Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez elég beteg....
vezérmű tengely jó állapotban van meg a vez.lánc vezető?eladó?
Ma le engedtem belöle a vizet..elinditottam fél pecre se hogy kidolgozza magából a sima vizet erre be kerregett..leállitottam gondoltam hiányzik neki a viz! Feltöltöttem fagyállóval ,mult a kerregés de ennyi maradt..a vizpumpa ép nincsen baja...a hengertöl hallom ezt a kerregést! Ma mentem vele 8kilométert nem kimélve,nincs teljesitmény esés se semmi ugyan ugy megy mint eddig ment..3000RPM felett elmulik a zörgés..a rezóban valami csörög az tuti de ez nem onnan jön!
nem tudom......
az enyém nem így zörgött, annak olyan volt a hangja mintha egy fémdobozban lenne egy kis golyó
ez olyan mintha valami hozzáérne egy fogaskerékhez
de videóból nemigen lehet kifülelni rendesen
Na akkor most is a segitseged varom...
kb 10x írtam hogy nézz át rajta mindent, de nem tetted
a minden meg minden nem csak annyi hogy leveszi az ember a csészét
Valaki adjon tippet mi ez a hang ez a kerregés? Nem erőtlen megy mint az álom de ez...vagy ez normális?

Nem lehet hogy terhelés alatt kevesebbet kap és mellé mondjuk csíp némi olajat valahonnan?
Ini de nem is az volt a baj...fent akadó alapjárat emlékszel? na az 1 csavaron mulott..:)
pd04, hajtókar dugó törött. minden más ok. 40eft
nekem eddig ez a legjobb beállítás amit sikerült elérnem vele és még mindig lehetne jobb ezt azért érzi az ember nagyon sok dolog befolyásolhatja nem is merülnék bele.....de be lehet állítani engem leginkább a karbit és a légszűrő házat összekötő gumi ami idegesített mivel sosem fekszik frankón bele az élekbe ami a légszűrőházon van szóval marad a szilikonnal való tömítés ha nem akarom hogy port is beszívjon annak meg idő kell száradáshoz ami megint csak kevés ha az ember szerel
Köszönöm szépen!
Még annyit, hogy nyitott dob van rajta, gondolom az se mindegy, de pl nekem a DR-z-nél nem befolyásolta.
Neked mi volt a megoldás?
Köszi a választ!
Akkor kezdem a mókát a tű állításával...
hát ha nem azt csinálja az ember amit mondanak neki
egész napos munka? Akik itt voltak mikor megvettem az XL-t és olvasták mit küzdök azok tudják mennyi idöt vesz el egy apró hiba is..én cirka 2hónapot szoptam mint a boci mire rájöttem mi a baj! mi több igazán tökéletes csak tavaszra lett..akkor jöttem rá mi a baja
teli gáznál nekem is füstöl egy kicsit, de nem torpan, max ha extrém gyorsan húzom a gázt
lehet próbálkozni tűállással, kisebb fúvókákkal, de ez olyan egész napos program lesz
esetleg nézd meg az úszószinted(nekem is kicsit feljebb van a kelleténél a benzinszint)
menyibe került a blokk amit vettél és mi volt meg hozzá?..
szerintem csak beállítási probléma.. én is sokat vacakoltam xl karbijával mire elértem hogy semmit ne eregessen hátrafelé sztem nem kell aggódnod csak elég sok idő mire normálisan be tudja állítani az ember fia a torpanás is megszűnt persze viszonylagosan bár még mindig nem tökéletes de nem füstöl az öreg paripa.D ha foglalkozol vele picit biztos ki tudod szűrni én kétlem h tisztítanod kéne vagy az simán megoldaná..
sok motor szétesett ott azóta
Sziasztok!
Azt vettem észre, hogy mikor tekerem neki rendesen a gázt magasabb fordulattartományokban meg-megtorpan a motor. Ha csak ügy üresben húzom neki nem jelentkezik a hiba, de észrevettem, hogy nyélgáz közelébe feketén füstöl..azaz dús a keverék. Ez egyébként másoknál is így van?
Arra gondoltam kitisztítom a karbit, de elég tiszta volt, esetleg állítani kéne a tűn? Remélem másnak is volt hasonló gondja vagy van valaki, aki tudja mit állítsak rajta. Köszi!
Köszönöm szépen! Az a baj, hogy én se akarok küzdeni a távtartókkal, de ha nem sikerül szereznem akkor nincs más választás... :D
asszem nekik volt az az egy első
http://gerecsemotor.hu/ szerintem nekik van