A Láncokról annyi tapasztalatom van hogy a sima gyürü nélkülit állandóan tisztitani és kenni kell mégis ha sáros poros körülmények között járok hetente annyit nyulad hogy huzni kell, az o gyürüs valóban jó kissebb karbantartással is, de kissé nagyobb a gördülékenységi ellenálása,az igazi nyerö lánc a v gyürüs könnyen viszi a motor,az 520 ason még nem kellett huznom nem nyuladt semmit se.Nem fontos 20-30 ezerért venni akár itt akár a vaterán 5-8 ezerért már van használható,
szerintem azert mert kicsit koplikaltabb a kuldes.....de ezek hasznatt bowdenek de csak joot arulnak mindenbol es nem basznak att....legalabb is amit eddig onnet vettem az minden ugy volt ahogy mondtak
bár a dugó gyűrű cseréről van... papírom árral de mivel itt újra tekercselésről volt szó gondolom a szerelő maga nem vállalhat tejes mértékben felelősséget a munkáért de azért mivel mindent ott csináltatok rajta valamilyen rugalmasságra gondolom számíthatok a részükről és ez így alapjaiban már ferr szerintem..
az o gyűrűshöz képest sokkal hajlékonyabb(havernak o gyűrűs lánca van)
ilyen nyúlásokba-kopásokba nem tudok összehasonlítást mert enyémben 5000felé van haveréba meg 1000alatt
hátt én nem kételkedem benne h ennyi de elhiheted ha 1-2 éven beül újból ilyen hiba kerül elő vele meg fogom kérdezni h miért fizettem anno ezert ennyit ezert is jobb hogy ö csinál mindent rajta..
ez az x gyűrűs lenne?
olyanom van
5 ezer fölött jár most kezd nyúlni, eddig még nem kellett állítani
kenni nemigen kenem, sárba-homokba sokat megy
most is full rozsda
13.000 ft környékén van a vezérműlánc ha jól tudom Rendben ha erre jársz csörgess meg aztán cserélünk védő lemezt De az lenne a legjobb ha motorral jönnél Ja és mennyibe fájt ez a mutatvány?
erdekes..nekem rogton vissza irtak.....irhatok de mit irjak?....neked igy mar nem erne meg ha en elkuldom neked mer meg ok is elkell hogy kuldjek nekem
masteron előkerültek a lemezek a kipufogóra amiket kértél valamikor beugrom velük:) és kész lett a vas gyujtástáp tekercs hiba volt ami jó lett de KANYAR sem mondott biztató dolgokat amit véltem hallani a gépben az vezérműlánc:) lassna cserélni kell majd azt is valószínűleg brrrrrrr mennyyiii pézzzz lassan gyüjtést kell szerveznem magamnak
Nekem a kis200-as DR-en erősített 520-as lánc volt (semmi gyűrű), de 4000 km alatt faszául megnyúlt.
Most az XR-en DID O gyűrűs van. Kíváncsi leszek a tartósságára.
Mások tapasztalatai?
ilyen nyúlásokba-kopásokba nem tudok összehasonlítást mert enyémben 5000felé van haveréba meg 1000alatt
ha nincs akkor max máshová viszed
olyanom van
5 ezer fölött jár most kezd nyúlni, eddig még nem kellett állítani
kenni nemigen kenem, sárba-homokba sokat megy
most is full rozsda