volt 2 ok is amit lehet hogy nem mindenki ért meg, hogy miért nem cseréltem. Az egyik az elfogultság, nem durván de volt azért, a másik az hogy a saját motoromat az utolsó csavarjáig ismertem, ez akár szó szerint is értendő, tudtam hogy baj tutira nem lesz vele jó sokáig (nem is lett!). De továbbra is fenn tartom hogy a DRZ nem jobb motor mint az XR, mind2vel mentem szopatós és gyors erdei terepen is, bizton állítom hogy a 600as egy szemernyivel sem volt nehezebb vagy lassabb alattam.
Mindössze egy hátránya volt a Hondának a Suzukival szemben, mégpedig a Honduras magasabban fekvő súlypontja, gyors kanyaroknál volt észrevehető (értsd 80km/h felett).
Látom érdeklődtél XR4/XR6 ügyben. Azt hogy melyiket válaszd attól függ miféle motorozásra akarod használni. Nyilván a 600-as jóval erősebb,nyomatékosabb mint a 400-as,viszont nehezebb is,ezért a technikásabb motorozáshoz előnyösebb a kisebb súlyú 400-as. A futóműve szerintem egy hajszállal jobb a 400-é,a fékeik pedig nagyjából ugyanolyan. Nem kell félni a 400-as kisebb teljesítményétől,mert elég jól szedi a lábát.......nézzél bele a videóimba. A technikás csiki-csukis helyeken simán követi a jóval erősebb motorokat is,mint pl. DRZ400E,és WR 450F,sőt van ahol még jobb is....persze azért ez ember függő is.
Itt van két kergetőzős videó. Az elsőben egy WR450F-et kergetek,a másodikban egy DRZ400E-t. A DRZ-kolléga kemény dió amúgy,piszkosul tud menni http://www.sportmotor.hu/motor... http://www.sportmotor.hu/motor...
És ha megkérdezhetem miért nem cserélted?
Én is mentem már mind a kettővel, könnyebb a DRZ-E így terelgetni egyszerűbb keskeny utakon, viszont XRnek a nyomatékossága, blokk karaktere tetszett nagyon.
milyen relatív ez az XR600 nagy súlya. Nem mondom hogy kevés a 128 kg száraz súly, tele pedig 140, de mondjuk vegyél egy KLX 650 R-es Kawát, szárazon 153 kg. A 400R-hez képest nyilván nehezebb, de a 600R egy 1985ben kijött motor.
Modern versenyendurókhoz meg nyilván hasonlítani sem szabad semmiben.
Az én 600asomat egyszer el akarták cserélni egy DRZ400E-re - hozzáteszem számomra elég előnyösen - gondolkodás nélkül nemet mondtam, pedig higgyétek el nagyon sokat mentem DRZ-vel, alaposan ismerem.
Köszönöm a válaszokat!
A motort kb. 3 évig fogom használni,utána ülök át nagyra.Nem hiszem,hogy ezalatt ki lehetne nyírni egy direktszűrővel,egy nyitott dobbal és egy áthangolt karburátorral.
Az xr400 újabb konstrukció, hiába követi a régi iskolát. -a legtöbb motorra pedig igaz az, hogy minél újabb fejlesztés annál jobb..
ha tévedek javítsatok ki!
Ugye most van kilátásban nekem is egy XR600, ha a papírok rendbe vannak és lehet műszakiztatni akkor elmegyek megnézni, nem messze lenne onnan egy XR400is, ha már ott vagyok és mégsem fog meg annyira a 600 akkor átugrom megnézni a 400at is.
Az XR600nak egyetlen hibája van nálam, az pedig a kissé nagyobb súlya.
egy ismerős akinek mindkettő van azt állítja hogy jobban kedveli az xr4et
hogy pontosan miért nem tudom biztos mondta de nem érdekelt a dolog annyira hogy megjegyezzem
XR400 és XR600 között mik a különbségek, kezelhetőség, blokk, futómű, fékek, súly, minden érdekelne.
Melyiket könnyebb kezelni, ugye az XR600 erősebb, nyomatékosabb viszont az XR400 könnyebb, kompenzálja erőbeli lemaradását a jóval kisebb tömege?
Az xr 600 ét nem nehéz bele faragni mert azon 43mm es becsusztószár az xl 600 é pedig 41 mm de akkor hozzá kel emelni a hátulját is mert olyan lesz mint egy chopper
xl600-ba (önindítós&berúgós kivitel) milyen első lábakat lehetne betenni?
valami kicsit modernizálni kellene rajta, hogy olyasmi legyen mint az xr4 eleje
a lényeg hogy 100 alatti összeg legyen
A helyedbe én abba a kis 2 hengeresbe nem merülnék bele a tuningolásba mert egy komolyabb tuning sok pénz és túl sok teljesítményt nem tudsz belőle kihozni.Én azt javaslom vegyél bele egy K&N légszűrőt meg egy nyitott dobot és hangoltasd hozzá a karbit és ezzel nyerhetsz 1-2 lóerőt
Mindössze egy hátránya volt a Hondának a Suzukival szemben, mégpedig a Honduras magasabban fekvő súlypontja, gyors kanyaroknál volt észrevehető (értsd 80km/h felett).
Itt van két kergetőzős videó. Az elsőben egy WR450F-et kergetek,a másodikban egy DRZ400E-t. A DRZ-kolléga kemény dió amúgy,piszkosul tud menni
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor...
Én is mentem már mind a kettővel, könnyebb a DRZ-E így terelgetni egyszerűbb keskeny utakon, viszont XRnek a nyomatékossága, blokk karaktere tetszett nagyon.
Modern versenyendurókhoz meg nyilván hasonlítani sem szabad semmiben.
Az én 600asomat egyszer el akarták cserélni egy DRZ400E-re - hozzáteszem számomra elég előnyösen - gondolkodás nélkül nemet mondtam, pedig higgyétek el nagyon sokat mentem DRZ-vel, alaposan ismerem.
A motort kb. 3 évig fogom használni,utána ülök át nagyra.Nem hiszem,hogy ezalatt ki lehetne nyírni egy direktszűrővel,egy nyitott dobbal és egy áthangolt karburátorral.
szóval nincs tipp..... akkor hagyni a fenébe az egészet
esetleg az a spéci tekerésű rugóval jobb lehetne?
ha tévedek javítsatok ki!
Az XR600nak egyetlen hibája van nálam, az pedig a kissé nagyobb súlya.
hogy pontosan miért nem tudom biztos mondta de nem érdekelt a dolog annyira hogy megjegyezzem
Melyiket könnyebb kezelni, ugye az XR600 erősebb, nyomatékosabb viszont az XR400 könnyebb, kompenzálja erőbeli lemaradását a jóval kisebb tömege?
emelni nem kellene mert elég alacsony a gazdája és így pont jó a magasság
valami kicsit modernizálni kellene rajta, hogy olyasmi legyen mint az xr4 eleje
a lényeg hogy 100 alatti összeg legyen
ettől több dolgot ha teszel akkor az az élettartam rovására fog menni
ne gondold hogy a japó mérnökök hülyék
XLV125 tuningtippeket szeretnék kérni,szerintetek mit lehet kihozni belőle?