Tovább nem mertem faragni a témát, nehogy átrepedjen, legyen benne egy kis tartalék is, meg a szelepvezetőket sem akartam cserélni, mert azzal is csak plusz feszültség került volna bele. Kiváncsi leszek rá.
Szép az új vas. Bár kicsit furcsa lehet még, hogy nyúlósabb és tatásabb a téma, de majd megszokod. Fenntartani olcsóbb, és a cuccok is sokáig bírják benne, ha rendesen odafigyelnek rá.
Széles utat hozzá!
A dekompresszor röpsúlyát tartó kis csavar elfáradt és elszakadt. A vezlánc kicsapta a szelepfedelet, a hengerfejjel pedig az történt amit a képeken látsz. Az utolsó képen bal fönt látni, hogy kicsit kinyomta síkból az anyagot, ezért azt síkolni kell.
Nagyon kíváncsian várom, hogy mit mondatok a gépekre mert ti enduróztatok is és lesz mihez hasonlítani!
Nekem az kimaradt de majd lehet pótolom még!
Személy szerint én a három-kilencvenest próbálnám!
De aszfalt közelébe se mennék bütykössel mert könnyen leszabom a vállam!
olyan nincsen még sajnos Zsénél
de tényleg rohadt magasak épp hogy teli talppal álltam mind2 oldalon szóval szerintem kényelmes, jó hogy olyan ktm-esen keskeny lett térdnél
a régieknél magasabb az ülés meg a hasmagasság is,
ezeken az eu modelleken túl sok kütyü van, remélhetőleg lehet majd kapni usa modellt is
majd szombat este beszámolunk, végigpróbálom majd az egész palettát: fe390, fx450 (remélem ez lesz a kedvenc ) meg fe570
Jövőhéten végre Berg tesztnap Dunaföldváron!
A héten voltunk bent Zsé-nél a bolba.
Rá is pattantam a 450-es enduróra, b@sszus, nagyon durván magasak az új gépek.
Na majd a héten becskkolom megin