Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az az érdekes hogy a jelenleg eladó MTXek 95%a Olasz...legalábbis váz alapján!
De ugy tudom hogy a Nikacil bevonatot le lehet furatni a francba rola és kész!
De van benne egy ilyen kezdetleges power.Nem csinál nagy csodát.
Ja de most nézem a japán infoinál hogy ez a 83-86ig..ebben még nincs membrán vagy power ez csak sima 2T! Én ilyen 90-92eseket nézegettem
Sebességre ne pörgesd tul! az én furom 140km/h tud már probáltam a vectra orájánál!sok benne az apro öreg müanyag alkatrész amik hajlamosak elrepedni! Mondjuk én át WD40eztem mielött tekergettem
Infokban már bövelkedem!ahogy elnézem a japán gyengébb 5lóval! Az csak 18 lovas
a furozasnal arra gondolsz hogy csak lassan nem hogy tul porgetem?
az olasz 125 elvileg 23 LE
A japánról pedig itt van infó:
http://www.motorcyclespecs.co....
japán pedig ilyen
az olasz MTX-nek kocka váza van ilyen a japánnak pedig csőváza van http://www.motorcyclespecs.co...." target="_blank">az pedig ilyen.
Átlagba 20-25 lóerősek legalább is ezt írják róluk.
jol gondolod csak okosan a furozással mert szét lehet könnyen cseszni a belét
sracok ha van egy xl-es sebessegmerom amin 98525 km van es ha furoval hajtanam 100000 ig akkor 0 km lenne rajta....jool gondolom?
Honnan lehet tudni amugy hogy Japán vagy olasz MTX? Meg vajon mikori évjárat az ami már jo?Eröben pl...mert a hirdetések között aztán vannak olyan vakitások hogy ihaj...14loerötöl egészen 36ig a 14 az kevés a 36 meg soknak tünik...
Néztem én is ilyen 350es Cagivát mert az mégiscsak 4T a 350 az teljesen elég is nekem!
az MTX is tetszik meg joval könnyebb gondolom mint egy 4T
az hogy 2 év alatt szét ütöm az egy dolog mert a 2év alatt nem menne tul sokat alattam..max hétvégente 1-2-3órákat,annyi id9m sajnos nincsen motorozni hogy pikk pakk szétverjem!
Akkor marad a dr karbi,azért köszi a tippet.
Kössz
http://i164.photobucket.com/al...

Hát ezt 50 alatt nem kapsz!
Szia. Nekem 6950/ év 91-es évjárat, Bp-i lakcímmel. Egyik ismerősömnek 4600/ év 96-os motor, váci címmel.
nincs még kész, nem jött meg pénteken a hengerfejtömítés
ki lett cserélve a szelepszárszimering, tökre meg volt keményedve ami benne volt
gyűrűk állítólag jók(határeset) szóval nem lett más cserélve

aztán majd kiderül milyen lesz, ha nem lesz büdös füstös akkor meglett a baja

mondjuk nyárra 20w50-est teszek bele, sajna elfogyott a 10w50, pedig volt egy kartonnal......
Üdv!
Ini!Sikerült a szervizelés az XR-en?
Mi volt a gond?
Rendben,köszönöm szépen.
Hali.Megtudnátok nekem mondani kb mennyibe kerül egy Dominatorra a kötelező?
Köszönöm a választ!
Az olasz MTX szart se ér meg az már Nicasil-os aminek ha gól akkor vehetsz hengert,a Japàn MTX-et meg megfuratod oszt hadmenjen.
A Honda legyen Japàn.
azért mertem ajánlani mert ilyen volt
van ehhez minden.....
baszott egyszerű gép ám ez
szimmeringjei szabvány méretűek, kormánycsapágy szabvány golyós
vezérműlánc van hozzá
karbihoz minden van
stb stb
bontókban is van egy csomó kacat, ismerek is olyant aki ilyeneket hoz be
nekem is van a padlásom egy komplett váz kerekek nélkül...
ezek a 90 előttiek még nem voltak szarok
amikor szétment a lábam 3 hónapig állt a műszer aztán 1-2 rúgásra indult
Tény és való a 2t hamar szétesik de az mtx hez sok alkatrész van,viszont én az olasz motorokban nem hiszek és bontott cucc sincs hozzájuk annyi mint egy japánhoz.