Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az észteresek alapból drágábbak. Amit egyszer vittem Neked az már észteres ha jól emlékszem és 2,5-3 ezerért adják. Attól olcsóbban abban a márkában nem igen kapsz de másikból annyiért már full szintetikus észterest vehetsz.
áttétel kérdése....minden
45 ló az azért gyengécske
xt 660 2008 az kb annyi aztán úgy elkenem mint a szart
XR 650R témában: Azt hogy könnyű nem mondanám,megmértük teletankolva,és 150kg -ot nyomott. A lóerőt meg meg amit mondanak róla nem kell komolyan venni. Azt mondják hogy 62LE,amiből gyári állapotában 45Le-t tud,és kis tuningal (HRC kit + Pro Circuit full kipufogó) 53LE-t tud. Ettől függetlenül jó kis motor,van benne tartalék,és tartós is. És gázra kettesben kerékre áll tutira,mert kipróbáltam a haverén......valószínűleg ha hátrébb ül az ember és megfelelő fordulaton odahúzunk neki akkor harmadikban is sikerülne.
az sem, mert 3 sebességes
Vagy mert csak 3 gangos
Hát én nem is, de egy stuntos tuti.
enyémmel tuti nem mennél
Egyébként szerintem nem mutat meg egy motorról semmit az hogy hányadikban lehet vele kerekezni. a simoval is lehet menni 4-be keréken, csak gyakorlás kérdése.
Szereted az Xr-edet?
csak 20w50ben nemigen van olcsón
Vegyél észterest. Lehetőleg duplát azok nem olyan szagúak szoktak lenni.
Az XR 650 egy dögnehéz motor (legalábbis amihez hasonlítva van, RXV, EXC) ráadásul orr nehéz is (ott már nem csak amihez hasonlítva van) Ehhez még a a nagy tömegű forgórészei kellenek, hogy még az összehasonlítás is badarság legyen
Nyilván ha a drz 400-ast 5be kerékre lehet tenni akkor az XR-t is háromba. Csak míg ezeknél arra kell figyelni, hogy álljon kerékre, addig az előzőknél ez "csak" gázra működik.
tehát akkor nem olyan büdös mint mondjuk a castrol actevo?
lehet mondani hogy ""jó' szagú?
Így van gyárilag belőve, ésszerűség végett azért ennyi nem mert egy endurocrossról beszélünk, minek annál nagyobb tempó.
Az hogy a domi közel megy annyit végre az egy dolog.
De hogy azt mennyi idő alatt éri el az már egy másik.
Én egy versenyendurónak amit keményebb terepen használnak nem a nagy sebességet tartom előnyének.
Ha olyan helyen laknék ahol nagyon sok hosszú egyenes van és 140-150km/h lehetne átlagban menni akkor DR650R vagy valami nagy dögöt választanék.
nem volt budos ....en arra gondoltam hogy nem emlekszek olyan e volt pont a szaga mint a 10w40 nek
hova a pöcsbe lehet menni 150el? engem 120nál majd levert a szél szombaton
fárasztóbb volt mint a terepezés
ha nem emlékszel akkor tuti sima büdös olajszagú volt
a jó olajszagra emlékszik az ember
pl opel váltóolaja rumos süti szagú, simán elmenne légfrissítőként is
160km/h Szerintem attól többet kéne mennie gyári áttétellel mert a Domim ment gyári áttétellel könnyedén 150 et gps el mérve
XL-be az volt de mar nem emlekszek milyen szaga volt
Szerintem simán kimegy 1 kerékre 3-ba is ha hátraülsz, nekem simán keni a gumit háromba, kerekezni soha nem próbáltam de csak tekeri a földet ameddig húzom neki!
Nekem az RXV550 is le lett áttételezve anno, 160km/h volt a gyári áttétellel a vége, úgy lett megcsinálva hogy 140et ment, de már kezelhetetlen volt, állandóan csak egy keréken akart menni.
De az 140km/h szinte sehol nem tudtam kimotorzni belőle, mivel nem több száz métetes egyenesekben kentem neki, nem az olyan helyeket kerestem.
120 az kevés lenne neki mert ők elég állat módon közlekednek nem ritkán mennek földúton 140-150 el
Természetesen nem gyári áttétel van rajta, de terepen minek gyári áttétel főleg 180km végsebesség?
Oda a 120km végsebesség is bőven elég, na ha úgy le van áttételezve hogy 180ról 120at tudjon terepen végre elhiheted nekem hogy kerékre jönne 3ban is.