Az észteresek alapból drágábbak. Amit egyszer vittem Neked az már észteres ha jól emlékszem és 2,5-3 ezerért adják. Attól olcsóbban abban a márkában nem igen kapsz de másikból annyiért már full szintetikus észterest vehetsz.
XR 650R témában: Azt hogy könnyű nem mondanám,megmértük teletankolva,és 150kg -ot nyomott. A lóerőt meg meg amit mondanak róla nem kell komolyan venni. Azt mondják hogy 62LE,amiből gyári állapotában 45Le-t tud,és kis tuningal (HRC kit + Pro Circuit full kipufogó) 53LE-t tud. Ettől függetlenül jó kis motor,van benne tartalék,és tartós is. És gázra kettesben kerékre áll tutira,mert kipróbáltam a haverén......valószínűleg ha hátrébb ül az ember és megfelelő fordulaton odahúzunk neki akkor harmadikban is sikerülne.
Egyébként szerintem nem mutat meg egy motorról semmit az hogy hányadikban lehet vele kerekezni. a simoval is lehet menni 4-be keréken, csak gyakorlás kérdése.
Az XR 650 egy dögnehéz motor (legalábbis amihez hasonlítva van, RXV, EXC) ráadásul orr nehéz is (ott már nem csak amihez hasonlítva van) Ehhez még a a nagy tömegű forgórészei kellenek, hogy még az összehasonlítás is badarság legyen
Nyilván ha a drz 400-ast 5be kerékre lehet tenni akkor az XR-t is háromba. Csak míg ezeknél arra kell figyelni, hogy álljon kerékre, addig az előzőknél ez "csak" gázra működik.
Így van gyárilag belőve, ésszerűség végett azért ennyi nem mert egy endurocrossról beszélünk, minek annál nagyobb tempó.
Az hogy a domi közel megy annyit végre az egy dolog.
De hogy azt mennyi idő alatt éri el az már egy másik.
Én egy versenyendurónak amit keményebb terepen használnak nem a nagy sebességet tartom előnyének.
Ha olyan helyen laknék ahol nagyon sok hosszú egyenes van és 140-150km/h lehetne átlagban menni akkor DR650R vagy valami nagy dögöt választanék.
ha nem emlékszel akkor tuti sima büdös olajszagú volt
a jó olajszagra emlékszik az ember
pl opel váltóolaja rumos süti szagú, simán elmenne légfrissítőként is
Szerintem simán kimegy 1 kerékre 3-ba is ha hátraülsz, nekem simán keni a gumit háromba, kerekezni soha nem próbáltam de csak tekeri a földet ameddig húzom neki!
Nekem az RXV550 is le lett áttételezve anno, 160km/h volt a gyári áttétellel a vége, úgy lett megcsinálva hogy 140et ment, de már kezelhetetlen volt, állandóan csak egy keréken akart menni.
De az 140km/h szinte sehol nem tudtam kimotorzni belőle, mivel nem több száz métetes egyenesekben kentem neki, nem az olyan helyeket kerestem.
Természetesen nem gyári áttétel van rajta, de terepen minek gyári áttétel főleg 180km végsebesség?
Oda a 120km végsebesség is bőven elég, na ha úgy le van áttételezve hogy 180ról 120at tudjon terepen végre elhiheted nekem hogy kerékre jönne 3ban is.
xt 660 2008 az kb annyi aztán úgy elkenem mint a szart
Nyilván ha a drz 400-ast 5be kerékre lehet tenni akkor az XR-t is háromba. Csak míg ezeknél arra kell figyelni, hogy álljon kerékre, addig az előzőknél ez "csak" gázra működik.
lehet mondani hogy ""jó' szagú?
Az hogy a domi közel megy annyit végre az egy dolog.
De hogy azt mennyi idő alatt éri el az már egy másik.
Én egy versenyendurónak amit keményebb terepen használnak nem a nagy sebességet tartom előnyének.
Ha olyan helyen laknék ahol nagyon sok hosszú egyenes van és 140-150km/h lehetne átlagban menni akkor DR650R vagy valami nagy dögöt választanék.
fárasztóbb volt mint a terepezés
a jó olajszagra emlékszik az ember
pl opel váltóolaja rumos süti szagú, simán elmenne légfrissítőként is
De az 140km/h szinte sehol nem tudtam kimotorzni belőle, mivel nem több száz métetes egyenesekben kentem neki, nem az olyan helyeket kerestem.
Oda a 120km végsebesség is bőven elég, na ha úgy le van áttételezve hogy 180ról 120at tudjon terepen végre elhiheted nekem hogy kerékre jönne 3ban is.