Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy Kérdést megér telefonon
NJo kis buli volt ez:)Legkozelebb messzebb megyunk..vagy ugyan igy kozelre de meg kell baratkoznod a dombokkal kapatokkal is:)
tuti van nekik?
gerecse tarján!
Lehet kapni egy porlasztós szívócsövet hozzá,meg mindent amin agyaltok,azokat már régen megcsinálták Keresni kell,minden van.
Na mégy egy fotó mert mindig csak a motorszerelés :) Ma itt voltunk :) Andrush elkezdi: A kilencvenes évek szar Akció filmjeiben ilyenkor jött az a rész, hogy lelövik a fotóst
valakinek nincs bontódóban motorja?
szüksége lenne egy haveromnak egy XR600-as vázra.
ha valakinek van, vagy esetleg tud bontófélben levő motorral, légyszi adjon már egy elérhetőséget.
lehet hulye kerdes de beindul a gep?.....mert nem olvastam sehol hogy nem csak azt hogy gyenge a szikra....azert kerdem mert XL-en nekem is gyenge szikra volt....vagyis nekem annak tunt
hat szerintem XL-t maceras megcsinalni 1 karbira....nemtudom hogy a hengerfejre fel e megy a XR szivocsove....ha nem akkor hengerfej csere amibe beletartozik a himba es veztengely is mert nem passzol a XL es XR-be....es meg a legszurohazat is cserelni kene szerintem de oszt lehet tevedek es siman ramegy 1 domi karbi pl
nekem jó lenne használtan is akár 500ért
hátha valakinek kallódik..... legfőképp ha sárga....mondjuk az nem egy tipikus honda szín
akkor neked olyan kell mint ami nekem van: Progrip...valami 3000-4000 Ft ért vettem újonann
Aszfalton volt ilyen falusi gyors aszfalton...elkezdtem rajta szédülni
perec az van minden felé, de nem kell ám mindet felvenni
teleszkópra gumiharmonikája esetleg valakinek felesleg?
elsősorban sárga kellene, de jó a kék és a fekete is
asszem 41es a szár
Repréren
Kimentünk egy Kicsit a Kőbányába Visszafelé találtam szép perecet... Rá is vetettem magam rögtön a földre
utánanézek köszönöm szépen a segítséget! :)
Kellene, + a motor is!
Nagyon jó, kipróbálnám!
VAgy fémdarabok vannak a jeladón
akkor először az olcsó megoldás
a gyertyától indulva szépen takarítsd meg a vezeték csatlakozásokat
ez olyan nulla forintos dolog
ha a gyertyapipa szétszedhető azt is szedd szét(esetleg az ellenállást próbaképp helyettesítsd egy rugóval már ha van ellenállás)
aztán ha így sincs szikra akkor vagy egy típusazonos gépen megnézed a trafót és a cdi-t vagy szerelő
az a baj h van amikor ad szikrát és van amikor nem...rárugok párat és a 4.5.rugás után van egy nagyon halvány szikra....de viszon tegnap volt rendesen szikra pár percig azt utána megint csak apró...több gyertyával is probáltuk de ugyanaz
letekert gyertyapipával mekkora szikrája van?
bár ez állítólag cdi gyilkos manőver, de pár szikrát kibír....
Helló. Nagy a valószínűsége,hogy a gyújtó tekercs menet zárlatos,ki kell mérni minden egységet ellenállás mérővel.
Érdemes,kis munkával,nagy eséllyel megtalálod a hibát.

gyújtótekercs: 235-319 ohm
gyújtótrafó: primer tekercs 0,8 ohm
szekunder tekercs 4,1 ohm
jeladó: 510-570 ohm

A CDI-nek is megtudom adni az adatait,de az bonyolultabb, mert ott keresztbe mérés van.