Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De de DT-zek :) Hondák között nem találtam olyat ami könnyebb mint egy 500as XL jóval (mert az volt elötte) könnyen kezelhető és kapok hozzá alkatrszt is ha kell ha nem :)
Most vettem és marad mert szeretem is:) Jól motorozható...nekem legalábbis
Szeva, keresel egy yamaha parts-ot azt évjáratod szerint kikeresed,ne dt-zzél
Csika most nézem mivel foglalkozol..nem tudsz nekem a DT-hez elsö teló szimering cikkszámokat vagy minek hivják mondani?ami alapján le tudom rendelni? Ha igen azt megköszönném:) DT LC2
aaz a legjobb..mintha afrikaiaknak irnék:D senki soha nem válaszol csak beszélgetnek a fejem fölött mintha minimum nem látnák amiket irok..de hát ki hogy hordja az orrát! annyira nem érdekel... Itt annó is sok segitséget kaptam és most sincs ez másképp! Szerencsére itt nem megrögzött motortulajok vannak..megy itt a márkafüggetlen diskuráció is Reméljük nem is változik
A dt fórum a legjoooooooooooooooooooobb
ez alap
Itt ez mindig igy megy sajnos....de hát igy kerek a világ :)

Itt vannak a hétvégi képek Zsolti

http://www.sportmotor.hu/motor...
Hűűűű haaa...megnéztem ma egy csomó vidit, itt az oldalon...elolvastam egy csomó kommentet... Szégyen és gyalázat! Persze a legnagyobb fikagépeknek adatlapja sincs
értem, köszi!
motort atlehet rakni....karbit megkell oldani de csak akkor ha 1 karbisrol beszelunk.....a tank meg ilyenek nem passzol szerintem....elso hatso villat cserelni lehet
nem akarom
most már rendeződött a helyzet
Miért akarod eladni az XR-t?
el kell adni aztán beszerezni egy xr4-et
nagyjából! Utolsó furásos a henger igy a power belsö ive kisebb mint a dugattyu ive ezért ér bele..most járatom és majd meglátjuk még hol ér bele..na onnan még szedek le kicsit és ennyi :) a kerregés megszünik de a köv felujitással ujra kell perselyeztetni!
4t hang nekem jobban bejön
a kerregés megszűnt?
Tegnapról :) Tudom hogy DT meg nem Xl meg ilyesmi de itt ismerek majdnem mindenkit DT fórum meg..na hagyjuk

Igen? hmmm
ez is disznó vastag váz.... szerintem az 500as is ebben a vázban volt
de ez csak egy lehetőség télire meggájverkedni
végülis nem kötelező, legalább nem kell lecipelni a padlásról
de ha vársz egy kicsit lesz itt télen egy csomó szarrá nyúzott gép 80-90 ezrekért kompletten
hát 350-es vázba egy 600-as... na meg ez Honda. Nem hiszem, hogy jó lenne
nagy eltérések vannak? szóval egy XR600-ast nem lehet átépíteni egy XL600-as vázra?
nekem van egy tök olcsó 350es cagiva vázam ha érdekel
váz, tank, elsőteló, hátsóteló(mondjuk ez felújításra szorul) kerekek nélkül
keréktengelyek megvannak
faszák a csapágyak benne nem lóg meg mittudomén
aztán olyan blokkot&kerekeket teszel bele amit akarsz
akkor nincs gond
nem azonos
Azt nem tudja valaki, hogy az XR600-nak és az XL600-nak azonos-e a váza?
Jójó, csak azt hittem van információd.