Csá! Nekem pont van egy eladó, de ez csak 550. Sajna nem nagyon van időm vele menni munka miatt ezért akarom eladni (mondjuk nem minden áron), de azért totálba fel lett-van újítva a motor és annyi alkatrészt adok hozzá, hogy garantáltan nem kell rá költened egy évig biztosan! Na mindegy nem tukmálom csak hátha érdekel megemlítettem...
Ha tudsz időt szakítani a túrázásra akkor bizony nagyon nagy élmény tud lenni. Nekem éveken keresztül volt szerencsém 1-1 hetes mocis túrára elmenni (két ember + 1heti cucc + sátor, hálózsákok...stb a motoron ), de tavaly (nos ennek több oka is van) már sajnos alig volt időm gurulni... Épp ezért is döntöttem a Berg mellett, ha már egyszer ilyen ritkán van lehetőségem akkor legyen minél nagyobb élmény... Eddig bejött! A túrázásra jutó időn várhatóan a kis embrió sem fog sokat segíteni. Azért vész esetére még ott pihen a Dominator a garázsban Azért 1-2 közepesen rövid kört remélem a Berg-el is meg tudok tenni (ha már egyszer ott fityeg rajta a rendszám ) Balcsi.... határeset utas kizárt
Pegig kell annak a gyerkőcnek! Én most látom!
Nem volt könnyű a döntés de kellet egy túrásabb paripa!
A párommal szoktunk motorozni és hiányoztak a közös turnék!
Most megnézzük milyen lesz esemmel csapatni a Balcsira!
És lesz még berg az biztos!
Ha okosan és állhatatosan neki akarsz állni a berg témának vagyis megtudni sokat a HusaberG-ről akkor ezt a topicot előre "lapozod" az első oldalra és rászánsz egy pár órát és végig olvasod!
Minden kérdésedre választ kapsz még azokra is a miket nem is gondolnád hogy felteszel!
Mivel versenymotorról beszélünk ezért jóval több odafigyelést és törődést igényel mint más típus, de meghálálja!
Vannak költségek mint pl a gyakori olaj csere, olajszűrő és szelep hézag állítás! A többi meg ha eljön az ideje!
Semmihez nem hasonlítható érzés egy ilyen erős 1 hengeres motorral menni! Adrenalin a kimondhatatlan hatványon!
Jó motor a berg csak olyat kell venned aki szerette és karban is tartotta mert könnyen belefuthatsz a szétcsapott motrba!
Van egy másik megoldás, ha többet akarsz tudni a típusról....
itt a fórumon palcsee nicknéven van fent Bencsik Pali akit ha felhívsz(a számát megtalálod a hirdetései alatt) mindent elmond amit tudni akarsz és amit nem és még ajánlani is tud neked motort mert szinte mindig van egy-két épülő berg a keze alatt!
Szia Csabiber(e)g......
Én 2006 végén vettem egy zsír új Berget...650-est....Nekem is inkább rosszakat mondtak a motorokról de valahogy nem lett igazuk....Ugyanis semmi baja azóta a mocimnak....A kötelező szervizeket betartom...olajcsere...minden másodiknál szűrő csere is...szelepállítás....150 óránál volt vezérműlánc cserélve....Most 220 óra van benne és teljesen jól működik...Alkatrész elég hamar megjön hozzá és nem vészes ára...ahhoz képest,hogy csúcs technológit kapsz....A gyári alkatrész sokat bír,nekem nem volt gondom vele....ha találsz egy eladót vidd be a szakszervizbe és ott megmondják neked mennyi lenne az amit rá kellene költened....Az én motorom csak ott szerelik....Talán év végére benne lesz a 300 óra és egy gyűrű szettet vennem kell,vezérműlánccal.....de ez egy versenymotor..nem arra van,hogy 100 000 km-t menj vele..Amúgy a gyűrűk és a vezérműlánc kb 30 000 ft...300 óránál egy japán 450-est már negyedszerre generáloznád....A motor nem alkalmas pötyögésre...lassú prüntyögésre..olyankor ugyanis nem érzi jól magát és kényelmetlen hosszútávon....Szereti ha húzod neki és olyankor működik igazán jól...Nagyon kezelhető és városban,szerpentinen nem sok ellenfeled lesz...120km/h-ig semmi nem gyorsulja le...
Üdv mindenkinek! Hát szerintem észre vettétek hogy új vagyok itt Nyárára szeretnék be alaktani egy bergre egy 650-re. Ha a kis csillag rendszeresen karban van tartva, igényes gazdája vagyok, jó moci? Mert hallottam jót is meg rosszat is, inkább rosszat róla Inkább megkérdezem tőletek, mégis ti többet tudtok róluk, mint a mezei parasztok És az alkatrészek beszerezhetők-e hozzá és mennyire drága? Előre is köszike
Szia Albi,
köszi a jó kívánságokat!
Én is a legjobbakat kívánom neked az új vashoz, gondolom nem volt könnyű döntés lecserélni a a Berget...
Én is szemezgetek most egy KTM-el (65SX) a gyerkőcnek de asszony azt mondta meg ne próbáljak egy 4 hetes babának versenymotort venni
Szia Vogue,
köszi az infókat, asszem első körben adok még időt magamnak hátha mégis "megtanulok" ezzel a gázreakcióval is motorozni... Csak hát könnyebb a motorra fogni saját hiányosságaimat! Ha megérkezik a hátsó idom remélem eszedbe jutok.
Gratulálunk a kis jövevényhez, éljenek a februáriak
gyári cserélhető csigás tényleg bitang áron van, de nézd meg motormann-on, ott van egy olyasmi 3 csigás progresszív szett 27e-ér... vagy a kecsói boltból Álmos ajánlott még nekem sok félét
srác akinek írtam a hátsó sárvédőt azóta sem jelentkezett úgyhogy megvan még , sajnos még mindig dekorosnál, de eladó amint visszakapom
tesztnapra meg jó hogy megyünk, most szombaton is meg sóskútra is
Sziasztok!
Mostanság nem igazán volt időm aktívan fórumozni, mentségemül szóljon, hogy a Bregen kívül még egy új "dolog" bekerült az életembe (lásd fotó) Épp azon elmélkedek hogy míg más lelkes szülő a gyerkőc születési dátumát a LOTTO -n játssza meg… asszem nekem inkább a TOTO-val kéne próbálkoznom… 2 0 1 0 0 2 0 1 . . . Szóval túl sok időm nem volt motorozni, azért egy olajcserényi üzemórát sikerült már beletennem a mennydörgő gyíkba
Tapasztalatok:
- terepre szükségem lesz egy lágyabb karakterisztikájú gázkarra - voltam ma a Soroksári út Husaberg boltban 40e a cserélhető excenteres
- minden felesleges dolgot le kell szerelni még ha csak egy könnyed gurulást tervezünk is a dunaparton (rendszám + toldat...stb)
- nem ártana tartalék idomokat beszerezni… persze csak a biztonság kedvéért (Vogue megvan még esetleg a hátsó sárvédőd? Lehet tudnék rá egy vevőt )
- meg kéne tanulni rendesen motorozni
Mentek 14-én Sóskútra a tesztnapra? Én sajnos pont akkor síelni leszek úgyhogy be kell érnem a boltban látottakkal
Na üdv mindenkinek!
Igen a balban mennek a szálak olyan merőlegesen mint az eredetiben, akkor azt kűldöm.
A másik meg marad tartaléknak, ha netán elhagyom.
Majd át kell fúrnod egy hatos fúróval és mehet a helyére.
Megjöttünk Dunaföldvárról a Berg/ KTM tesztnapról.
Azt kell mondjam, hogy a 390-es Berg nagyon el lett találva! Tuti kis terep motor!
Pegig kell annak a gyerkőcnek! Én most látom!
Nem volt könnyű a döntés de kellet egy túrásabb paripa!
A párommal szoktunk motorozni és hiányoztak a közös turnék!
Most megnézzük milyen lesz esemmel csapatni a Balcsira!
És lesz még berg az biztos!
Ha okosan és állhatatosan neki akarsz állni a berg témának vagyis megtudni sokat a HusaberG-ről akkor ezt a topicot előre "lapozod" az első oldalra és rászánsz egy pár órát és végig olvasod!
Minden kérdésedre választ kapsz még azokra is a miket nem is gondolnád hogy felteszel!
Mivel versenymotorról beszélünk ezért jóval több odafigyelést és törődést igényel mint más típus, de meghálálja!
Vannak költségek mint pl a gyakori olaj csere, olajszűrő és szelep hézag állítás! A többi meg ha eljön az ideje!
Semmihez nem hasonlítható érzés egy ilyen erős 1 hengeres motorral menni! Adrenalin a kimondhatatlan hatványon!
Jó motor a berg csak olyat kell venned aki szerette és karban is tartotta mert könnyen belefuthatsz a szétcsapott motrba!
Van egy másik megoldás, ha többet akarsz tudni a típusról....
itt a fórumon palcsee nicknéven van fent Bencsik Pali akit ha felhívsz(a számát megtalálod a hirdetései alatt) mindent elmond amit tudni akarsz és amit nem és még ajánlani is tud neked motort mert szinte mindig van egy-két épülő berg a keze alatt!
csak a berg
csak a berg
Én 2006 végén vettem egy zsír új Berget...650-est....Nekem is inkább rosszakat mondtak a motorokról de valahogy nem lett igazuk....Ugyanis semmi baja azóta a mocimnak....A kötelező szervizeket betartom...olajcsere...minden másodiknál szűrő csere is...szelepállítás....150 óránál volt vezérműlánc cserélve....Most 220 óra van benne és teljesen jól működik...Alkatrész elég hamar megjön hozzá és nem vészes ára...ahhoz képest,hogy csúcs technológit kapsz....A gyári alkatrész sokat bír,nekem nem volt gondom vele....ha találsz egy eladót vidd be a szakszervizbe és ott megmondják neked mennyi lenne az amit rá kellene költened....Az én motorom csak ott szerelik....Talán év végére benne lesz a 300 óra és egy gyűrű szettet vennem kell,vezérműlánccal.....de ez egy versenymotor..nem arra van,hogy 100 000 km-t menj vele..Amúgy a gyűrűk és a vezérműlánc kb 30 000 ft...300 óránál egy japán 450-est már negyedszerre generáloznád....A motor nem alkalmas pötyögésre...lassú prüntyögésre..olyankor ugyanis nem érzi jól magát és kényelmetlen hosszútávon....Szereti ha húzod neki és olyankor működik igazán jól...Nagyon kezelhető és városban,szerpentinen nem sok ellenfeled lesz...120km/h-ig semmi nem gyorsulja le...
köszi a jó kívánságokat!
Én is a legjobbakat kívánom neked az új vashoz, gondolom nem volt könnyű döntés lecserélni a a Berget...
Én is szemezgetek most egy KTM-el (65SX) a gyerkőcnek de asszony azt mondta meg ne próbáljak egy 4 hetes babának versenymotort venni
köszi az infókat, asszem első körben adok még időt magamnak hátha mégis "megtanulok" ezzel a gázreakcióval is motorozni... Csak hát könnyebb a motorra fogni saját hiányosságaimat! Ha megérkezik a hátsó idom remélem eszedbe jutok.
Gratula nektek! És jó egészséget!
csak a berg
gyári cserélhető csigás tényleg bitang áron van, de nézd meg motormann-on, ott van egy olyasmi 3 csigás progresszív szett 27e-ér... vagy a kecsói boltból Álmos ajánlott még nekem sok félét
srác akinek írtam a hátsó sárvédőt azóta sem jelentkezett úgyhogy megvan még , sajnos még mindig dekorosnál, de eladó amint visszakapom
tesztnapra meg jó hogy megyünk, most szombaton is meg sóskútra is
Mostanság nem igazán volt időm aktívan fórumozni, mentségemül szóljon, hogy a Bregen kívül még egy új "dolog" bekerült az életembe (lásd fotó) Épp azon elmélkedek hogy míg más lelkes szülő a gyerkőc születési dátumát a LOTTO -n játssza meg… asszem nekem inkább a TOTO-val kéne próbálkoznom… 2 0 1 0 0 2 0 1 . . . Szóval túl sok időm nem volt motorozni, azért egy olajcserényi üzemórát sikerült már beletennem a mennydörgő gyíkba
Tapasztalatok:
- terepre szükségem lesz egy lágyabb karakterisztikájú gázkarra - voltam ma a Soroksári út Husaberg boltban 40e a cserélhető excenteres
- minden felesleges dolgot le kell szerelni még ha csak egy könnyed gurulást tervezünk is a dunaparton (rendszám + toldat...stb)
- nem ártana tartalék idomokat beszerezni… persze csak a biztonság kedvéért (Vogue megvan még esetleg a hátsó sárvédőd? Lehet tudnék rá egy vevőt )
- meg kéne tanulni rendesen motorozni
Mentek 14-én Sóskútra a tesztnapra? Én sajnos pont akkor síelni leszek úgyhogy be kell érnem a boltban látottakkal
Na üdv mindenkinek!
"Elvileg tulajdonosként a rendszeres, -olajcserével, -olaj szint ellenőrzéssel és a tiszta levegő szűrővel tudjuk óvni motorjainkat!"
Mondtad hogy tavaly előtt lett szétszedve! Miket cseréltél ki akkor a blokkban?
A másik meg marad tartaléknak, ha netán elhagyom.
Majd át kell fúrnod egy hatos fúróval és mehet a helyére.
gondolom egyforma mind2... de hogy mondjak valamit legyen a bal
kösz az intézkedést, ha nagy leszek meghálálom
Nem ismerlek
Jó lesz nagyon!
amugy van rózsaszín szövet bélésű cső. tehát tehetsz a kipura rózsaszín karikát
Még Apa is azt mondta, hogy jól fog kinézni. Bár, ha belegondolok, mert volna mást mondani...
Puncis dizájnú Berg?!?
Mondjuk egyedi volna, az biztos...