Sziasztok!
Sajna úgy néz ki eladó lesz az új kesztyűm mert kicsi.
Még a napokban azért kipróbálom a robogómon hogy tudok e mozogni benne rendesen, de ha nem, akkor eladnám.
Ára: 11.000.- Új ára 16 körül volt.
Jövöhéten ki is derül hogy kell-e vagy nem.
Akit érdekel, irjon nyugodtan és amint aktuális küldöm is
Mérete M-es, de inkább S-M méret.
szeva, én tapasztalatból azt mondom Neked hogy totálisan felesleges akkora erő egy enduróba mert én terepeztem is az enyémmel...
fx 450-el mentem ma és azokban is van annyi erő ami bőven sok(k) (szerintem erősebb volt a régi 450 fe-nél)
föleg ha rakatsz rá a szervízben egy full fojtásmentes gyújtástérképet
viszont a 390 volt a nagy meglepetés, a silány erőnlétemmel is olyan szépen végigmentem mindenféle fáradság érzet nélkül a pályán hogy el se akartam hinni, 250 exc 2t-be kapaszkodni kellett meg operálni gáz-kuplung-faszom-kuplung-gáz de azért király kis gép volt az is, főleg a súlya miatt, a bergek kicsit nehezek lettek
fx 450be megint csak kapaszkodtam 1-2 helyen, de a 390 baszottul könnyed kis gép, van benne erő ahova kell, de nem rángat hanem full egyenletes, felhasználó barát
persze ha nem jóféle szopós terepen akarja használni az ember hanem "megyünk a földúton egyenes azt nyelezzük" típus akkor kevésnek tűnhet, de az meg nem endurózás...
ja hogy neked ilyen profi felszerelésed is van?
nekem a cross cucc kimerül a csimmában a kesztyűben meg a sityakban meg a kjc-s melegítőmben csak azt már nem nagyon akarnak adni,mert mindig kiszakad motorozásban
höhö, bikázni kellett az 570-et meg még 2 kötömöt is, 570 nem indult azzal valami más nyehácsku volt, a másik kettő azt hiszem beröffent
nesze neked berugókar nélküliség, de ezen kívül nem sok hátránya van, talán lehetnének könnyebbek
Hát nem tagadom hogy ahogy olvastam ezt a fórumot hogy mindenki sm pályázik, hogy egyszer lehet hogy kipróbálom és lehet hogy én is szerelmese leszek. Szerintem kibaszot jó érzés lehet a kanyarba bedűteni a motort és aztán fruti gáz De ez még a jövő egyenlőre legyen egy pöpec bergem
szuper nagy szerelmese vagyok az endurozásnak Ma haverok hívtak hogy menjek ki a bányába motorozni, csináltak egy pályát nem rossz főleg az egyik fordító az a szerelmem csak nehéz dög a motorom , cserélni kell és itt jön szoba a husi
Nem lehetett az 570-est kipróbálni mert nem indult be, de jövőhéten vasárnap újra Husa tesztnap Sóskúton, a promoto szervezi, ott biztos lesz 570-es is.
Sajna úgy néz ki eladó lesz az új kesztyűm mert kicsi.
Még a napokban azért kipróbálom a robogómon hogy tudok e mozogni benne rendesen, de ha nem, akkor eladnám.
Ára: 11.000.- Új ára 16 körül volt.
Jövöhéten ki is derül hogy kell-e vagy nem.
Akit érdekel, irjon nyugodtan és amint aktuális küldöm is
Mérete M-es, de inkább S-M méret.
Meg tudja mondani valaki, hogy ezt a fajta nyerget melyik bergekre rakták gyárilag? Típus és évjárat kellene. Köszi
keresek husi FS650-re fekete idomszettet
zolcat@mailbox.hu
mégis mibe mentem 1-1.5 évet enduroval szerinted, bőőőőőrbe?
fx 450-el mentem ma és azokban is van annyi erő ami bőven sok(k) (szerintem erősebb volt a régi 450 fe-nél)
föleg ha rakatsz rá a szervízben egy full fojtásmentes gyújtástérképet
viszont a 390 volt a nagy meglepetés, a silány erőnlétemmel is olyan szépen végigmentem mindenféle fáradság érzet nélkül a pályán hogy el se akartam hinni, 250 exc 2t-be kapaszkodni kellett meg operálni gáz-kuplung-faszom-kuplung-gáz de azért király kis gép volt az is, főleg a súlya miatt, a bergek kicsit nehezek lettek
fx 450be megint csak kapaszkodtam 1-2 helyen, de a 390 baszottul könnyed kis gép, van benne erő ahova kell, de nem rángat hanem full egyenletes, felhasználó barát
persze ha nem jóféle szopós terepen akarja használni az ember hanem "megyünk a földúton egyenes azt nyelezzük" típus akkor kevésnek tűnhet, de az meg nem endurózás...
nekem a cross cucc kimerül a csimmában a kesztyűben meg a sityakban meg a kjc-s melegítőmben csak azt már nem nagyon akarnak adni,mert mindig kiszakad motorozásban
Meg egy az én kis drágám fekete hátsójáról.
nesze neked berugókar nélküliség, de ezen kívül nem sok hátránya van, talán lehetnének könnyebbek
Biztos lesz valamikor on-road tesztnap is a Husabergnél.
Nem lehetett az 570-est kipróbálni mert nem indult be, de jövőhéten vasárnap újra Husa tesztnap Sóskúton, a promoto szervezi, ott biztos lesz 570-es is.