Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez szóról szóra így van. Csak régen ásványiból nem tudták megoldani az olaj hideg oldali alacsony értékét csak a szintetikusak tudták a 0 W így rajtuk maradt, hogy túl "vékony" stb.
Na ha azt megkostoljuk akkor nem csak a szelepfedelet vesszük le hanem még a blokkot is széthúzzuk
Nem-nem abba ilyen kopott szart nem raknék oda ez a tengely fog bele kerülni
egyébként van itthon egy liter házi pálesz szombaton épp meg lehetne kostolni
azer....ma megijedtem hogy a tied
egyébként a butykos mifelénk egészen mást jelent:)
A netről kukáztam
Masteron betonkeveröjéböl van.
ez kie ez a butykos?....elegge oda van
A dekompresszor ott látható a képen a fogaskerék és az első bütyök között.Azt kell onnan óvatosan le kocogtatni vagy valami présgéppel lesajtolni mert eléggé ragaszkodik,ha levetted akkor esztergáltatni kell a helyére egy csövet ami elzárja az alatta lévő olajzó lyukat.
Sziasztok!
Ezt a dekompresszort én is szeretném ki.......A gépből! Már egy párszor darabokra szedtem de nem rémlik h pontosan hol van ez!
Azt tudom h a vez tengelyt el kell távolítani és vhol az alatt van és a helyét le kell vakolni de pontosan hogy is van ez! ? Tudnátok ebben nekem segíteni! Előre is köszönöm nektek máe sok segítséget kaptam itt! Üdv: L
Meg persze mindenhol lehet kapni..mutkor az Auchanba láttam Szóval még csak külön bolba sem kell szaladgálni érte meg nem kell rendelgetni
Én sem értek az olajokhoz motoroknál...a 22éves kocsimnak meg majdnem mind1 mit rakok bele Nekem itt az Actevot ajánlották hát az lett! Bár nem a legolcsóbb de megéri!
Én azt gondolom,hogy fél szintetikus olajnál nem kell jobb ezekbe a régi alacsony fordulatú motorokba,de ez csak az én véleményem és hozzáteszem nem vagyok olaj szakértő erről inkább Jockey Ewing-ot kéne megkérdezni ő bíztos jobban ért az olajhoz
Az lehet hogy ez a gyári elöirás de a gyár ezt nem egy 20on éves blokkhoz irja hanem egy uj motorhoz! Én az XL-be actewot használtam..télen nyáron..télen kicsit többet kellet melegiteni..ennyi
Hát igazából egy olyan ismerősömtől vettem aki verseny szinten crossozik és ő vett a motorjába(Yamaha YZF 250)nagy mennyiségben ilyen olajat,neki jó volt nekem nem de ez már volt vagy 4 éve és azóta félek a szintetikus olajtól
jó lesz ..kell ... 0620774024 ezen a számon elérsz itt tudunk beszélni esetleg címet is tudok adni.. ha nem pesti vagy
Lehet olyan olajat vettél ami száraz kuplungoshoz való Dominator gyári előírása a 10w40
Ez volt occón Télre jó lesz Melegebbre fordul az idő kapja a 15w50 vagy 20w50-et mondjuk ezzel sem füstöl, kuplung sem csúszik
Küldöm a képeket,sajnos csak felületesen tudtam megtisztítani,mert sietnem kell.
Valakinek tapasztalata Aprilia xvr 550 ről? Üzemórás-e hogy bírja meg úgy amúgy milyen?
Érdekes módon egyszer tettem én is a domiba 10w-50 es motorkerékpárba való full szintetikus olajat kb 100 km ert mentem vele és 5.ben 2 személlyel emelkedőnek felfele megcsúszott a kuplung azt hittem szar a kuplung.Azért próbaképp lecseréltem az olajat actevo 20w-50 es -re azóta semmi baja a kuplungnak.
A MAI MODERN szintetikus olajok nem "vékonyak", a megadott viszkozitással bírnak, sőt sokkal jobban tartják azt. Nem kezdenek ereszteni a tömítések, és nem jut át jobban az égéstérbe, mint egy ásványi. Nagyjából minden olajgyártó cég is leírja ezeket a honlapján.

Szóval nyugodtan mehet bele a full-szint, csak jobb lesz tőle
Hát azért ez szerintem nem egészem így van mert az a R1 es 10w-50 es full szintetikus olaj pont nem való egy léghűtéses 20 éves konstrukcióju blokkba.Szerintem túl vékony az oda,de te tudod ha neked be vált akkor használd
Én jelenleg Castrol R1 10w50 -el járok...Domiba minden jó ami motoros olaj. Motul egy jó olaj