ha könnyebb lennék 50 kilóval még vissza is mentem volna repetáért
amúgy az a nagy tank ilyenkor kurvára zavaró tud lenni..... el is adom most már nem kell
Na ez az,akkor lesznek egyenlők az esélyek. A Hondával átsuhantál a köveken,a nagy dögök meg pattogtak,mint kecske szar a deszkán.
Mindenesetre az tetszett a legjobban,amikor az egyik kolléga az első kanyarban felfutott a "partoldalra",vagy hogy mondjam
Amúgy ezek a gurulós kövek nagyon szemetek tudnak lenni.
könnyű dolgom volt, én már jártam arra és tudtam hogy fel tudok menni
de most sem ment hibamentesen
kb 2 órát vártam a többiekre.....
amúgy ha jobban megnézed mind ott bukta el hogy lassított vagy megállt
ez is olyan mint a sex ha érzed hogy gáz van, gyorsítani kell
jövőre megnézem hogy jut fel a ténéré
Szerintem használtan ki lehet fogni jó áron,főleg azóta amióta megjelent az újabb verzió.
Teljesen fix a rögzítés,egy 3M-es kétoldalas ragasztóval van rögzítve a sisakra....így van megoldva gyárilag. Kapott már ágat bőven,de nem szakította le,nagyon erős.Nem kell rezgéscsillapító,azt a nyakaddal megoldod
kösszi már nézegettem őket én is iszonyat áruk van.. amíg van mit alakítani a gépen tuti nem veszek de talán 1-2 év múlva ha ocsobb lesz és több lesz belőle ezek egyébként teljesen fixen vannak rögzítve sisakon vagy van valami kis rezgés csillapító a felfogatásukon vagy bennük?
Én nem vettem észre hogy valaha is szitált volna a kormány,ezzel a futóművel meg főleg nem.
Nem szoktam én sem ennyivel menni homokban,de most elkentem a száját.......olyan 100 szokott lenni a max.
Persze! Tavaly májusban vettem.és akkor 70e volt az ára. Az enyém HD1080-as,de ha most vennék,akkor 960-ast vennék,mert ennek nem használom ki a teljes felbontását,csak 720p-vel rögzítem a videókat,ezt meg a 960-as is tudja,ráadásul jóval olcsóbb,használtan meg még inkább.
én 120felett már komolyan félni szoktam
bár amióta van egy faca sárvédő merevítőm, azóta nem szitál a kormány
múltkor is akkora volt a menetszél hogy a lábam amikor lerázódott a szar úton nem tudtam visszatenni csak lassítás után
szerencsére éjjel volt és nem láttam mennyivel megyek, egy idióta román autó után mentem ő volt a szemem, muszáj volt menni utána..
ott ahol én is megálltam ott ő is billegett pár percig, na ott rezelt be a banda
Azért látszott hogy emberfüggő a dolog,mert Taki simán ment felfelé a nagy döggel.
amúgy az a nagy tank ilyenkor kurvára zavaró tud lenni..... el is adom most már nem kell
Mindenesetre az tetszett a legjobban,amikor az egyik kolléga az első kanyarban felfutott a "partoldalra",vagy hogy mondjam
Amúgy ezek a gurulós kövek nagyon szemetek tudnak lenni.
de most sem ment hibamentesen
kb 2 órát vártam a többiekre.....
amúgy ha jobban megnézed mind ott bukta el hogy lassított vagy megállt
ez is olyan mint a sex ha érzed hogy gáz van, gyorsítani kell
jövőre megnézem hogy jut fel a ténéré
az xr4-hez képest nagyon béna volt az eleje
a többit nem néztem mert nem érdekelt
Melyik részével nem értesz egyet? Amúgy a 650R-ről írtam,nem a 600R-ról
Teljesen fix a rögzítés,egy 3M-es kétoldalas ragasztóval van rögzítve a sisakra....így van megoldva gyárilag. Kapott már ágat bőven,de nem szakította le,nagyon erős.Nem kell rezgéscsillapító,azt a nyakaddal megoldod
Nem szoktam én sem ennyivel menni homokban,de most elkentem a száját.......olyan 100 szokott lenni a max.
bár amióta van egy faca sárvédő merevítőm, azóta nem szitál a kormány
múltkor is akkora volt a menetszél hogy a lábam amikor lerázódott a szar úton nem tudtam visszatenni csak lassítás után
szerencsére éjjel volt és nem láttam mennyivel megyek, egy idióta román autó után mentem ő volt a szemem, muszáj volt menni utána..