Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem tudja véletlenül valaki fejből az xr600 as gyári karbi fúvóka méreteit?
A Tescot ismerem, a pályát mellette nem . A felsőpakonyi az M0 Budapest felé eső oldalán van?
Pályában erre szerencsére nincs hiány.

Szoktál ezen a részen máskor is motorozni?

A karbitól lenne csúnya hangja? Mire gondolsz? Félek inkább más lesz. (mondom úgy, hogy nem is hallottam a hangját )
ja csak mire megtudtam addigra mar megrendeltem a lamellakat
Rá persze csak hozd fel ide a motort Pestre
Az lesz a vége. Ráérsz?
Akkor az 2 emberes mutatvány lesz,szólj valakinek hogy segítsen
Jaja. Fogóval összenyomom annyira hogy jó legyen de az O gyűrűk miatt visszaenged és nem tudom a lemezt a helyérenyomni
Én kombinált vagy csőrös fogóval szoktam rátenni.Gondolom nagyon feltartanak az O gyűrűk.
A hajtólánc. Nem bírom a patentszemetre a biztosítót rátenni. 2t már eltörtem.
Melyik lánc szopat?
Megőrülök

Szopat a lánc. Nem akar összemenni a világ minden pénzéért sem
Én mindig repsolt használok, 10w40(váltóolaj 2T-hez)-est használtam belőle az MTX-ekbe a 125XL-be pedig repsol racing 10W40(4T) van és tökéletes.
De castrolal sem volt problémám.
Hát én szerintem is inkább olaj problémád lesz mert ha megnézzük a kuplunglamelláid méretét csere határon belül volt jóval.Ennyire nem lett volna szabad csúsznia Én castrol 20w-50 est rakok bele nekem ez bevált,és egész jó áron jutok hozzá.
VALVOLINET soha tobbet ......megvettem az XL-t oreg szar olaj volt benne nem csuszott a kuplungom parszor tertem is vele es semmi....vettem valvoline 10w40 nes olajat kicsereltem es rogton elkezdett csuszni a kuplung.....most kesz lett az XR kimegyek vele brutal csuszik a kuplung jobban mint a XL-nel anno....joforman menni se lehetett vele mert ojan hangja volt mint az automatanak.....kerdem a szerelot milyen olajat tett bele?...VALVOLINE....persze most fennal az a lehetoseg hogy elotte is csuszott mert nem mentem vele de nem hinnem hogy ennyire csuszos kuplungal hasznaltak ja es meg mikor anno vittem a XL-t vezlanc cserere akkor beszelgettunk az olajakrol es aszonta a gyerek hogy cserelt lamellakat tobb embernek is es fel ev utan kb jonnek vissza hogy csuszik a kuplung megint es ez hogy lehetseges.....kerdi milyen olajjal hasznalod?...VALVOLINE....akkor ne csodalkozzon mondta neki...ez nem az a szerelo aki most csinalta az XR-t.....ossze rakom a gepet megyek 200 km-t es rogton megy is bele a finom Motul 5100 10w40 .....bocs hogy ilyen hosszura sikeredett csak leirtam a szemelyes tapasztalatom
Nekem a piros is és a kék is hüvelyeztetve volt azok már nem voltak nicasilosok a japán henger biztos,hogy nem megy rá.
Az olasz MTX-nek ugyanaz a blokkja mint a Honda NS125 F-nek.
Na latod ebben nagyon igazad van!
van itthon pár flakon valvoline majd most azt fogja szeretni
ha mégsem fogja akkor kiengedem
Biztos ,hogy nem jó rá a japán henger!
csak Motult semmi mast
oke..thx
Az ülésről is könnyű megkülönböztetni őket.
Első kép Japó Mtx
A második kép citromsàrga Mtx az az olasz.
Ezen még kár rágódni majd ha már meg van a zseton utána érdemes nézelődni mert addig még sok víz lefolyik a dunán
Aha, értem.
Még a végén olcsón megúszod.
Jó a 20w50 ezekbe az idősebb gépekbe.
Én most Motul-t tettem az enyémbe, hát mit mondjak, nagyon finom lett a szerkezet.
ahha....az meg kérdéses mi hogy az olasz blokkra felmegy e a japán henger..
Azért az nem egészen igy van ugyanis a nicasil az alumíniumra van felvíve és ha le furatod róla akkor hüvelyeztetni kell