Biztos ér valamit,de amúgy akkor azt kell eldönteni hogy mit szeretnél inkább hogy letörjön.....vagy a semmit nem érő műanyag,vagy a fülek,amik tartják ezt az erősebbet,vagy sérüljön a tárcsa
nem néz ki rosszul. de ér is valamit?
mert ha izmosabb a védő akkor az a 2 kis picsa felfogatást tépi le a lengőkaron
nézegettem csak a hondán van ilyen védőbigyó, ha nincs rajta a kerékcsere is egyszerűbb
mondjuk most kb 1000km alatt olyan 2 centit ment le az olajszint, pedig lett kenve a szája(le sem merem írni mennyire)
aszfalton 7 fölött evett
belényes előtt volt egy nagyon fosadék aszfaltos szakasz, akkora lyukakkal hogy egy németjuhász elaludna benne, azokon gyakoroltam hogy kell átugratni
néha egész jól sikerült, még 3.ban is simán kikapja az elejét, eddig nem volt ilyen..... valami nem odavaló kijött belőle múltkor
Kövek ellen kéne védenie,de nekem is letört,és elhagytam......azóta aluból van felcsavarozva egy másik. Egy vastagabb alu lemezből Te is tudsz kivágni egy félkörívet,ha nem akarsz drágáért venni
Nekem már nem ad,mert a múltkorit is felragasztottam a fehér telóvédőre,de közben azt meg lecseréltem egy feketére,amin meg másmilyen matrica van Igazából nem is tudnám hova rakni,mert a telóra nem akarok matricát.
milyen jó is volt az
mert ha izmosabb a védő akkor az a 2 kis picsa felfogatást tépi le a lengőkaron
nézegettem csak a hondán van ilyen védőbigyó, ha nincs rajta a kerékcsere is egyszerűbb
elég sok minden egyezik.....
hát ezért füstöl már szegényke mert dízelhez való olajjal ment.....
mondjuk most kb 1000km alatt olyan 2 centit ment le az olajszint, pedig lett kenve a szája(le sem merem írni mennyire)
aszfalton 7 fölött evett
belényes előtt volt egy nagyon fosadék aszfaltos szakasz, akkora lyukakkal hogy egy németjuhász elaludna benne, azokon gyakoroltam hogy kell átugratni
néha egész jól sikerült, még 3.ban is simán kikapja az elejét, eddig nem volt ilyen..... valami nem odavaló kijött belőle múltkor
a hátsó féktárcsavédőnek van valami szerepe?
mert valahol elhagytam a többségét