Sziasztok!
Köszi a hozzászólásokat! Reggel kimentem a mocihoz, hoztam egy sámlit, aztán belőttem a szelephézagot. Bevilágítottam, hogy úgy nagyjából hogy néz ki és túl szépnek tűnt minden, hogy szar legyen. Szóval nem bántottam összeraktam, röff megvártam az 5 percet, amit a manual ír, majd megnéztem és a nívó alján volt az olajszint, rátöltöttem. Na mondom jön a próba... és semmi füst ! Mentem vele egy jó nagy karikát, jónak tűnik! lehúztam a kartelgáz csövét is, mert a manual-ba olvastam, hogy ha szar a gyűrű, akkor onnan is jön a füst! Elvileg logikus.
Szerintem ott volt a gond, hogy ilyen tisztítószeres vízben mostam el a kipufogót, aztán az feloldotta a kormot.. vagy mit tudom én. Na mindegy most bizakodó vagyok, de majd meglátjuk.
Az egyébként hülyeség, hogy nem szereti a kerekezést, mert azt is toltam vele elég sokat?
Na még annyi, hogy magas fordulaton van, hogy megtorpan, gondolom sok a benya, a karbin lehet állítani, vagy csak a tű?
Az nem lehet, hogy nagyon megszívattad, mert nekem csinált olyant, már meleg blokknál. Több szívatót kapott a kelleténél és füstölt egy kicsit ( fehér színű füst).
üdv.ez a füstölés téma elég érzékeny dolog szerintem.én télen tettem rendbe az enyém blokkját tokkal vonóval ,és amikor elkezdtem használni füstölt mint barom.egy környékbeli komoly szerelő tanácsára nyugodtan használtam tovább.ö azt mondta hogy kb 1000 km múlva teljesen el fog múlni.így is lett.azt is észrevettem hogy pl hüvösebb időben nekem dobott indításkor egy picit,melegben soha.most egyáltalán nem füstöl.szerintem tegyél bele 20w s olajat.motul vagy mol és nézd meg úgy.ha fogy a nívón akkor csipi,ha nem túl sok akkor pedig használd nyugodtan ,de a szintre figyelj.üdv
Nekem azt mondták a hozzáértők hogy nem szabad bontani míg megy az enyém úgy csörög hogy a ktm jelenthet neki de erő az van benne es indul első rúgásra.
ja és eladó a túratankom ha jól emlékszem 24 literes
2 benzincsapos tökéletes műszaki állapotban
itt-ott vannak karcok de mit számít ez........
xr400-ra megvannak a felfogatások(én kis meggájver kezecskéimmel)
de jó a tank xr600-650esre is (ekkor más felfogatási pontokat kell használni)
én 25ért vettem annyiért is adom (új ára 70+ pénz)
mikori az olaj benne?(és milyen?)
mert pl múlt hétvégén olyan 700km felé kezdett füstölni, nekem is csak 1x kb 2 percig, utána totál eltűnt a füst
amíg nem eszi nagyon az olajat és menet közben nem füstöl addig kár hozzányúlni(nekem is ezt tanácsolták a rutinosabbak)
nekem a valvolint jobban eszegette mint a castrolt, ezeket sosem értettem miért van de észre lehet venni
Engem az aggaszt, hogy ez a jelenség egyik napról a másikra jött elő, és van mikor nem kicsit füstöl. Fehér színű a füst, lehet kicsit kékes, szerintem olajat éget a szagáról ítélve. Én személy szerint két dologra tippelek: Vagy eltört a gyűrű (bár a blokk ugyan olyan szép csendes) vagy mikor leszedtem a kipufogót beraktam a csonkokba két rongyot, hogy ne menjen bele valami kosz, na aztán ott valami korom darab odakerült a szelepszár meg a szimering közé.. (bár ez elég szájenszfiksönös) Na mindegy ha lesz rá időm lehet leszedem a szelepfedelet hátha azt mondja valami, hogy csá én vagyok a hiba! Egyébként máshol nem tud bejutni az olaj az égéstérbe? Pl dekompresszor vagy ilyesmi.
azert mert fustol neha nehogy mar dugot cserelj.....ez meg igy elmegy tobb 1000 sot lehet 10000 km-t persze akkor ha nem lett kisebb a teljesitmenye...amugy kek szinu a fust?
Sziasztok!
Kicsit szétb*sz az ideg , mert egy hete vettem az XR-em, szép hangja van jó is volt, aztán szinte egyik napról vagyis ma berúgtam és elkezdett füstölni (mikor megvettem semmi füst). De rohadt érdekes, mert pl. ha megállok és szépen felviszem a fordulatot akkor nem csinálja, ahogy megfigyeltem berúgás után (ha meleg akkor is) no meg olyan középső fordulaton vagy a franc se tudja.
Szóval nagyon megköszönném, ha írnátok tippeket, hátha nem azzal kell kezdenem, hogy dugócsere stb. Azért vettem ezt a motort, mert ódákat zengtek róla, hogy nem lehet szétvágni a blokkját, erre így kezdődik...váááááá
majd használat után kiderül
végül 320 lett a vége, egy nagy givi dobozzal
gyári szerszámok, új akku, szinte új gumik(adták a régit is mellé ami teljesen jó) emelt kormány(gyárit is adták mellé) egy majdnem jó cdi-is van még tartalékba(menni jól megy de az alapjárat bicegős vele)
kb ennyi
jó a hang, nincs füst, egyenesen megy.......
csávó(60+éves) evvel járt romániába túrázni, csak beszerzett olcsón egy xt660x gépet
csak olyan bizonytalan vagyok, vagy mégsem?