Múltkor beszéltem velük de olyan sík hülyék 20-22,5 van csak ezekkel még befullad gázadásra de ha le venném a gyári kipufogót akkor már jobb lenne mert érezni hogy vissza löki nagyon a gázt
Van még egy megoldás,ha jó neked a 20-as,akkor elvileg a Pinkmotorsnál van Proxban........legalábbis ezt mondták 1 éve. Ha azt mondják hogy nincs,akkor is kérdezz vissza,mert a csajok hajlamosak rámondani valamire hogy nincsen,mert éppen nem találja,vagy azt sem tudja miről van szó.
Szerintem ezt be kell teljesen tekerni,kicsit meghúzni,és a kontraanyával lekontrázni..........a manuálból ezt hámozom ki.
A rajzokon valóban van ott még valami,nem maradt benne a karbiban?
3: NEEDLE SET, JET
17: NUT, HEX.
Szétszegtem a karburátort( miután töltöttem fel régebbi képeket az adatlapra ). Egy nekem érdekes dolgot vettem észre. A főfúvóka amiben megtalálható, annak a becsavarozását a karburátorba egy kontraanyával lehet szabályozni. Ha a kontraanya lent van( a karburátor természetes állásában) akkor ezt a "csövet" értelemszerűen beljebb, feljebb lehet csavarni. Ez nálam teljesen lent volt a csövön így a fúvoka és a cső a legmagasabb állásba volt és a tű ez miatt beljebb volt az egészbe. Nem tudom, hogy ez okozta -e a problémát mert még nem szereltem vissza. Azért nem mert ha összehasonlítom a manuál képeivel amit Colt 72 is betett akkor úgy tűnik mintha erről a csőről (a felső végéről) valami hiányozna.
Nem tudom, hogy érthető voltam-e.
Van valakinek erről véleménye?
mennék én csak nekem időben kell tudni a túrát, meg én szinte minden hétvégén melózom egy napot (pl most is a 4 naposból kettőt)
na de jövőre más lesz, végre kivágnak a fenébe és több lesz a szabadidőm
mondjuk akkor valakinek mindig kell hogy húzzon, mert nem lesz benzinre zseton
eddig senki nem volt ilyen túrázós a környékben, bár most összehaverkodtam egy drz-s emberrel igéretesnek tűnik
Sosem voltam márka fetisiszta,remélem nem is leszek.
De a hardozást szerintem csak európai márkával lehet igazán művelni.
persze az én szintemen biztos jó lenne egy pl. CRF vagy WR is.
De (sajna ) nem én vagyok az etalon
én a ktm típusú motorkerékpárokat szoktam cinkelni, múltkor volt 3 is, de akkor is berzenkedtem ellenük az 1 szem bátor hondával ami fele annyi lovas volt mint a legócskább ktm
Nekem már azon is gondolkodnom kellet, hogy hogy is voltak azok a csereberék.
Néztem egyet itt a sportmotoron, de ha megveszem akkor lehet mehetek is a házból. Jobb a békesség alapon maradok a két motornál.
530 EXC. De ebbe az is bennevan, hogy a motoros cimbik mindig b@sztatnak a japán motor miatt. Mert Nekik csak egy márka létezik.
Szerintem ezt be kell teljesen tekerni,kicsit meghúzni,és a kontraanyával lekontrázni..........a manuálból ezt hámozom ki.
A rajzokon valóban van ott még valami,nem maradt benne a karbiban?
3: NEEDLE SET, JET
17: NUT, HEX.
Nem tudom, hogy érthető voltam-e.
Van valakinek erről véleménye?
Kettő ótóval egy motorral
a másik fele meg a sok széthajtott paraszt crossgépek miatt van
na de jövőre más lesz, végre kivágnak a fenébe és több lesz a szabadidőm
mondjuk akkor valakinek mindig kell hogy húzzon, mert nem lesz benzinre zseton
eddig senki nem volt ilyen túrázós a környékben, bár most összehaverkodtam egy drz-s emberrel igéretesnek tűnik
De a hardozást szerintem csak európai márkával lehet igazán művelni.
persze az én szintemen biztos jó lenne egy pl. CRF vagy WR is.
De (sajna ) nem én vagyok az etalon
Gyere el egyszer velünk és akkor jobban tudjuk osztani őket.
Néztem egyet itt a sportmotoron, de ha megveszem akkor lehet mehetek is a házból. Jobb a békesség alapon maradok a két motornál.
530 EXC. De ebbe az is bennevan, hogy a motoros cimbik mindig b@sztatnak a japán motor miatt. Mert Nekik csak egy márka létezik.
Én is untam,mentem is
Tavaly fizettem 120 ezret azóta nem megyek