Ha azt szeretnéd hogy beszéljünk rá az XR 400-ra,akkor jó helyre írtál Mindkét motor jó választás lehet,azt vedd meg amelyik jobb állapotban van. Súlyban ugyanott van mindkét motor,talán a DR nem önindítós változata 1-2kg-al könnyebb(évjárat függő)mint az XR,az önindítós változata viszont jóval nehezebb. Motorerőben,futóműben az XR jobb,és régen olvastam egy tesztet ahol az indíthatóságban is jobb volt az XR.
Régen volt a csapatunkban egy 350-es DR,és a gazdája mindig szenvedett a komolyabb felmenőknél,mert hajlamos volt könnyen kerékre állni.......sokszor vitte fel neki egy XR-es kolléga a domb tetejére,és ezt a tulajdonságát a DR-nek Ő is megerősítette. Persze ez ember függő,kis gyakorlattal ez nem okozhat problémát.
Tehát azt vedd meg amelyik tetszik,és jobb állapotban van.
Már egy jó ideje arra vagyunk ráállva hogy szombaton megyünk motorozni.....már ha összejön. Ha valamelyik szombaton lenne időd,és kedved,akkor eljöhetnél velünk egyet gurulni. Van rendszám a motorodon?
Sziasztok! Nem tudom jó helyre írok-e.
Pár hete fejembe vettem, hogy egy Honda XR400R-t fogok venni használtan. Azonban kiszemeltem még egy Suzuki DR350S tipusú motort is. A kérdésem: Melyiket válasszam és miért? Esetleg előnyök-hátrányok?
Én kíváncsian várom hogy mi lesz ha találkozok velük.
Mert ugye ami nem magánterület a közútnak minősül ezáltal ugyanazok a szabályok vonatkoznak rám mint műúton forgalomban.
Felénk anno nagyon durván csinálták már a parasztok, kifeszített drótkötél mögötte kihegyezett karó a földbe szúrva.
Leszorítani próbáltak az útról az erdészek meg telektulajok, ráadásul nem is a földjén mentél hanem a földúton.Egyszóval nagy bunkó tirpákok vannak felénk.
Nincs E betű , de a KF-hez vittem műszakira jómagam , és nem volt gond . Ez is olyan , csak nekem nincs festve a keret . Alul bilincset raktam rá , az szorítja a telószárhoz . Minden irányban állítható H4 35/35W halogén izzók valók bele . Piszok jól világít !
van benne e betű?
mert ez origi japán de nem e betűs, gondolom belpiacos lehetett
de ez feketére festett alumínium keretes a lámba burkolatok műanyagok
és csak a felső rögzítés megy a kormánykiflire az alsó csak megtámaszkodik ívesen a teleszkópszáron
Szerencsére nem szoktunk találkozni velük,habár múlthéten pont összefutottunk az egy erdőrész tulajával. Normális volt,elbeszélgettünk vele,de azért elmondta hogy legközelebb nem kéne arra mennünk
Amúgy egyik haver felé régebben már dobtak kapát egy sima földúton
És az erdészekkel, telek tulajokkal milyenek a viszonyok, szoktak cseszegetni benneteket?
Nálunk állandó problémát jelentettek, igaz a legtöbbnek se jogsi se műszaki nem volt a motoron.
Én ezért is veszek műszakis gépet, hogy ne tudjanak cseszegetni, táblával megjelölt magántulajdonra és sorompóval lezárt területre meg nem megyek be.
Csak földutakra kijárt területeken szeretnék motorozni.
Szívesen mennék már én is valami új helyre de ez nem csak tőlem függ. Mostanában kezd kicsit széthullani a csapat,egyre többünknél időhiány,és pénzhiány is van
Az én tudásomhoz négy és fél év kihagyás után a 400 is bőven elég lenne, de kedvezőbb áron tudok most egy papíros 600at, amit ismerősék (Kacsa) Fehérvár Honda szerviz csináltak a közelmúltban.
Teljesen rendbe van rakva motor és futómű terén.
Köszi szépen,de nem a dicséret bezsebelése volt a célom,hanem hogy megmutassam hogy a kisebbik XR-el is lehet jó tempóban,és jót motorozni Persze azért a +10LE amennyivel többet tud az XR6 az nem hátrány
Értelek, igen bennem is hasonló alakult ki a két motorban, valamivel nehezebbnek éreztem az XR-t, viszont a motor karaktere jobban tetszett, alul is több tartalék van benne.
Régen volt a csapatunkban egy 350-es DR,és a gazdája mindig szenvedett a komolyabb felmenőknél,mert hajlamos volt könnyen kerékre állni.......sokszor vitte fel neki egy XR-es kolléga a domb tetejére,és ezt a tulajdonságát a DR-nek Ő is megerősítette. Persze ez ember függő,kis gyakorlattal ez nem okozhat problémát.
Tehát azt vedd meg amelyik tetszik,és jobb állapotban van.