Na mégy egy fotó mert mindig csak a motorszerelés :) Ma itt voltunk :) Andrush elkezdi: A kilencvenes évek szar Akció filmjeiben ilyenkor jött az a rész, hogy lelövik a fotóst
valakinek nincs bontódóban motorja?
szüksége lenne egy haveromnak egy XR600-as vázra.
ha valakinek van, vagy esetleg tud bontófélben levő motorral, légyszi adjon már egy elérhetőséget.
lehet hulye kerdes de beindul a gep?.....mert nem olvastam sehol hogy nem csak azt hogy gyenge a szikra....azert kerdem mert XL-en nekem is gyenge szikra volt....vagyis nekem annak tunt
hat szerintem XL-t maceras megcsinalni 1 karbira....nemtudom hogy a hengerfejre fel e megy a XR szivocsove....ha nem akkor hengerfej csere amibe beletartozik a himba es veztengely is mert nem passzol a XL es XR-be....es meg a legszurohazat is cserelni kene szerintem de oszt lehet tevedek es siman ramegy 1 domi karbi pl
akkor először az olcsó megoldás
a gyertyától indulva szépen takarítsd meg a vezeték csatlakozásokat
ez olyan nulla forintos dolog
ha a gyertyapipa szétszedhető azt is szedd szét(esetleg az ellenállást próbaképp helyettesítsd egy rugóval már ha van ellenállás)
aztán ha így sincs szikra akkor vagy egy típusazonos gépen megnézed a trafót és a cdi-t vagy szerelő
az a baj h van amikor ad szikrát és van amikor nem...rárugok párat és a 4.5.rugás után van egy nagyon halvány szikra....de viszon tegnap volt rendesen szikra pár percig azt utána megint csak apró...több gyertyával is probáltuk de ugyanaz
Helló. Nagy a valószínűsége,hogy a gyújtó tekercs menet zárlatos,ki kell mérni minden egységet ellenállás mérővel.
Érdemes,kis munkával,nagy eséllyel megtalálod a hibát.
szüksége lenne egy haveromnak egy XR600-as vázra.
ha valakinek van, vagy esetleg tud bontófélben levő motorral, légyszi adjon már egy elérhetőséget.
hátha valakinek kallódik..... legfőképp ha sárga....mondjuk az nem egy tipikus honda szín
elsősorban sárga kellene, de jó a kék és a fekete is
asszem 41es a szár
Nagyon jó, kipróbálnám!
a gyertyától indulva szépen takarítsd meg a vezeték csatlakozásokat
ez olyan nulla forintos dolog
ha a gyertyapipa szétszedhető azt is szedd szét(esetleg az ellenállást próbaképp helyettesítsd egy rugóval már ha van ellenállás)
aztán ha így sincs szikra akkor vagy egy típusazonos gépen megnézed a trafót és a cdi-t vagy szerelő
http://www.wild.hu/usr_hirek.p...
bár ez állítólag cdi gyilkos manőver, de pár szikrát kibír....
Érdemes,kis munkával,nagy eséllyel megtalálod a hibát.
gyújtótekercs: 235-319 ohm
gyújtótrafó: primer tekercs 0,8 ohm
szekunder tekercs 4,1 ohm
jeladó: 510-570 ohm
A CDI-nek is megtudom adni az adatait,de az bonyolultabb, mert ott keresztbe mérés van.