Nekem a Casrol R1 10w50 tökéletes. Észter olaj és eléggé patent a váltó, határozottak a fokozatok is. Azt kell nézni, hogy minimum MA minősítése legyen vagy MA2!
Próbálj Motul 5100 10w50-et, jó eséllyel barátságosabb lesz a váltó. Az hogy nehezen kapcsol üreset, annak örülni is lehet, sokkal jobb mintha üresbe váltana amikor nem akarod pl. dombon fel.
Hu meg amit mindig elfelejtek, hogy nekem le van szerelve a dekompresszor kar meg a bovden, és hogy érdemes-e azt beszereznem, mert ugye (2004) ebbe van automata is.. legalább is azt írta itt valaki.
Nem normális,de előfordul. Lehet a nem megfelelően kiemelő kuplungtól,olajtól,és attól hogy a kuplungkosár be van verődve.....húzós a cseréje. A régebbi XR4-em volt ilyen,és az segített egy kicsit rajta,hogy kicsit megreszelgettem a kuplungkosarat,ahol a lamellákkal érintkezik.....tulajdonképpen síkba húztam.
Jók ezek a helyek.. arrafelé nem basztatják az endurosokat? Mifelénk (Veszprém) eléggé "kihaltak" a terepmotorosok, illetve a régi arcok, akiket ismertem. Nemrég hallottam, hogy két srác betévedt a tájvédelmi körzetbe (szinte már minden az a Bakonyba) aztán 3 kilós bírság+ motor elkobzás. Régebben voltak kezdeményezések, hogy legyenek kijelölt területek, de aztán mindenki belefáradt!
Vasárnap délutánra még egy laza kérdés: Az normális, hogy nehezen veszi az XR 400-as az ürest? Mondjuk annyira nem zavar, mert már rájöttem, hogy egy kis gázfröccs kell neki, aztán veszi szépen...csak szeretem ha pöpec a gép! Egyébként a váltójától nem vagyok elájulva... más vélemény?
Valaki tud valami olcsó helyet, ahol gumit lehet venni, mert nekem volt a padlásom, egy triál szettem, csak nagyon magas lett tőle a moci... én meg nem vagyok egy felhőkarcoló.
amit tudni kell róla:
érezhetőbben nehezebb lesz a motor(van fent némi súlyfelesleg)
kicsit szélesebb mint az eredeti szóval a láb nem úgy áll ahogy a másikkal
ez nemigen zavaró, de érezni
állni ugyanúgy lehet rajta, ekkor észre sem veszed a különbséget
ezek a zavaró tényezők kb 1 óra motorozás után már el is múlnak
ellenben 400km után is még volt benne benzin, tartalékra sem kellett tenni
szóval nem kell remegni 150-180km után hogy nyitva lesz e a következő benzinkút..... ami azért erdélyben előfordul.....
én nem vettem észre semmit
max egy kicsit kevesebb olaj fogy
a régi actevo fekete flakonba volt
nehogymár megtalálja az ember egyből amit keres........
enyémbe is ez van csak 20w50
az olajat meg cseréld le próbaként 20w50re
Valaki tud valami olcsó helyet, ahol gumit lehet venni, mert nekem volt a padlásom, egy triál szettem, csak nagyon magas lett tőle a moci... én meg nem vagyok egy felhőkarcoló.
http://youtu.be/dxak8HPXRbA
elszakadt a gumis tankrögzítőm, a zsigululi oldalsó kipufogórögzítő kompatibilis vele
kicsit vastagabb mint a gyári de felmegy az ülés tőle
érezhetőbben nehezebb lesz a motor(van fent némi súlyfelesleg)
kicsit szélesebb mint az eredeti szóval a láb nem úgy áll ahogy a másikkal
ez nemigen zavaró, de érezni
állni ugyanúgy lehet rajta, ekkor észre sem veszed a különbséget
ezek a zavaró tényezők kb 1 óra motorozás után már el is múlnak
ellenben 400km után is még volt benne benzin, tartalékra sem kellett tenni
szóval nem kell remegni 150-180km után hogy nyitva lesz e a következő benzinkút..... ami azért erdélyben előfordul.....