Jövőhéten hozom el, a papírok nincsenek még az srácnál mert egy illető elvitte őket az Ományirodába leellenőrizni hogy minden oké e velük.
Szerda környékén hozom el és viszem haverhoz papíroztatni, remélem bő 2 hét múlva már húzhatom a gézt neki.
Nekem az 520ak jobban bejönnek, még a vasszelepes blokk amik jóval időtállóban mint a titánszelepesek.
Lacmaj kolléga tudna ódákat zengeni róluk, nagy szakértője a témának.
Egy 520 terepre más sok is, oda tényleg nagyon tudni kell, az a motor már nem viccel, minden hibát keményen megbüntet.
Azért egy EXC 525 vagy 520 nem a szétmenésről híres.
Pedig az is le van könnyítve a végletekig, nem egy van amelyik 500 üzemóra után lett megbontva és cserélve benne a főbb alkatrészek.
Ha a tulaja odafigyel rá és megadja neki ami kell akkor időtálló gépek.
De ez minden motornál érvényes.
Most jöttem meg a motornézésből, nagyon szép állapotban van az XR, ráadásul teljes CRD kipufogó rendszer, hozzáfúvókázva.
Megy a gép mint az atom, nagyon szép blokkhang, fékek is jók, láncok is.
Teljesen elégedett vagyok vele!
nincs értelme eladni
egy időben agyaltam a cserén, de nincs értelme
főleg így hogy mostanában tiszta táltos a gép, letéptem szegedre olyan 100-110es tempóban(persze autópályán ) vissza meg inkább 110-120, aztán olyan ám a gép hogy egyesben feláll 1 kerékre gázhúzásra
mondjuk majd beszartam ettől a ténytől mert nem számítottam rá
főtengely végi teljesítményt csak a gyárban tudnak mérni, illetve inkább számolni és az ehhez kapcsolódó adatokat nem nagyon adják ki.
Itt fontos sok minden, csapátmérő, csapsúrlódás, csapágysúrlódás, csapágyak száma, olaj tapadási súrlódási tényezője stb stb. A keréken mért adatoktól vissza lehetne számolni, az áttételtől a váltón és a kuplungon át a főtengelyig, de nem sok értelme lenne. Amúgy minél vastagabbak, nehezebbek, erősebbek a tengelyek, csapok, nyilván annál nagyobb a veszteség is, 20lovat pedig így nem olyan nagyon nehéz eltüntetni, a japánok meg amúgy is szeretnek kerekíteni-khm felfelé pl: Honda xr 250r elvileg 30ló, keréken alig 20...
Amúgy egy 100lovas sor4es autónál is borzalmasan sok nyomaték és erő vesz kárba, már már kiábrándítóan sok. van is valahol egy levezetett számítás ezzel kapcsolatosan de kétlem hogy bárkit érdekelne...
Biztos jobb lenne valamivel,de én nem vagyok a híve.....ezt hívják cigány generálnak Ha hosszú távon meg akarod tartani,akkor ne morfondírozz rajta.
Két évvel ezelőtti Honda árak: gyűrűszett: 15984ft, dugó: 22101ft, csapszeg: 5660ft, hengerfej tömítés: 6530ft, szelepszár szimering: 9024ft, hengertalp töm: 930ft
Szerda környékén hozom el és viszem haverhoz papíroztatni, remélem bő 2 hét múlva már húzhatom a gézt neki.
És azt sem bánnám ha büntetne,az egy élménybomba
Elhoztad a motort?
Lacmaj kolléga tudna ódákat zengeni róluk, nagy szakértője a témának.
Egy 520 terepre más sok is, oda tényleg nagyon tudni kell, az a motor már nem viccel, minden hibát keményen megbüntet.
Pedig az is le van könnyítve a végletekig, nem egy van amelyik 500 üzemóra után lett megbontva és cserélve benne a főbb alkatrészek.
Ha a tulaja odafigyel rá és megadja neki ami kell akkor időtálló gépek.
De ez minden motornál érvényes.
Megy a gép mint az atom, nagyon szép blokkhang, fékek is jók, láncok is.
Teljesen elégedett vagyok vele!
csak eddig nem ágaskodott, pláne nem nagytankkal
egy időben agyaltam a cserén, de nincs értelme
főleg így hogy mostanában tiszta táltos a gép, letéptem szegedre olyan 100-110es tempóban(persze autópályán ) vissza meg inkább 110-120, aztán olyan ám a gép hogy egyesben feláll 1 kerékre gázhúzásra
mondjuk majd beszartam ettől a ténytől mert nem számítottam rá
Itt fontos sok minden, csapátmérő, csapsúrlódás, csapágysúrlódás, csapágyak száma, olaj tapadási súrlódási tényezője stb stb. A keréken mért adatoktól vissza lehetne számolni, az áttételtől a váltón és a kuplungon át a főtengelyig, de nem sok értelme lenne. Amúgy minél vastagabbak, nehezebbek, erősebbek a tengelyek, csapok, nyilván annál nagyobb a veszteség is, 20lovat pedig így nem olyan nagyon nehéz eltüntetni, a japánok meg amúgy is szeretnek kerekíteni-khm felfelé pl: Honda xr 250r elvileg 30ló, keréken alig 20...
Amúgy egy 100lovas sor4es autónál is borzalmasan sok nyomaték és erő vesz kárba, már már kiábrándítóan sok. van is valahol egy levezetett számítás ezzel kapcsolatosan de kétlem hogy bárkit érdekelne...
az meg nem olyan sok
de már elmúlt
Két évvel ezelőtti Honda árak: gyűrűszett: 15984ft, dugó: 22101ft, csapszeg: 5660ft, hengerfej tömítés: 6530ft, szelepszár szimering: 9024ft, hengertalp töm: 930ft