Ezek a teljesítmény adatok a keréken mért teljesítmények ami itt van a 9. kerületben teljesítmény mérő pad (ago motors) ott is a keréken mért teljesítményt méri és abból lehet kiszámolni a főtengelyen lévőt.
Azt vettem észre hogy átlagosan +5LE van a papíron minden motor esetében,ez el lehet fogadni a kihajtás veszteségének.
Hogy 650-nél miért van ekkora különbség azt nem tudom
Azért kíváncsi lennék a többi motor jellemzőjére is, hogy azoknál is ennyire túl van-e értékelve. Mert ha ez 61 helyett csak 45 akkor elképzelhető, hogy azoknál is túlzás a gyárilag megadott érték.
Igen az valószínű,viszont a kihajtásnak szerintem nincs akkora vesztesége.....szerintem van benne egy kis marketing is
Láttam XR400-ról is ilyen diagramot,és az ott ígért 34 lóból is csak 29-30 LE van igazolva. Igen itt egy kicsit kisebb a különbség,de ezért gondolok a 650 esetében egy kis marketingre......vagy a fene tudja
A lényeg hogy jó kis motor
Még ha úgy lenne lefojtva. De ezek a japók úgy csinálták, hogy a leömlő kijön a hengerfejből már eleve vékony csövön, és azt követően pár cm után tovább szűkítettek rajta. Azt követően ujra tágul a keresztmetszet.
Ha gyengécske ha nem,gyári állapotában ennyit tud. Ott van a mérési diagram az nem hazudik. Ez egy full gyári motor mérési diagramija!
Gyárilag le van fojtva kicsit.....nézd meg a leömlőjét,olyan mint a szívószál,majd vastagabb csőben folytatódik. Ha csak ezt itt kinyitod,akkor máris nyersz jó pár lóerőt. Ráraksz egy normális karbit,és megvadul tutira
Ez szerintem is így van. De én ezt is mondom, hogy ezt az XR-t másra csinálták és így másra is kell használni mint azokat. Nyilván akkor az XR jobb ha arra használod amire való.
Hogy 650-nél miért van ekkora különbség azt nem tudom
Láttam XR400-ról is ilyen diagramot,és az ott ígért 34 lóból is csak 29-30 LE van igazolva. Igen itt egy kicsit kisebb a különbség,de ezért gondolok a 650 esetében egy kis marketingre......vagy a fene tudja
A lényeg hogy jó kis motor
Gyárilag le van fojtva kicsit.....nézd meg a leömlőjét,olyan mint a szívószál,majd vastagabb csőben folytatódik. Ha csak ezt itt kinyitod,akkor máris nyersz jó pár lóerőt. Ráraksz egy normális karbit,és megvadul tutira