Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem a Casrol R1 10w50 tökéletes. Észter olaj és eléggé patent a váltó, határozottak a fokozatok is. Azt kell nézni, hogy minimum MA minősítése legyen vagy MA2!
Próbálj Motul 5100 10w50-et, jó eséllyel barátságosabb lesz a váltó. Az hogy nehezen kapcsol üreset, annak örülni is lehet, sokkal jobb mintha üresbe váltana amikor nem akarod pl. dombon fel.
szólj ha kell valami segítség :) Varázs - Garázs nyitva áll előtted
Na fasza! Mikor csapatunk egyet?
egész facán néz ki
Raktam fel képeket Ini nézegesd meg őket :)
ha a gyűrűknél enged akkor kicsit jobb lesz elméletileg
én nem vettem észre semmit
max egy kicsit kevesebb olaj fogy
Köszi a tippet, de a 20W -50 től könnyebb lesz váltani? Vagy mit lehet tőle várni?
Nem láttam rajta a motort,ezért kérdeztem.....
ezek már az újabb csomagolások
a régi actevo fekete flakonba volt
nehogymár megtalálja az ember egyből amit keres........
az actevo az motorba való
enyémbe is ez van csak 20w50
A kép lemaradt
Ez motorkerékpár olaj? Csak mert nem látok a flakonon motort,mint pl. ezen.
az max akkor kell amikor bezabál és át kell szellőztetni
az olajat meg cseréld le próbaként 20w50re
Hu meg amit mindig elfelejtek, hogy nekem le van szerelve a dekompresszor kar meg a bovden, és hogy érdemes-e azt beszereznem, mert ugye (2004) ebbe van automata is.. legalább is azt írta itt valaki.
Na majd meglesem, milyen állapotban van. Ilyen olaj van benne:
Szerencsére idáig nem volt ilyen inzultusunk,de egyre nehezebb valami normális helyet találni,ahol nem lőnek ki azonnal.
Szia! ezek mibe való első telok? CR?
Nem normális,de előfordul. Lehet a nem megfelelően kiemelő kuplungtól,olajtól,és attól hogy a kuplungkosár be van verődve.....húzós a cseréje. A régebbi XR4-em volt ilyen,és az segített egy kicsit rajta,hogy kicsit megreszelgettem a kuplungkosarat,ahol a lamellákkal érintkezik.....tulajdonképpen síkba húztam.
Jók ezek a helyek.. arrafelé nem basztatják az endurosokat? Mifelénk (Veszprém) eléggé "kihaltak" a terepmotorosok, illetve a régi arcok, akiket ismertem. Nemrég hallottam, hogy két srác betévedt a tájvédelmi körzetbe (szinte már minden az a Bakonyba) aztán 3 kilós bírság+ motor elkobzás. Régebben voltak kezdeményezések, hogy legyenek kijelölt területek, de aztán mindenki belefáradt!
Vasárnap délutánra még egy laza kérdés: Az normális, hogy nehezen veszi az XR 400-as az ürest? Mondjuk annyira nem zavar, mert már rájöttem, hogy egy kis gázfröccs kell neki, aztán veszi szépen...csak szeretem ha pöpec a gép! Egyébként a váltójától nem vagyok elájulva... más vélemény?
Valaki tud valami olcsó helyet, ahol gumit lehet venni, mert nekem volt a padlásom, egy triál szettem, csak nagyon magas lett tőle a moci... én meg nem vagyok egy felhőkarcoló.
Ez azért egy kicsit félreérthető. Inkább úgy mondanám,hogy gurultunk ma egy rövidet
http://youtu.be/dxak8HPXRbA
sufni:
elszakadt a gumis tankrögzítőm, a zsigululi oldalsó kipufogórögzítő kompatibilis vele
kicsit vastagabb mint a gyári de felmegy az ülés tőle
Colt kollegával volt ma egy rövid menet:
amit tudni kell róla:
érezhetőbben nehezebb lesz a motor(van fent némi súlyfelesleg)
kicsit szélesebb mint az eredeti szóval a láb nem úgy áll ahogy a másikkal
ez nemigen zavaró, de érezni
állni ugyanúgy lehet rajta, ekkor észre sem veszed a különbséget
ezek a zavaró tényezők kb 1 óra motorozás után már el is múlnak
ellenben 400km után is még volt benne benzin, tartalékra sem kellett tenni
szóval nem kell remegni 150-180km után hogy nyitva lesz e a következő benzinkút..... ami azért erdélyben előfordul.....