Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gas Gas okosító ......ne vegyél 4T gizgazt,olajellátási problémái vannak.
Augusztus 20.-án megyek Siófokra a börzére . Ha van kedved neked is megnézni , ott összefuthatunk ...
No mi a helyzet a dekompresszoroddal, csörög még? Én tegnap szétkaptam az enyémet, hát ne egyszerű a dolog...
Most hívtak egy EXC400al kapcsolatban.
2002, 2013.09ig műszakis.
a 2üteműek szerintem teljesen jók..azt viszont azért ne várjuk már el hogy drz, dominátor, translap, tenere fentartási költségű motorok legyenek..
amúgy a japánok sem bírják tovább, azokról is hallani szépeket, 20üzemóránál széteső crf250-ek..stb.
inkább egy drz400s
ha nem akar az ember keménykedni teljesen jó gép
Én is szerelőt kérdezek meg, ha tényleg ilyen sok gond van velük akkor hagyom, szart nem akarok a nyakamba, egyszer már volt RXV, soha többé hasonlót.
ne hidd
ismerős pár év alatt ráköltötte a motor vételárát, aztán szinte ócskavas árban adta el
szarabbak mint az aprilia
a 2üteműek tuti jóók! azt elrontani se lehet.
gááááz gáááz
már a nevében benne van a jellemzése
olyan mondta aki árulta és javította őket hogy az lenne a legutolsó amit venne
mocsokszar mind, alkarészellátás lassú, és drága
egy 3 napos túrát nem bír ki egyik sem
ilyen hobbimotornak évi 10x beindítva pár órát jó lehet
teli vagyok zsetonnal mint a kutya bolhával
most is kaptam 101ezret amiből csak 10 volt az üzemanyag hála a szimónak
Rákérdeztem egy szakira aki ilyen motorokat szerel, várom a válaszát.
Megírom majd mit is monda típusról.
-oszd
én is csak hallottam, nem saját tapasztalat, de még csak nem is ismerősömnek az ismerősétől...így nemtudom.
ami megmaradt hogy nincs bennük se olajpumpa, se olajszűrő..igaz a régi husqvarnákban sincs, aztán elboldogulnak valahogy, de itt állítólag van valami keringési probléma is..na de inkább nem megyek bele abba amiről amúgy fogalmam sincs...ha jutsz valamire mindenképp oszd mondd el mert amúgy érdekel.
Valahogy a topickban a tulajok nem ezt írják róluk.
Persze lehet elfogultság, törődni kell vele mint a többi üzemórás motorral.
tyűű, azok a gasgasok állítólag nagyon szarok.
Pont írta azt nemrégiben valaki hogy miért. Csomó tervezési hiba, hanyagság..szidják is őket rendesen.
Sajna Xr600ból nincs olyan ami papíros és jó lenne.
Jövőhéten megyek el megnézni egy 2003 Gas Gas SM450et.
vagy inkább szűkülnek össze?
ezt nem..de a huski topicba linkelt motorhoz annyit fűznék hozzáá..hogy akkor inkább ezt! az már képen elvérzik,.-
ezt nem értheted... mindig újabb dimenziók nyílnak meg
elkészült.....egy kisebb vagyonba került.....meglepően jól világít a fejidom...:))))
Srácok ezt a motort valaki ismeri?

http://www.kepesmotor.hu/honda...

Ha igen írhatnátok róla pár sort.
15W50 lenne bele az ideális, nekem Castrol R1 10w50 van a Domiban :) Nem eszi nem füstöl
Na most már végképp nem értelek Trasalpal mennél terepre is? mert az oda aztán tényleg nem való max kavicsos út
így a legtisztább