Jó volt úgy is,de azért kicsit alakítottam még rajta
A gyári méret: 125 főfúvóka,15 alapjárati. Most 135/17,5 kombináció van benne......kellett a nyitott kipufogóhoz a több anyag.
Igen közel áll a gyárihoz,de nagyobbat emel. A diagram szerint egész tartományban erősebb lesz kicsit a motor. A kettesről nem tudok semmit,viszont a hármast XR4 esetében a 440-es kitthez ajánlják,és nyomatékra van hangolva....állítólag brutál lesz tőle a motor
Az a helyzet,hogy amire nekem kell ennél jobbat nem tudnék venni (Ktm-Husaberg ezekkel nem lehet 2 személlyel túrázgatni)viszont szeretem tuningolgatni persze csak szép kicsinyenként úgy anyagilag se olyan fájdalmas
Köszi,de annyira nem hoz lázba Úgy volt hogy jófejségből mérik meg ingyen a két motort......ennyit megért volna
Most attól nem lesz gyorsabb a motorom ha tudom hogy pontosan hány paci
Nézegettem én is ezeket a vezértengelyeket , de az 1-es nem sokkal élesebb ( forgósabb ) mint a gyári . Szerintem a 2-es tengellyel érdemesebb foglalkozni .
ti tudjátok....... én tuti nem költenék ilyenekre egy forintot sem, inkább veszek egy másik motort
mert ha mondjuk szar, és van lehetőség jobbat/könnyebbet/izmosabbat/stb venni a gyáritól akkor még megértem
mint pl nekem hogy kezd kopni a vezérműtengely és lehet inkább valami izmosabb lesz helyette.....
A főtengelyen 10 dkg sokat számít nem hogy 1,5 kg A Ktm ek is azért pörögnek úgy mint a lánc fűrész mert szarrá van könnyítve a főtengely és a generátor
Ami nekem tervbe van még idén télre az a Mikuni tm42 es beállítása(sokadik neki futásra ) stage 1 es vez tengely,pille könnyű (Cbr 954rr) generátor felrakása,idénre ezt terveztem be A generátort ár megvettem 1,5 kg al könnyebb mint a gyári már csak el kell vinnem a gépműhelyeshez.Csak most vezláncot kéne cserélnem mert már zörög és ha már a szelepfedelet leveszem jó lenne bele tenni a stage1 est csak most másra kell a pénz úgy hogy ezen még rágódom
Amúgy ha kiszámolod a picit tuningolt változatot(kipu+HRC kit) is,akkor úgy már kijön a főtengelyen mért 61LE
Úgy volt hogy nekünk is lehetőségünk lesz megméretni két XR4-et,ami közül az egyik picit tuningolt(hot cams+emelt komp Wössner426ccm+Higashi+FMF+Mikuni TM36),a másik az enyém lett volna,ami full gyári,csak egy FMF dob van rajta +1 Mikuni TM36,de úgy néz ki nem lesz belőle semmi.....nem is bánom,mert még kiderült volna hogy milyen gyenge
Majd számolj be az eredményről
Ha ez szerint nézem,akkor itt 15% a különbség,ami ekkora lóerőnél(100+) nyilván nagyobb különbséget ad a két érték között.
45LE -vel számolva a +15% az 51,75LE......ez még mindig nincs 62LE.
De végül is tök mindegy mik a száraz adatok,mert a motor jól megy.
Azt gondoltam hogy keréken mért teljesítmény,viszont a keréken és a főtengelyen mért teljesítmény között kicsit sok a 16-17LE különbség.
Az áttételtől is függ a keréken mért teljesítmény,de a diagramon a gyári áttétellel mért érték van.
A gyári méret: 125 főfúvóka,15 alapjárati. Most 135/17,5 kombináció van benne......kellett a nyitott kipufogóhoz a több anyag.
Most attól nem lesz gyorsabb a motorom ha tudom hogy pontosan hány paci
ehh...... a szimón mindig kiestek..... valamit nem jól csináltunk
mert ha mondjuk szar, és van lehetőség jobbat/könnyebbet/izmosabbat/stb venni a gyáritól akkor még megértem
mint pl nekem hogy kezd kopni a vezérműtengely és lehet inkább valami izmosabb lesz helyette.....
Úgy volt hogy nekünk is lehetőségünk lesz megméretni két XR4-et,ami közül az egyik picit tuningolt(hot cams+emelt komp Wössner426ccm+Higashi+FMF+Mikuni TM36),a másik az enyém lett volna,ami full gyári,csak egy FMF dob van rajta +1 Mikuni TM36,de úgy néz ki nem lesz belőle semmi.....nem is bánom,mert még kiderült volna hogy milyen gyenge
Majd számolj be az eredményről
45LE -vel számolva a +15% az 51,75LE......ez még mindig nincs 62LE.
De végül is tök mindegy mik a száraz adatok,mert a motor jól megy.
Milyen videót
Az áttételtől is függ a keréken mért teljesítmény,de a diagramon a gyári áttétellel mért érték van.