Ez szóról szóra így van. Csak régen ásványiból nem tudták megoldani az olaj hideg oldali alacsony értékét csak a szintetikusak tudták a 0 W így rajtuk maradt, hogy túl "vékony" stb.
A dekompresszor ott látható a képen a fogaskerék és az első bütyök között.Azt kell onnan óvatosan le kocogtatni vagy valami présgéppel lesajtolni mert eléggé ragaszkodik,ha levetted akkor esztergáltatni kell a helyére egy csövet ami elzárja az alatta lévő olajzó lyukat.
Sziasztok!
Ezt a dekompresszort én is szeretném ki.......A gépből! Már egy párszor darabokra szedtem de nem rémlik h pontosan hol van ez!
Azt tudom h a vez tengelyt el kell távolítani és vhol az alatt van és a helyét le kell vakolni de pontosan hogy is van ez! ? Tudnátok ebben nekem segíteni! Előre is köszönöm nektek máe sok segítséget kaptam itt! Üdv: L
Én sem értek az olajokhoz motoroknál...a 22éves kocsimnak meg majdnem mind1 mit rakok bele Nekem itt az Actevot ajánlották hát az lett! Bár nem a legolcsóbb de megéri!
Én azt gondolom,hogy fél szintetikus olajnál nem kell jobb ezekbe a régi alacsony fordulatú motorokba,de ez csak az én véleményem és hozzáteszem nem vagyok olaj szakértő erről inkább Jockey Ewing-ot kéne megkérdezni ő bíztos jobban ért az olajhoz
Az lehet hogy ez a gyári elöirás de a gyár ezt nem egy 20on éves blokkhoz irja hanem egy uj motorhoz! Én az XL-be actewot használtam..télen nyáron..télen kicsit többet kellet melegiteni..ennyi
Hát igazából egy olyan ismerősömtől vettem aki verseny szinten crossozik és ő vett a motorjába(Yamaha YZF 250)nagy mennyiségben ilyen olajat,neki jó volt nekem nem de ez már volt vagy 4 éve és azóta félek a szintetikus olajtól
Érdekes módon egyszer tettem én is a domiba 10w-50 es motorkerékpárba való full szintetikus olajat kb 100 km ert mentem vele és 5.ben 2 személlyel emelkedőnek felfele megcsúszott a kuplung azt hittem szar a kuplung.Azért próbaképp lecseréltem az olajat actevo 20w-50 es -re azóta semmi baja a kuplungnak.
A MAI MODERN szintetikus olajok nem "vékonyak", a megadott viszkozitással bírnak, sőt sokkal jobban tartják azt. Nem kezdenek ereszteni a tömítések, és nem jut át jobban az égéstérbe, mint egy ásványi. Nagyjából minden olajgyártó cég is leírja ezeket a honlapján.
Szóval nyugodtan mehet bele a full-szint, csak jobb lesz tőle
Hát azért ez szerintem nem egészem így van mert az a R1 es 10w-50 es full szintetikus olaj pont nem való egy léghűtéses 20 éves konstrukcióju blokkba.Szerintem túl vékony az oda,de te tudod ha neked be vált akkor használd
Ezt a dekompresszort én is szeretném ki.......A gépből! Már egy párszor darabokra szedtem de nem rémlik h pontosan hol van ez!
Azt tudom h a vez tengelyt el kell távolítani és vhol az alatt van és a helyét le kell vakolni de pontosan hogy is van ez! ? Tudnátok ebben nekem segíteni! Előre is köszönöm nektek máe sok segítséget kaptam itt! Üdv: L
Szóval nyugodtan mehet bele a full-szint, csak jobb lesz tőle