Üdv mesterek!
Kérdés..hátha tudtok okosat..na szóval a kopogás nem más a motoromon mint az hogy a dugattyu belever a powerszelepbe..ilusztrálom is képpel(a fényes rész a kopás)
Mit lehet ilyenkor tenni?nincs elkopwa a persely a powernél meg semmi kotyogás mozgás stb stb..hm?
Agyaltam rajta, hogy eladom meg elcserélem Rx 125-re, de elment a nyolcadliteresektől a kedvem, miután beszéltem a szerelőmmel. Kicsit alkalmasabbá teszem terepre, vagyis inkább Hard terepre és megtanulok bánni a súlyával. Amit lehet így is leszortam róla. Egy műanyag tankot szerzek még rá, akkor beljebb leszek Meg persze az átkozott ritka 17-es cross gumit
Én itt nem a hanyatt eséstől,hanem inkább a pofára eséstől fostam. Abszolút helyből kellett leugrani,nem lehetett kicsit nekifutni,mert nem volt hely,ráadásul az lebegett a szemem előtt,hogy kipörög a kerék a gumin,és a közte lévő földön.és így nem emelte volna meg az elejét,és előre bucskázok a motorral.....láttam már ilyet,jót röhögtem.....nekem nem esett volna jól
Kérdés..hátha tudtok okosat..na szóval a kopogás nem más a motoromon mint az hogy a dugattyu belever a powerszelepbe..ilusztrálom is képpel(a fényes rész a kopás)
Mit lehet ilyenkor tenni?nincs elkopwa a persely a powernél meg semmi kotyogás mozgás stb stb..hm?
130kg nem vészes,de van sokkal könnyebb motor is
a dakarosok azokkal a nagy böszme dögökkel nem semmi dolgokat küzdenek le......ha túlélik.......
ilyenkor én mindig hanyattesek
bár most edzek raklapokon meg farönkökön, így lehet megúsznám egy sima eséssel
Szép a géped ! a vidid meg jó
Esetleg ha érdekel valakit , Dominator karburátor eladó .
Feltankolva halál pontosan 130kg.