jah igen azt elfelejtettem...hogy ha nem melegszik be akkor többszöri rugdosásra sem reagál...
Sziasztok!

Lehet tudnátok nekem segíteni, ezért feltenném kérdésem...

Miért van az...hogy a motor akár több havi állás után 1rugásra indul..de ha nem melegszik be és úgy megáll..akkor viszont tolásra..vagy behúzásra indul...?
Rendben! Köszi!
nekem 2003-as van és azon is ilyen nyereg van
Akkor a 2004-et módosítom 2005-re...a többin nem változtatok...
A radiális FTE nyereg 2005-től volt a bergeken.
2005 volt az átmenet az új és a régi között.
2005-től volt ez a radiális FTE nyereg elöl, a hullámos tárcsa, a blokk ekkor lett 644 helyett 628 ccm, viszont a kinézete még régi maradt, mármint a tankra és a tankidomra gondolok.