Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Milyen jól informált vagy a segédeszközök terén gondolom van otthon egy és az asszony kipróbálta már rajtad
felénk is 50%-os a megosztottság ezügyben
mondjuk érdekelne a gyűrűszett ára is mert állítólag az a drága nem a dugattyú
szóval ha ilyen 10-15 pénzel lenne kevesebb akkor kár vele szarolni
nekem még annó a dr-ben csak gyűrűcsere és szelepszárszimering lett cserélve mikor ette az olajat. utána megszűnt teljesen az olajfogyasztás, kb 8ezret mentem még vele eladásig hiba nélkül, és akkor se ette még egyáltalán
pumpás análtágító
Lesz benne egy 3mm es lépcső Valahogy hozzá kéne bővíteni a szívó csonkot
ez akkor egy picit nagy rá szerintem.
Biztos rá lehet faragni valahogyan,de nem biztos hogy megéri. Túlságosan nagy toroknál lelassul a levegő áramlása,elveszik az alsó tartományban lévő nyomaték,inkább felül akar majd menni.
Ar XR4-nek gyárilag 36-os a karbija,így a Mikunival maradt ugyanaz az átmérő.
Esetleg egy XR4 torkot nem lehetne ráfaragni a 250-re?
Az állórész marad a gyári mert passzol hozzá.
Az alapjárat nem lesz egyenletleneb de az alsó fordulatszám tartományban biztos kicsit veszít a nyomatékból de az nem olyan nagy gond mert van ott bőven Aztán majd kiderül a gyakorlatban mi lesz ez csak az én elméletem,de sok domi nem rohangál ilyen tuningal az biztos, én csak egyről hallottam de az nagyon meg volt nyúlva állítólag 60 le körül lehetett
A gyári , 30-as a torok , a becsúszó rész 38 körül lehet .
Milyen karbi van most rajta? Szívótorok átmérő?
Ez onnan van!
Töltsd le a installációt......ott van a piros nyílnál.
Mostani 250-esek 39-es karbival jönnek ki . Nem hiszem hogy gond , de majd kiderül ha fent van . A szívó csonkba biztos nem passzol , az miatt halogatom a felrakást ...
Látom , de az oldal amit linkeltem az meg mást ír ...
Van!
Nem nagy a 250-hez? Nem látom a Topham-nál írnák hozzá.
Megtaláltam a leírást,itt láthatod hogy az alap az amit én írtam.......a tiéd már át van fúvókázva,vagy gyárilag más típushoz ajánlják
Nem szabad csak gyűrűzni , ugyanis a dugóban is kiverődik a gyűrű hornya ...
Nekem is 36/31 . De a lényeg , hogy elvileg jó lesz a fúvóka ami benne van .
Kompressziót illik emelni , ha azt akarod hogy dolgozzon a tengely .
Az lehet de XR400-ra a 125/15-el szállítják.......mert ugye ezt a karbit más motorra is fel lehet rakni,és ahhoz másmilyen fúvókák kellenek.
A XR4-hez fúvókázott verzió pontos típusa: TM 36-31
ismerősi körben megoszlanak a vélemények a gyűrűcserével kapcsolatban
szerintetek megéri csak gyűrűt cserélni az xr4-ben?
a dugó nem kolompol benne, de gőzöm nincs mennyire kopott
állítólag az új gyűrűvel megszűnne az olajfogyasztás mert annak még épek a szélei, és ugye eleve kisebb lenne a hézag
ráadásul nincsenek is még "elfáradva" aztán jobban feszülnek a hengerre
annyit tudok hogy 2t gépeknél ez a gyűrűcsere sosem szokott jó lenni...
kb mennyi zseton egy gyűrűszett?
Bocs , ÁLLÓRÉSZ ...
Forgórész marad a XR gyári ?
Itt leírják melyik tengely mekkora ...
http://www.cyclebuy.com/shoppi...
Nekem 135/17,5 van benne ( még nincs a mocin ) , de a Net is azt írja gyárinak ...
http://www.mikuni-topham.de/EN...
Alapjárat nem lesz egyenetlenebb? Meg esetleg kis fordulaton a nyomaték?
Persze hogy érezni,de ahogy írtam annál a motornál kicsit jobban bele lett túrva a motorba.