Anitáé van Vegánál
az enyém meg nem eladó, bár ajánlat függő
de nem terveztem, mert ha esetleg eladó lesz a gép, akkor az akrát úgyse fizetik meg rajta és azt ebay-en pikk-pakk el tudom passzolni kiló körül... és akkor kelleni fog a gyári
hát sztem az szar a benzinböl nem marad hátra semmi olaj ilyesmire gondolok sztem annyi idö alatt nem tudja megenni még letisztittod utánna ugyis átkell fulyatni levegövel tetörölgetni és kész a benzin elpáárolgott ennyi
Hy! Ha cserélem az első telókban az olajat akkor miben tudom kimosni a szárakat (csak mert mindenhol említik a műveletet)? Aki csinált már ilyet az hogyan oldotta meg a dolgot? Milyen folyadék, fürdő vagy csak befújom valamivel... Kössz előre is a válaszokat!
faszán néz ki nagyon, csak ezt a kipuff átvezetést nem értem, minek megtekerni a gázt, tök fölösleges... akkor már miért nem 2 kis dob van rajta az még babább
figyeld meg hogy milyen a Vogue villáján a nyereg felfogatás...na szerintem arra könnyebb a féktárcsák változtatását kiküszöbölni minthogy mindig más távtartót gyártani...azon meg csak hézagolni kell...!
az én gyári rendszeremnek meg 550re való a leömlője
az enyém meg nem eladó, bár ajánlat függő
de nem terveztem, mert ha esetleg eladó lesz a gép, akkor az akrát úgyse fizetik meg rajta és azt ebay-en pikk-pakk el tudom passzolni kiló körül... és akkor kelleni fog a gyári
Pár Berg a Race styles dekortól.....az egyik ismerős.....
de szerintem béna/bamba is
de amit küldtél az profi lesz
de ennek miért jobbra van elvezetve a kipufogója vajon? gondolom dupla pufós de akkor is....