Hátul és Elöl Zsír új gumik feszülnek a paripán....Holnap belecsapunk Andrushal a porba Mitas c02 130/80 R17 és Mitas ef06 90/90 R21 Kiváncsi leszek, hogy teljesítenek
ez kb olyan lehet mint az én régi ténérém
annak kb olyan volt a hangja mint amikor kijött a gyárból
aki csak egy kicsit is értett hozzá mind megcsodálta
sajna a mostani nem ilyen, csak ha nincs beindítva.....
szerintem az ilyen 20+éves gépeknél nagyon ritka az átlagon felüli kitűnő állapot
azt azért nem említik meg hogy arra a kis xl-re mennyit toltak rá hogy ilyen legyen
ezt nem azért mondom hogy szar az xl, de 300as kategóriánál azért ott sem kell csodára számítani
nekem is egy foshalmaz a ténéré, de tavaszra már az is űberfaca lessz
olyan 150ezer kp után.........
Attól függ mire akarod használni...Mivel 4T itt a nyomatékot is értékelni kell. Rövid áttétellel kezdő terepesnek teljesen ideális masina...egy darabig ugysem tudod kimotorozni. Megbízható jó gépek, bár ritka. Lehet egy 600-assal jobban járnál
Sziasztok egy kis segítség kellene szeretnénk venni egy Honda XL350-es endurot de azt hallatom hogy a nem valami jól mennek mivel csak 27 le-van benne akinek van e felől tapasztalata az kérem jelezze,kösz
Egy kis segítséget szeretnék...
Került hozzám egy leharcolt állapotban lévő XL600R
A blokkja az elvileg fel lett újítva ami hihető, mer igazából megy (aki eddig hallotta azt mondta szép hangja van), viszont olyat csinál, hogy magasabb fordulaton elkezd dadogni/fulladozni (kb 3000felett). Van aki szerint gyújtó trafó, van aki a karbi beállítást mondja, nekem meg fogalmam sincs...
-ha valaki tudja mi a teendő az legyen szíves ossza meg velem.
+ csepeg valahonnan az olaj, pedig a tömítések is elvileg újak.
-Tömítő pasztát neki esetleg ?
illetve kíváncsi lennék, hogy tud-e valaki valami alkatrész beszerzési lehetőségről Fejér és Pest megye környékén (jó áron)
- a gázbowden eléggé szét van
- hiányzik a jobbos lábtartó
- az első fék tartályából a kis ablaknál csöpög a fékfolyadék (valami ragasztó már van rajta)
[ 30K nál többet nem nagyon szeretnék rákölteni egyenlőre ]
Sziasztok!
Nekem is ennyi volt 2 éve.Eredetiség vizsga, műszaki, átírás, forgalmi, törzskönyv, biztosítás.
De már csak a biztosítás maradt, nincs 10 e/év szerencsére.
annak kb olyan volt a hangja mint amikor kijött a gyárból
aki csak egy kicsit is értett hozzá mind megcsodálta
sajna a mostani nem ilyen, csak ha nincs beindítva.....
szerintem az ilyen 20+éves gépeknél nagyon ritka az átlagon felüli kitűnő állapot
ezt nem azért mondom hogy szar az xl, de 300as kategóriánál azért ott sem kell csodára számítani
nekem is egy foshalmaz a ténéré, de tavaszra már az is űberfaca lessz
olyan 150ezer kp után.........
ere-osszehasonlitas.html
Tudom régen hirdetted már meg de engem érdekelne a műszerfal amennyiben megvan még. Üdv!
Egy kis segítséget szeretnék...
Került hozzám egy leharcolt állapotban lévő XL600R
A blokkja az elvileg fel lett újítva ami hihető, mer igazából megy (aki eddig hallotta azt mondta szép hangja van), viszont olyat csinál, hogy magasabb fordulaton elkezd dadogni/fulladozni (kb 3000felett). Van aki szerint gyújtó trafó, van aki a karbi beállítást mondja, nekem meg fogalmam sincs...
-ha valaki tudja mi a teendő az legyen szíves ossza meg velem.
+ csepeg valahonnan az olaj, pedig a tömítések is elvileg újak.
-Tömítő pasztát neki esetleg ?
illetve kíváncsi lennék, hogy tud-e valaki valami alkatrész beszerzési lehetőségről Fejér és Pest megye környékén (jó áron)
- a gázbowden eléggé szét van
- hiányzik a jobbos lábtartó
- az első fék tartályából a kis ablaknál csöpög a fékfolyadék (valami ragasztó már van rajta)
[ 30K nál többet nem nagyon szeretnék rákölteni egyenlőre ]
1000km-es olajcseréket csak bírná.......
Nekem is ennyi volt 2 éve.Eredetiség vizsga, műszaki, átírás, forgalmi, törzskönyv, biztosítás.
De már csak a biztosítás maradt, nincs 10 e/év szerencsére.