Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hova mentek túrázni?
Sziasztok.Agusztus 11-én Váraszón endúró verseny lessz.Akit érdekel a facebookon talál leírást róla.
tolj fel egy képet légyszi
evvel úgy vagyok ha elviszik akkor nem lesz a padláson.....
ha meg nem viszik akkor pár kacattal több lesz
a csomagtartó szerintem tök facára sikerült, egész könnyednek tűnik oldalról, 10 kilót bírta terepen
az elejére még nem jött meg az ihlet, csak olyan nagy vonalakban van a terv még az agyban
bár sokat nem tökölhetek 2 hetem van a megvalósításra
ha igényesen jól megcsinálod, jó boltot csinálhatsz belőle:)
Mennyibe kerül első fékbetét a 600ra?
Most csináltam meg a kamerát a bukóra, szeretnék majd jó kis felvételeket készíteni a csapatásokról, persze nem GoPro minőségű lesz.
majd jó pénzért eladom őket
komplett túrafelszerelés az xr4re
csak még most augusztusban evvel kell túrázni
Nem lesz az a cucc majd amit nem tudsz felrakni a gépre:)
most néztem autósboltban 4e ft egy pár ködlámpaizzós "távfényszóró"
maradt némi anyag a csomagtartóból lehet előre is csinálok egy lámpakeretet, amin elfér a sátor meg némi innivaló
aztán még a lámpa is elfér
Nem véletlen választottam az XR600R-t, ha egyszer ezt ki tudom motorozni akkor elégedett leszek magammal.
De ahhoz nagyon, nagyon sok idő kell, ha egyáltalán elérem azt a szintet.
Ezek már mind csak motoros péniszosszabbítók
Hát a CR500at kimotorozni nem hiszem hogy sokan tudják, motorozgatni vele lehet de hogy nyelezed és úgy közlekedj vele folyamatosan kevesen lennének rá képesek.
De ez igaz egy FE650 vagy RXV550 esetleg TE570re is.
Ebben igazad van, mert benned már van tapasztalat és tudod miért kell ilyen motor.Bár én akkor is azt mondom modern 450nél terepre nem kell több.
De van a másik oldal akik azt hiszik hogy a 450 kevés mert egyenesbe kihuzatja végre akkor azt hiszi márki is motorozta.
Aztán keres valami nagyobb cm3 hogy elmondhassa hú az 30al többet tud végre meg egyel nagyobb sebességre kerékre jön.
A kinézetét imádtam, egyenesben állat volt a brutalitása végett, kanyarokban, hegymenetben kezelhetetlenül erős volt.Fenyvesi Ferenc (Föfő) ment vele amikor neki a versenyre felkészített CRF450Rvolt, első szava amikor leszállt "basszam meg ezt ez nem terepre való".
Pedig Endurócross első osztályban motorozik és egy kezelhetetlen szarnak tartja.
ja úgy veret vele mint egy holló, le sem érnek kerekek a földre
Van olyan aki ki tudja motorozni csak ritka mint a fehér holló
Mert amúgy a cr 500 is felesleges nem? Ki lehet azt motorozni? Vagy csak hill climbre jó?
Mindent okkal csinálnak, a versenygépet versenyre az utcait utcára. Szerintem nagy versenyendurot nagy távokhoz hosszú egyenesekkel, kissebb könnyű gépeket pályára ugratókra szük helyekhez. Szerintem
Persze részben így van,de az én esetemben nem azért vennék olyat mert tutira kimotoroznám,hanem hogy legyenek tartalékai,ráadásul egy kisebb motort amiatt hogy könnyebben kimotorozol,hamar tönkre is teszel. Sok esetben egy új 250-el gyorsabb tudsz lenni mint egy 450-el,de nem is megy el annyit.
Az RXV-t meg egy EXC 525-öt kezelésben,és tulajdonképpen semmiben nem lehet egy lapon említeni szerintem. Láttam EXC-t alapjáraton hegyre mászni.....nem gondoltam volna hogy ilyen kis fordulaton még működnek,pedig de,simán! És ha kell akkor tűz is van benne.
volt rxv-d? na azt a motort aztán körüllengi pár mítikus legenda jóságáról.. te hogy voltál vele?
Mindig azt mondták nekem hogy egy komoly 450nél terepre erősebb nem kell, azt az erőt sem motorozod ki a többi amatőr endurós 90%val együtt.Nem hogy egy 520 vagy 550 esetleg 650cm3 versenyeduróét.
Nem is tudom pl a Berg az FE650 minek adta ki, vagyis inkább kinek.
Mert hogy azt kezelni is tudni kell, én pont ezért nem szerettem az RXV-t mert az egyeneseken kívül nem lehetett finoman kezelni.Olyan hirtelen jött meg benne az erő a legkisebb gázadásra hogy azzal küszködtem állandóan hogy el ne dobjon.Havernak az XR600Rel jobb köridőt mentem minta saját motorommal, hiába a nagy erő ha már nem előnnyé hanem hátránnyá válik.
Vagyis 340 be fogom elhozni majd jövőhéten.
Köszönöm szépen!
Kérdezgetlek benneteket majd olajcsere meg hasonló dolgokkal kapcsolatban amikor aktuális lesz a motornál.
340be hoztam el plusz a regdíj és a kötelező költségek, kb 400ba fog megállni.