mert ahogy kimazsoláztuk masteronnal a tank ülés és lengövillla alapján ez egy 87 es xr 600 lehetett.. a sárvédők is megvannak és képen is utána néztem tank és ülés minden passzol persze nem rakom össze :) csak a blokkot, ha már komplett legyen egyben a többi meg meglátom
Hali xr 400 hoz pár megmaradt cuccom eladó.
k&n vadi új sportszűrő dobozában,ha kell tisztítókészlettel.
gold fren hullámos tárcsa.zsír új dobozban.nem volt felszerelve.
ap racing hátsó fékbetét zsír új.
gyári hátsó sárvédő gyári lámpával.
dekompresszor kar konzollal.
hiflofiltro szivacs levegőszűrő.1 szer volt kimosva.
jt 14 es lánckerék 200m-ert ment.
gyári vezérműtengely dekoval kompletten.
ha valami kell írj
Ha megnézed azt a DR-t ami az adatlapomon van azt 225-ért adtam el. Most visszavenném. Legalább olyan állapotú érdekelne. Ha találnék gyöngyöt akkor nem szaroznék adnék érte többet 250-nél.
Ettől sokkal jobb állapotú motorban gondolkodok és rendszámos kell. Tudom, hogy ennyi pénzért nem lehet csodát várni, de akkor inkább marad a jelenlegi 2 motor.
200ccm nem tul sk 4T motorból..viszont amire neked kell arra teljesen jó! Itt mindenki használja terepen túrázni falatmászni a motorját! Nekik fontos az hogy ne kelljen nyélgázzal neki futni egy egy emelkedőnek hogy felérj a tetejére! Bár nekem nem Hondám van már én is könnyü gépet szerettem volna! inkább 250ccm-és a felett nézelődj,és tényleg japán legyen!
Nem éltetek én semmit. Csak érdeklődtem egy honda xl 200 után. Ti csak tapasztaltabbak vagytok nálam ilyen téren. Aztán írtam, hogy mire használnám és hátha tud valaki valami okosat.
túra kész a gépezet