haver nyáron vette az xl600at akkor kb jól indult(önindítós)
bejöttek a hűvösebb idők akkor egyre szarabbul
szétszedtük a karbit átfújattuk de nem lett jobb
aztán ismét szétszedtem, beáztattam pár hétre bioetanolba a karbi alkatrészeket
utána hosszabb állás után is pöccre indult
tuti valami dugulás /szűkület lehetett a szivató járataiban
de azért nézd meg a szelephézagokat és esetleg gyertyát is cserélhetsz
Akkor tette fel amikor én kerestem Xr-t. 800-ra tartotta. 2 hét alkudozás után 700-ra engedte le a 2 szettel.
Ezt nem lehet tudni mennyit és hogyan kapta...
Ami nem tetszett, hogy nem emlékezett mikor cserélt benne olajat :-(
nincs rajta műszaki és ha jól emlékszem a hátsó enduró gumi és a két supermoto gumi az kuka.
Értem, tehát akkor elvan dugulva valameik fúvoka,vagy mi a tehendő ienkor? Ha sokat rugdosom,akkor néha néha csattan eggyet,gondolom azért mert nagyon megszívattam,nem tudok rajta ki igazodni
Nem néztem meg mert 450 km-re volt tőlem, de nem sok hiányzott, hogy megnézzem (a 3. megnézett xr megtetszett, a 4. Ő lett volna).
De telefonon sokat beszéltem a sráccal.
Kép szerint nagyon egyben van. Supermotozni használták.
Én annyit nyomoztam ki, hogy magyarországi és melyik kereskedésből vették (de már nincs meg a papír hogy melyikből).
Sziasztok! Hidegen nagyon nehezen indul a motorom(xl 600),10-15 percig kell rugdosni,melegen meg 1, max 2 rugásra indul.
Az én véleményem az, hogy sokat kap, és ha meleg, akkor könnyebben be tudja robbantani,mint hidegegen. Jól gondolom?
Tapasztalt emberek válaszát várom!
Előre is kössz a válaszokat!
ja én is néztem :D bár mondjuk ahogy láttam, baromi vastag ez a bovden :D vastagabb mint egy simsoné vagy bicajé és hát nem akartam kockáztatni, de lehet hogy az lesz belőle :D max viszek magammal egy pótot :D bár a legnagyobb kihívás a megfelelő bütyök megtalálása :D ami ugye bele is kell menni a lyukba de azért ne legyen kicsi se :D
Biztosan attól függ milyen erős gépen van az a bizonyos lánc és kinek milyen a csuklója.
Viszont én a 20 LE-s Dr-ből kiindulva, melyen hamar kinyúlt a lánc, azt hittem az XR-en 2-3000-enként lehet láncot cserélni. De ezek szerint sokat jelent a gyűrűs lánc....
Egyébként tényleg elég merev az O gyűrűs láncom nekem is.
Dekompresszor bovdent, pedig célszerű csinálni. Különbféle vastagságban lehet bovden belsőt kapni. Errefele 200-300 Ft métere. A végére raksz szerelhető diót. Én azt még rá is szoktam forrasztani. Szóval kb 500 Ft-ból kész.
mert hogy az olajpumpa egyik csavarja belevolt szakadva a blokkba es mozgott es igy nem volt megfelelo nyomas meg a pakolas is rosszul volt megcsinalva es ott is elment a nyomas....lent kapott olajat csak fent nem....a olajpumpa fogaskereke kikoptatta azt a rovid csovet is ami ott bent megy az is kellett uj
szerintem a dekompresszor bowdent simán meglehet másból is csinálni
simson etz vagy akár millió robogó(esetleg bicikli) gáz-fék-kuplungbowdenből
robogóhoz is tök olcsóak az utángyártott cuccok
vagy akár összerakni is lehet
nekem a cagiva gázbowdenje bicikli fékbowden kölső és váltóbowden belsó volt
ilyen tekerős akasztó volt az egyik vége a másikat ami a karbiba ment lecsiszoltam picit aztán jó volt
pótbowden belső meg aprópénz
a legdrágább ami volt az egy bowdenvágó fogó...... de kellett mert itthon rengeteg bicikli is bowdenozásra vár
hát ha bírja a kiképzést akkor nincs gond :D de 7 ezret akkor sincs kedvem / pénzem kiadni egy szaros bovdenre xD mondjuk most meg lett csinálva, de nem egy életbiztosítás :DD
meg azért az sem mindegy milyen izmos a gép
a dt80-as vadállaton sima gyűrű nélküli volt, azt a leengedett váltóolajjal kentem ecsettel az kicsit nyúlt de nem is csodálom az is iszapolós gép volt
a csúcs az a kb18-20 lovas cagiva volt amin meg gyárilag 530as lánc volt, na az sem nyúlt semmit szerintem 100ezret is elment volna avval a lánccal
szóval amit az xl4 nem nyújtogat azért a 650 lehet nyújtogatja
izmosabb gépekre kell beszerezni 525-öst az többet bír
bejöttek a hűvösebb idők akkor egyre szarabbul
szétszedtük a karbit átfújattuk de nem lett jobb
aztán ismét szétszedtem, beáztattam pár hétre bioetanolba a karbi alkatrészeket
utána hosszabb állás után is pöccre indult
tuti valami dugulás /szűkület lehetett a szivató járataiban
de azért nézd meg a szelephézagokat és esetleg gyertyát is cserélhetsz