Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Honda fórumon Suzukit éltetni?
Viszont a 200-as kis DR-ről csak jót tudok mondani.
Nekem igaz SX 200-am volt, melyiknek jobb a futóműve és nem vas, hanem alu a hátsó lengővillája, s könnyebb kb 10-15 kg-al mint a DR. Ja és nem belpiacos. 6 vagy 7 év alatt mentük kb 25 000 km-t. Ebből több mint 50% offroad. Leszámítva azt, hogy amikor vettem meglett furva, dugó, gyűrűt kapott, ezen kívül nem kellett ráköltenem semmit utánna. Mikor eladtam nyugodt szívvel adtam leendő gazdájának.
Nekem az a hobbim, hogy minden áldott nap, és napközben megnézem az összes motort ami abban pillanatban érdekel, minden oldalon ami játszhat. Jelenleg a kis enduró kínálatot több hónapja nézem. Úgyhogy igyekszem nem elkapkodni. Ma mentünk volna egy kis dr-ért de elkelt. Ez a 3. motor lenne itthon úgyhogy ráér.

Viszont pont ilyen hozzászólásra gondoltam mint amit te írtál. Magyarul kerüljem ezt a szekeret. Nem sok mindenből válogathatok. Pedig külföld tele van suzuki dr 200-asokkal. Kár, hogy felénk nem jön egy sem. Pedig lehet adnék érte többet egy szépért.
Nekem is pont ennyi pénzem lenne rá és pont ugyanilyen céllal, csak nekem kisebb is megtenné. 200-250-es. Bár mondom lehet 125-ös lesz nagyobb lánckerékkel. Anno a kis 125-ös dr-re ráültünk ketten apámmal 90+90 kiló meg sem kottyant neki ugyanúgy ment mint egy személlyel.
Szia!
Elsöránézésre nem szabad megvenni!Ezek a piros blokkos olasz mókerolt Hondák,én már évek óta költök rájuk,Ha Honda az legyen japó azok jók!Ég és föld különbség!A HI sorozatszámú azt jelenti Honda Italy,nekem kettő van ,az egyik 200 as,már száz körül költöttem rá. kezdem bánni!Te ne ess ebbe a hibába!Fogyasztása egyébként kevesebb mint a Simson,de eleve gyári hibásak, mert a vezérműtengely kevés olajat kap,
én is értem mit írsz de fel nem foghatom
elvonatkoztatva a hondától ezt a típust ajánlom
ja és a domi 150 kiló fél tank benzinnel
Nézegettem én is 400 meg 350ccm es 4ütemüket de nagyon ramatyok voltak.:(
A 600asból tömve van a piac de nekem az súlyra nagy lenne. Jobban tetszik a négy ütemű de eddig csak 600asban találtam ami valahogy kinéz. Igaz nem is sokat tudok rászánni 200-240 max. Lehet ezmiatt kétütemű lesz abból több normál állapotú van. Nem állatkodni kellene a motor hanem túrázni a környéken meg fotózni eljárni ide oda
Értem mit írsz, de nem tudsz meggyőzni. Csak kis sulyú gépet vagyok hajlandó venni. Városban kapcsoltam 2-tőt 80-on voltam minek. Gyorsan nem szeretek már menni, előzgetni nem akarok. Kis biztosítás kell kis fogyasztással. Ha januárban jó idő lesz egy 190-kilós gépet nem fogok kirángatni a kamrából, magas sulyponttal. Pedig nem vagyok nyeszlett, de nem jönnek be a nehéz gépek. Lehet veszek egy 125-ös dr-t és teszek előre nagyobb lánckereket. Meglátjuk.
ha nincs sár akkor nemigen számít ám a súly
aszfalton meg soft terepen előny is
ami kis ccm-es gépet láttam eddig mind agyon volt verve
pl haver nemrég nézett egy 350es dr-t aztán semmi ép része nem volt és ugyanabban az árban vette a domit ami meg tisztára gyári állapotú volt
Nem. Volt 650esem (freewind), nehéz volt a mint a dög, igaz erős, de minek. Földúton meg terepen, kis erdei utakon felesleges az erő, hátrány a súly. A fogyasztás is lényeges lenne, mert város, erdei út, és 40km -es körzet kellene. Utazóban 80 km/h. Kínnyaiban láttam még 200-ast olcsón, de fázok a kínnyaitól. A kérdés, hogy ilyen öreg japánnal jobban járnék-e. Jut eszembe a jövendőbeli motor soha nem látna sarat, és esőt.
Nekem tetszett
egy ilyesmi nem lenne jobb?
vagy valami hasonló
pl volt egy csak berúgós dr 200ezer körül rendszámosan, még jól is nézett ki
Kellene nekem töltésre nagyon gyenge terepre (nem krosszozásra) egy 4t megbízható alacsony költségvetésű, könnyű rendszámos enduró. Volt egy suzuki dr 125 -öm amit nagyon szerettem, csak kevés volt az utazó 75. Most nézegetem a 200-250eseket, csak sajnos kicsi a kínálat Erről mi a véleményetek: Honda xl 200
Évi 2000 km körül menne bele. Lenne hozzá alkatrész? Felejtsem el? Szophatok vele nagyon? Megköszönöm minden építő jellegű véleményt.
a végén oda jutunk ahová a "fejlett" országok, hogy a dűlőutak is aszfaltosak lesznek, aztán ha ezekről letérsz akkor lecsuknak
Ez sem itt van a kertünk végében,jó 1,5 órát kell mennünk amíg odaérünk. Amúgy erre a helyre is keresztet vethetünk,elkezdték kivágni ezt az erdőrészt is
ha felénk negyed ennyi szintkülönbségek lennének már akkor tök boldog lennék.......
van egy dombosabb rész nem túl messze azt meg annyira szétugrálták quadokkal hogy alig lehet menni a mély homokban
már hetek óta be sem indítottam a gépet
Ebben az esetben nem számított a nyomaték,annál inkább a lendület Másodszorra sikerült felmennie,mert elsőre nyomatékból akart felmenni,de kicsit taknyos volt a talaj,és elpörgette a kereket.
És akkor ez most jó,vagy rossz nekem
Hát ennyit számít a nyomaték a 650 es gőzkalapács megette reggelire a hegyet
Te mekkora egy Troll vagy a csapatban : "Na Gyi! Mész vagy menjek? - Mindegy - Menjél, inkább te menjél neki"
Ha nem tudnátok aludni,akkor itt egy részlet a hétvégi gurulásból.
http://youtu.be/DONRuR0KVTw
a karter védö 4 ezer ft a központi teló gyári és hibátlan bontatlan alulálitható 8 ezer ft. várom válaszod
Szeva kartelvédő és a központiteló mennyi lenne?
bocs elérhetöség 06302738234
Van olyan ismerős akinek 95ezer ft egy kezelésre a szuri
hali honda xl alkatrészek müszerfal komplett váz tank dakar 2db + ülések arany ill alu felnik fékek leömlö csö henger dugó váltó karter dekni álló forgó rész bovdenek kuplung kar+ konzol láncvédö kábel köteg kormány + kormány kapcsolók