Ezzel a karbival mindig is ilyen volt, csak most megelégeltem. A tűn pont ez miatt állítottam a múltkor de változás nem lett tőle. Meg az előéletéről sem tudok semmit.
Működött csak nem jól. Eleve nem indult csak kis gázhúzásra, de nagyon füstölt és összevissza járt.
Megtaláltam azt a kis csövet mert leszedtem megint a karbit(ma harmadszor). Be volt szorulva felül. Most kijött csak azt nem tudom, hogy volt benne mert nem egy sima cső, hanem az egyik fele vastagabb és a falvastagsága sem ugyanaz.
Igen mondtad de már az ki is ment a fejemből.
A membránt én szedtem ki és nem látom, hogy baja lenne. A szűröket olvastam tegnap csak az meg úgy rémlik, hogy nem nekem írták. de majd visszaolvasom.
Megméretem a fúvókát mert nekem kaliber nincs. Úszószintról azt gondolom, hogy rendben mert a múltkor beállítottam és azóta indul könnyen.
Köszönöm a választ.
Éppen ezért ha akkor az volt,akkor ma is az. Az már más kérdés,hogy eltelt egy pár év,és folyamatosan jöttek az újabbnál újabb típusok.........ettől még nem változott meg a motor funkciója
Tudod sokan csak a Ktm-t és a sok europai modellt tekintik annak. Szerintem tökéletesen alkalmas a feladatra. 1996-ban amikor kigurúltak az első modellek,igenis ízik-vérig vérbeli enduronak számított.
Az a nagy recés a fojtószelepet tolja vissza mintha pici gázt húzna neki az ember. A másik oldalon van egy csavar amivel megint lehet(ne) állítani valamit.
Ez a gyári karbi. A motor is egy elavult,de egyszerű.Pont ez az egyik oka, hogy megvan még a motor. De ettől függetlenül, már bennem is fogalmazódik amit mondasz. Csak már ugye ennek a karburátor cserének voltak előzményei.
Semmi baj.
Úgyis csak péntek este kerülök haza.Akkor hozom el a spirált is. Ebben a 4 napos ünnepben én is nekiesek a gépnek. A berugókaromat teljesen le tudom nyomni.
Én arra gyanakodtam,hogy megszorúlt a kormánynál a dekompresszor bovden. Kicserélem a tankot és felteszem az órádat ha addigra ideér.
Működött ezzel a karbival valaha rendesen? Akitől származik tud valamit az előéletéről,hogy mit barkácsoltak rajta? A tű a harmadik(középső) rovátkában van?.......vagyis a seeger gyűrű.
Lehet hogy egyszerű,de ha minden ok akkor jól működik. A haver XR 650R-jén ugyan ilyen gyári van,és hibátlanul működik. 6-7l eszik,jól megy,indul hidegben melegben.
Tű nélkül hogy a csudába működne már.......dől bele az anyag.
A rajz szerint van ott valami .......de lehet hogy belül a kehelycsőbe.
Azt már tegnap is mondtam hogy az az állítócsavar(alul) storno,neked oldalt van.
A membránt te szedted ki? Nincs semmi baja? A szűrők amiket tegnap írtak rendben vannak?
Úszószint,fúvókák mérete minden ok? Ami rá van írva az egy dolog,meg kell mérni egy kaliberrel. Több nem jut most eszembe.
Nem leszólás képp mondom de ez a karbi nagyon elavult arra az xr-re
én a helyedbe tennék fel egy gyorsító pumpásat ezt meg oda adnám a kutyának had játszon vele
Szia!
Mire írtál már megpróbáltam összerakni úgy, hogy csak félig tekerem be és a kontrával rögzítem. Nem lett jobb. Próbaúton találkoztam egy ismerőssel, azt tanácsolta próbáljam meg tű nélkül. Kipróbáltam de úgy alig lehet vele menni.
Ami a rajzon van olyan nálam nincs de úgy tűnik, hogy nincs is ott helye. Nem tudom, hogy most már mit csináljak, elfogytak az ötletek.
Azt amit tegnap mondtál, hogy alul van egy csavar, az egy semmi ott. Helye ott van de az más karbiknál lehet valami, itt meg le van dugózva.
Egyszer kipróbálhattam volna egy fs 650 et de február volt és még kicsit le volt fagyva az út és inkább visszautasítottam az ajánlatot mert tuti hogy rommá törtem volna
Ki kéne próbálnod előtte egyet,mert szerintem van bennük bőven nyomaték,több is mint kéne,de nem olyan alacsony fordulaton mint a Domatorban..........egyszerűen máshogy kell velük motorozni.
A hangjától viszont kiver a víz. Ha egy Hondának lenne olyan hangja,akkor lehetne szaladni vele a szerelőhöz......még a KTM-nek is jobb hangja van,persze ez is csak szokás kérdése,szerintem hamar megszoknám
Bakonyba szoktunk a balaton északi részén is meg néha a vértesbe.A husa az tényleg vadállat bár még a 650 est nem próbáltam de 450 est igen de attól is rá izzadt a hátamra a poló de az volt vele a bajom hogy lent nem volt nyomaték
Szivem vágya egy husaberg fe 650 de csak a dominator mellé mert a husával nem lehet túrázni mert kényelmetlen az ülése mint az állat meg hát azt is tudni kell róla hogy nem a megbízhatóság minta példánya
Megtaláltam azt a kis csövet mert leszedtem megint a karbit(ma harmadszor). Be volt szorulva felül. Most kijött csak azt nem tudom, hogy volt benne mert nem egy sima cső, hanem az egyik fele vastagabb és a falvastagsága sem ugyanaz.
Igen mondtad de már az ki is ment a fejemből.
A membránt én szedtem ki és nem látom, hogy baja lenne. A szűröket olvastam tegnap csak az meg úgy rémlik, hogy nem nekem írták. de majd visszaolvasom.
Megméretem a fúvókát mert nekem kaliber nincs. Úszószintról azt gondolom, hogy rendben mert a múltkor beállítottam és azóta indul könnyen.
Köszönöm a választ.
Úgyis csak péntek este kerülök haza.Akkor hozom el a spirált is. Ebben a 4 napos ünnepben én is nekiesek a gépnek. A berugókaromat teljesen le tudom nyomni.
Én arra gyanakodtam,hogy megszorúlt a kormánynál a dekompresszor bovden. Kicserélem a tankot és felteszem az órádat ha addigra ideér.
A rajz szerint van ott valami .......de lehet hogy belül a kehelycsőbe.
Azt már tegnap is mondtam hogy az az állítócsavar(alul) storno,neked oldalt van.
A membránt te szedted ki? Nincs semmi baja? A szűrők amiket tegnap írtak rendben vannak?
Úszószint,fúvókák mérete minden ok? Ami rá van írva az egy dolog,meg kell mérni egy kaliberrel. Több nem jut most eszembe.
lehet azért mert egyszerű mint a faék
én a helyedbe tennék fel egy gyorsító pumpásat ezt meg oda adnám a kutyának had játszon vele
Mire írtál már megpróbáltam összerakni úgy, hogy csak félig tekerem be és a kontrával rögzítem. Nem lett jobb. Próbaúton találkoztam egy ismerőssel, azt tanácsolta próbáljam meg tű nélkül. Kipróbáltam de úgy alig lehet vele menni.
Ami a rajzon van olyan nálam nincs de úgy tűnik, hogy nincs is ott helye. Nem tudom, hogy most már mit csináljak, elfogytak az ötletek.
Azt amit tegnap mondtál, hogy alul van egy csavar, az egy semmi ott. Helye ott van de az más karbiknál lehet valami, itt meg le van dugózva.
A hangjától viszont kiver a víz. Ha egy Hondának lenne olyan hangja,akkor lehetne szaladni vele a szerelőhöz......még a KTM-nek is jobb hangja van,persze ez is csak szokás kérdése,szerintem hamar megszoknám
A husa meg egy vadállat........kell annyi lóerő endurózni?