hétvégén is áldottam a kis kezecskéid
focilabda méretű köveken úgy suhantam mint a smirgli papíron
bátran állítom hogy az enyém lábak voltak a legjobbak a csapatban, még az xr650esek is tök kemények voltak az enyéimhez képest
pattogtak is a köveken rendesen.........
mikor sose azon a nyomon kanyarodik mint amit kinéztél akkor azért gyanússá szokott válni, egyenesbe szaggatáskor meg mondjuk ugyan mindegy de biztos meg lehet szokni, mint minden szart.
Szerintem a motor gazdáját annyira nem zavarhatja mert ha igen már rég megoldotta volna ezt a gondot.Nekem is volt régen egy endurom ilyen eltekeredett vázzal és pont le se sz@rtam mert terepen ebből semmit nem veszel észre.
Szerintem mikor kikerült a keze közül nem volt ekkora Sátor vas, csak felnyalták vele a murvát rendesen. Ez így neki is picit negatív reklám, mert ugye futómű tuning is volt. Nem ismerem őt, így nem itélem meg a munkályát, csak ez gáz volt.
Az nem az övé volt hanem a haverjáé ő csak meg építette és tuningolta.Gondolom a "sátor" kifejezést arra érted hogy nem egy nyomba ment a két kerék.Mindenki ezen volt fenn akadva,de azt azért ne felejtsük el hogy egy több mint 20 éves motor lehet takartak vele egy nagyot.Amúgy meg ezeknek az öreg motoroknak amik ütve vágva vannak a határban nagy százalékának el van tekeredve a futóműve a használat miatt.
Én azt javaslom neked,hogy őt keresd fel neki a dominátor a specialitása 100% ,hogy tud segíteni mert ez lehet karbi gond és elektronika is és innen a távolból nehéz megítélni Egyébként hol laksz?
de nem árulom majd el nekik a titkot
focilabda méretű köveken úgy suhantam mint a smirgli papíron
bátran állítom hogy az enyém lábak voltak a legjobbak a csapatban, még az xr650esek is tök kemények voltak az enyéimhez képest
pattogtak is a köveken rendesen.........
48-as alapjárati fuvókám van.