kurvára kéne valami jó féknyereg felfogatás ill tipus vagy tipp a ktm telohoz mert már érik a csináltatás idelye... neked mennyiért csinálták a tárcsát ? találtam motoros börzén egy fickót tatabányai nála volt egy halom nissin meg brembo ocsóé komplettem is de mivel nem tudom milyen megoldás lenne jo mekkora tárcsával így még esélytelen vagyok de tel számát azert elkértem
legaláb nem panaszkodik az zaszony hogy nem fekteted meg kellöen .. nah most úgy csattog a gíípp mint egy csettegö..tudnám mi a fene de ha bele pusztul is sem csinálok már vele semmit szezon végéig...
progressziv rugo jo dolog, de nagy csodat ne varj ! A felsö telodugoba autoalufelni szelepet épits be, olcsobb-jobb ! A surubb olajtol feszesebb lesz, vagyis terepen döcögösebb. Ha pakolsz a rugohoz vmi csödarabot azzal inkább csak magasabb lesz. Picit lehet jatszani a több olajjal, ettöl progresszivabb lesz.
ezeket a spéci rugókat kellene kipróbálni
elméletileg annál keményebb minél jobban össze van nyomva
csak ilyen 50-80 ezrekért adják őket.... ami mondjuk egy 2 millás géphez szinte semmi de egy 200ezreshez már elégé luxus dolognak tűnik
ritkán félek, de itt eléggé paráztam.
az volt a hiba hogy az út félig elmosva aztán a szélén mentünk egy domb sávon
aztán segíteni kellett az egyiknek, és csak úgy tudtam letámasztani hogy "ástam" egy kis gödröt a oldaltámasznak
aztán amikor végeztünk felpattantam, berúgtam(ekkor még a másik lábon álltam) aztán átdőltem a másik oldalra és fel akartam hajtani a támaszt
aztán nem bírtam mert lyukban volt, de akkor már csúszott a láb a vízmosás felé....
szóval olyan patthelyzet lett
na az ilyenek miatt ültettem le régebben a hátulját, csak akkor meg mindig fennakadtam
Az eleg kellemetlen amikor egyik labad a foldon a masik labad terdhajlata az ulesen van es mondjuk masodikban van a motor...jobb szeretek az ilyen terepen nem megallni
ilyen gumira gondolsz?mert ez 21es Heidenau gumma!ha érdekel cserélhetnénk mert én meg crosst vadászok
elméletileg annál keményebb minél jobban össze van nyomva
csak ilyen 50-80 ezrekért adják őket.... ami mondjuk egy 2 millás géphez szinte semmi de egy 200ezreshez már elégé luxus dolognak tűnik
az volt a hiba hogy az út félig elmosva aztán a szélén mentünk egy domb sávon
aztán segíteni kellett az egyiknek, és csak úgy tudtam letámasztani hogy "ástam" egy kis gödröt a oldaltámasznak
aztán amikor végeztünk felpattantam, berúgtam(ekkor még a másik lábon álltam) aztán átdőltem a másik oldalra és fel akartam hajtani a támaszt
aztán nem bírtam mert lyukban volt, de akkor már csúszott a láb a vízmosás felé....
szóval olyan patthelyzet lett
na az ilyenek miatt ültettem le régebben a hátulját, csak akkor meg mindig fennakadtam