A gyári áttétel van rajta kb 180km/h ha rövidebb áttételezés lenne akkor könnyebben ugrana kerékre de akkor se jönne fel 3.ba kerékre gázadásra szerintem.
Szerintem azzal az 650el gond lehetett, havernak az XR600R alattam, 120kg vagyok 2.ban gázra kerékre jött, kuplunggal 3.ban is.Egy 650R meg nem az XR600 kategória.
Ne haragudj,hogy bele szólok de én is mentem xr 650r el és az se nem könnyű és még másodikba se ugrott kerékre de majd jön Correnti kollega és ő is elmesélheti milyen egy xr 650r mert neki olyan van
Tegnap haver próbálgatott egy XR650R-t, nem győzött róla áradozni mennyire tetszik neki, azt mondja marha magas motor és hogy mennyire könnyű.A srác 140kg de alatta is 3.ban csak úgy vágta ki kerékre egy nagyobb gáznál.Már el is gondolkodott rajta hogy vagy egy XR650R vagy egy EXC525 lesz az enduró gépe.
sziasztok!
milyen olajat ajánltok xl 600 ba nem mai darab gondoltam ,hogy kicsit sűrűbb olaj kellene bele és honnan tudnék szerezni bele olajleeresztő csavart? mert néztem de nem metrikus menete van tudja valaki hogy milyen menetű kell bele?
a 3000 20w50-el?
milyen a szaga az olajnak?
olyan full büdös mint a sima olaj, vagy olyan samponszagú mint az 5100?
ha igen akkor érdekelheti egyik ismerősön
ez most nem fikázás, csak nekem ennyit érne
milyen olajat ajánltok xl 600 ba nem mai darab gondoltam ,hogy kicsit sűrűbb olaj kellene bele és honnan tudnék szerezni bele olajleeresztő csavart? mert néztem de nem metrikus menete van tudja valaki hogy milyen menetű kell bele?
Megkaptam a láncot