Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem is olcsón és jól dolgozik. Csak ezzel nem hiszem, hogy egy szakember rövid idő alatt végezne. Erről azt gondolom, hogy sok időt töltene el. A próba nálam sem tart sokáig de a karburátort kiszedni meg visszatenni a hosszú idő. És azt minden egyes próba után meg kell csinálnia.
Tipcsinek Szeretettel!A szemüveg ajándék!
erröl a repedezésröl beszéltem!amugy mosható a belső patentos dupla D gyürüs!
szerintem tök olcsón dolgozik
havernak is ő cserél vezérműláncot meg gyertyamenetet meg mittudoménmit aztán alig fizetett
ha mi csináltok volna meg szerintem párezer pénzzel lett volna kevesebb
Ha nekiálna akkor gondolom tudná. Szerintem ilyent nem vállal, mert ez egy tökölös dolog. Nekem legalábbis ma az volt. És szerintem ha szerelőhöz viszem akkor tényleg annyiba kerül, mintha vennék rá egy FCR-t.
Nem november? Nekem mintha a jövő hét vége rémlene.
Colt 72! Erre a szűrőre gondoltál? Mert ezt nem nekem írták. A képet amit a manuálból raktál be azt hogy lehet kinagyítani? Mert akkor lehet rájönnék, hogyan kell visszarakni. És az is lehet, hogy az volt fordítva.
amikor a cagivát állítgattam akkor kiesett egy marék hajam......
a kőrösi szerelő emberke nem tudná beállítani?
Dehogyis. Az asszem dec. 10-ére van tervezve. Holnap csak gurulok egyet a környéken
Ebből egyedül a fúvóka méret nem lett variálva. Az ideget meg ne is mond.
Holnap lesz a 2vagy 3 napos túra indulása?
Ja így érthető, FANATIKUS
menjen egy túrát egy afrika twinnel aztán minden motor feltűnően könnyű lesz
Én is ezt gondolom a motoromról. Nem hülye a srác csak elfogult. Szerinte a KTM is egy nehéz szar. Egy motor létezik Nála. Egyébként egy fasza gyerek.
pedig akkor avval a csavarral kell valamit kezdeni, meg a tűállással meg a fúvóka átmérővel
elég idegesító folyamat
Hallod a mai szerelésbe úgy lefáradtam az idegtől, hogy úgy érzem magam mintha egy maratont futottam volna le ma.
túráztam én vele 3 napot is......
mondjuk a seggem fájt
de kifejlesztettem egy utazási módot amivel ki lehtet bírni sokáig
Ez hülye? Mi az hogy szar? Ne hallgass rá,nem normális.
Nem könnyű,nem modern a futóműve,nincs indítója,de nem szar........nagyon jó kis tartós motor.
Ez egy kicsit olcsóbb de nem olyan precíz mint a keihin vagy a mikuni de ez is gyorsító pumpás volt olyan ismerősöm aki rakott ilyent domira és eléggé megvadult tőle
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Így karbihibával, adok érte némi aprópénzt, meg egy VFR-t Megspórolok neked sok idegeskedést, meg utánajárást, Persze csak akkor ha papíros paripa
Bergen ez van gyárilag (a nagyokon) és ott nincs ideje szétkopni. Ezt nem én mondom, hanem a srác aki árulja őket.
Tételezzük fel hogy jó ,akkor azért lenne előrelépés,nem?
Tudok ilyent olcsóbban is de azt mondja a srác, hogy ez a motor(XR650R) úgy szar ahogy van. Nem lesz tőle sokkal jobb. De ha nem oldódik meg ez a mostani probléma akkor rátetetek egyet mert amúgy meg szerintem egy strapa motor. Nálam még motor nem bírt ki ennyit mint ez és sajnálnám eladni. Mondjuk 8000 km van benne és 800-1000km-ként cserélem benne az olajat.
Ezzel jobb lenne persze ha nincs szarrá kopva mert köztudott dolog hogy hajlamos pár év alatt szétkopni a síktolattyú jól meg kell vizsgálni mert nem olcsó hozzá
Ehhez mit szólsz? Ezzel hasítana a paripa
Holnap