Én mindig repsolt használok, 10w40(váltóolaj 2T-hez)-est használtam belőle az MTX-ekbe a 125XL-be pedig repsol racing 10W40(4T) van és tökéletes.
De castrolal sem volt problémám.
Hát én szerintem is inkább olaj problémád lesz mert ha megnézzük a kuplunglamelláid méretét csere határon belül volt jóval.Ennyire nem lett volna szabad csúsznia Én castrol 20w-50 est rakok bele nekem ez bevált,és egész jó áron jutok hozzá.
VALVOLINET soha tobbet ......megvettem az XL-t oreg szar olaj volt benne nem csuszott a kuplungom parszor tertem is vele es semmi....vettem valvoline 10w40 nes olajat kicsereltem es rogton elkezdett csuszni a kuplung.....most kesz lett az XR kimegyek vele brutal csuszik a kuplung jobban mint a XL-nel anno....joforman menni se lehetett vele mert ojan hangja volt mint az automatanak.....kerdem a szerelot milyen olajat tett bele?...VALVOLINE....persze most fennal az a lehetoseg hogy elotte is csuszott mert nem mentem vele de nem hinnem hogy ennyire csuszos kuplungal hasznaltak ja es meg mikor anno vittem a XL-t vezlanc cserere akkor beszelgettunk az olajakrol es aszonta a gyerek hogy cserelt lamellakat tobb embernek is es fel ev utan kb jonnek vissza hogy csuszik a kuplung megint es ez hogy lehetseges.....kerdi milyen olajjal hasznalod?...VALVOLINE....akkor ne csodalkozzon mondta neki...ez nem az a szerelo aki most csinalta az XR-t.....ossze rakom a gepet megyek 200 km-t es rogton megy is bele a finom Motul 5100 10w40 .....bocs hogy ilyen hosszura sikeredett csak leirtam a szemelyes tapasztalatom
Nekem a piros is és a kék is hüvelyeztetve volt azok már nem voltak nicasilosok a japán henger biztos,hogy nem megy rá.
Az olasz MTX-nek ugyanaz a blokkja mint a Honda NS125 F-nek.
Aha, értem.
Még a végén olcsón megúszod.
Jó a 20w50 ezekbe az idősebb gépekbe.
Én most Motul-t tettem az enyémbe, hát mit mondjak, nagyon finom lett a szerkezet.
Pályában erre szerencsére nincs hiány.
Szoktál ezen a részen máskor is motorozni?
A karbitól lenne csúnya hangja? Mire gondolsz? Félek inkább más lesz. (mondom úgy, hogy nem is hallottam a hangját )
Szopat a lánc. Nem akar összemenni a világ minden pénzéért sem
De castrolal sem volt problémám.
Az olasz MTX-nek ugyanaz a blokkja mint a Honda NS125 F-nek.
ha mégsem fogja akkor kiengedem
Első kép Japó Mtx
A második kép citromsàrga Mtx az az olasz.
Még a végén olcsón megúszod.
Jó a 20w50 ezekbe az idősebb gépekbe.
Én most Motul-t tettem az enyémbe, hát mit mondjak, nagyon finom lett a szerkezet.