Szerintem 4T-ből minimum 250-est kell venni,de persze ez az én saját véleményem. Egy 250 4T-ben már van kellő erő,jókat lehet motorozni vele. Én is anno 125 2T-ről(160ccm Pollini tuningos Aprillia) ültem át 250 4T-re(Yamaha TTR 250R),és nem bántam meg,pedig féltem tőle hogy sokkal gyengébb lesz. A 2 ütem csak nyelezve ment jól,és fogyasztott 10l-t,és ha jött egy kis ellenszél,vagy emelkedő,akkor vissza kellett váltani 1-et vagy 2-őt. A kis Yamahának két személlyel sem okozott gondot az ellenszél,és az emelkedő,simán ment tovább,és kicsi gázadásra egyből húzott,és fogyasztott 3,5-4l -t. Jó vétel lehet egy TTR250R,vagyXR250R,vagy DR250/350.
Hát igen, vennék én szívesen XR400-at, de az elég húzós árban és sok sincs belőlük vagy nem adja el senki.XR600 van sok de az meg már túl nagy, a dominátor-ban azt hiszem pont ugyanolyan motor van mint az XR-ekben de annak meg a külsője nem tetszik, mert túraenduró.
amennyire észrevettem itt mindenkinek minimum 400-as 4T van. Nos 125 2T után egy 125 4T maga lesz a pokol, se nyomaték se erő. Inkább vegyél minimum ey xr400-at vagy xl500-at esetleg dominatort. Nagyon jól kezelhető, szolid vérmérsékletű erős gépek. Nincs az a gond, hogy ne vinne haza!
Sziasztok, szeretném segítséget kérni ha veszek egy honda xlr 125 (1998 évjárat) mire kell figyelni, típus hibák?Nem vagyok jártas ebben, mert csak 2T motorom volt idáig.Vagy nagyon gyenge a 125-ös 4T.
nos az a pöcök a berúgókar alatti csavar volt megerősítve némi sárral
és a fékkar pont ott szélesedi ki egy kis ívben, szóval akkor ez vaklárma volt
egy kicsit megkapargattam az alját így már tisztán látszik minden
akkor teszem is lejjebb a fékpedált, hogy a lábtartóval vízszintbe álljon legalább
Őszintén szólva nem eladni akarom, hanem venni egy gyárit vagy ezt elcserélni, mert jól áll a mocinak meg minden, csak nekem az lenne a cél, hogy halkabb legyen. Kaptam itt tippet, hogy rakjak bele fojtást, de nem akarom vagdosni, nem sufni dobnak tűnik.
Sziasztok!
Itt a kép a kipufogóról, amit cserélnék gyárira, illetve vevő lennék egy gyári XR400-as dobra. Olyan érdekelne amibe benne van a gyári fojtás, és ne legyen horpadt. Egyébként veszprémi vagyok. Még egy kérdés: az lehet, hogy az én gépem automata dekompresszoros? 2004-es évjárat, és a hengeren ott a pöcök amibe bele lehetne akasztani a bovdent.
attól függ milyen 125...a WRE például elég alaposan fojtott utcai verzió, gyári karbival örök élet+1nap-dt szintű.
A WR125 és a CR125 viszont versenymotorok, mint olyanok viszont semmivel sem költségesebbek a többinél, alkatrész bontva van hozzájuk egy rakás, olcsón, de akár új is pult alól, kiforrott jó motorok azok, ráadásul piszok jól néznek ki 2000től, ja és jóval olcsóbbak használtan mint akár a nagy KTM, vagy a japán márkák, persze ki kell fogni...
szerintem simán jó lenne hátra terepen, csak ugye már nem divat
amúgy nekem nem tetszik a hátsófékem, elég olyan 1-0 módon fog ráadásul lehetne a pedál is lejjebb pár centivel
asszem a cagiván volt valami ilyesféle megoldás
Ez szép volt ini!
és a fékkar pont ott szélesedi ki egy kis ívben, szóval akkor ez vaklárma volt
egy kicsit megkapargattam az alját így már tisztán látszik minden
akkor teszem is lejjebb a fékpedált, hogy a lábtartóval vízszintbe álljon legalább
üdv
Itt a kép a kipufogóról, amit cserélnék gyárira, illetve vevő lennék egy gyári XR400-as dobra. Olyan érdekelne amibe benne van a gyári fojtás, és ne legyen horpadt. Egyébként veszprémi vagyok. Még egy kérdés: az lehet, hogy az én gépem automata dekompresszoros? 2004-es évjárat, és a hengeren ott a pöcök amibe bele lehetne akasztani a bovdent.
A WR125 és a CR125 viszont versenymotorok, mint olyanok viszont semmivel sem költségesebbek a többinél, alkatrész bontva van hozzájuk egy rakás, olcsón, de akár új is pult alól, kiforrott jó motorok azok, ráadásul piszok jól néznek ki 2000től, ja és jóval olcsóbbak használtan mint akár a nagy KTM, vagy a japán márkák, persze ki kell fogni...
vagy az csak valami megkövesedett sárdarabka
mert a főfékhengernél van állítási lehetőség azt láttam, de ahol a pedál feltámaszkodik az egy fix dolog
amúgy nekem nem tetszik a hátsófékem, elég olyan 1-0 módon fog ráadásul lehetne a pedál is lejjebb pár centivel