Kicsit jobban utánanéztem a karbidnak,és most már látom ezeken nem alul,hanem oldalt van az alapjárati keverékcsavar.........nincs kétfajta,csak ez!
Tehát van ez az oldalsó állítócsavar,és henger és karbi közötti nagy tekerő gomb(ford szám áll). Ezzel a kettővel kell belőni az alapjáratot.
A karbi oldalán lévő membránt nézd még meg esetleg,hogy nincs-e megsérülve.
Majdnem biztos,hogy kezd eltömődni a tőszelep fölötti pici szűrőd
Correnti!
Majd nem biztos,hogy sokat kap a vas.Tipikus viselkedés amikor belefullad a benyába.
Persze így látatlanba nem vállalok felelősséget
amúgy jó volna tudni csak úgy nagyjából,hogy ki vagy?
Találtam egy másik rajzot,itt van az állítócsavar? Lehet hogy többfajta létezik. Ezek szerint 1 és 3/4 fordulatot kell kitekerni a teljesen betekert állapottól.
Az alsó csavarral tudod beállítani az alapjárati keverék mennyiségét, amit a karbid már előzőleg megkevert:) A másik csavarral a tolattyú magasságát állítod, azaz az alapjáraton a tolattyú alatt átáramló levegő mennyiségét, a két csavart EGYÜTT járó motornál kell beállítani, a gyári érték nagyjából csak egy kiindulópontnak jó, ugyanis a gyárihoz képest már jócskán változott a motor állapota, meg sokminden tud változni rajta:) A beállítás menete a következő: üzemmeleg állapotában, beállítasz a normáltól picivel magasabb alapjáratot az oldalsó csavarral, majd az alsó csavart elkezded szépen fél fordulatonként befelé hajtani, minden behajtásnál vársz, addig, amíg esik a fordulat, ha esett, akkor felenként elkezded kifelé hajtani, addig a pontig, amíg emelkedik a fordulat, ha nem emelkedik tovább, ott megállsz, leveszed az alapjáratot az oldalsó csavarral kb normálra, majd ugyanezt eljátszod mint az előbb, csak most negyed fordulatokkal:) ha ez megvan akkor kezdesz jó lenni:) És ha Megvan itt is a legmagasabb fordulat(valószínű magas lesz az alapjáratod így, és azt beállítod, és CÁ:)
neked hol a légszűrő bemenete?
nekem az ülés alatt, ha befogom leáll
akkor jöttem rá amikor ülés nélkül rövidgatyában akartam beindítani
beindultpöffent kettőt aztán leállt
3-4 indítás után rá is jöttem hogy hülye vagyok
Ez a karbi van rajta. És láttam is a furatot de álítani nem tudtam mert olyan mintha nem akadna benne a csavarhúzó. Egyébként hogy kell rajta állítani? leszedni a karbit? Mert nem tudtam úgy kiforgatni, hogy lássak is benne valamit.
A másik oldalon van egy állítócsavar, és arról beszéltem, hogy azon állítgattam. Ennek a csavarnak van egy "gyári" állása?
ez a karbi egy rafinált dolog, a cagiván eltömődött az egyik szellőző, aztán folyt a benzin mindenhol
ha tekergetem azt a piros nyilas pöcköt nekem nem csinál semmit
lehet van ott valami idegen anyag, lehet azoktól a jóféle román benzinektől
Tehát van ez az oldalsó állítócsavar,és henger és karbi közötti nagy tekerő gomb(ford szám áll). Ezzel a kettővel kell belőni az alapjáratot.
A karbi oldalán lévő membránt nézd még meg esetleg,hogy nincs-e megsérülve.
Correnti!
Majd nem biztos,hogy sokat kap a vas.Tipikus viselkedés amikor belefullad a benyába.
Persze így látatlanba nem vállalok felelősséget
amúgy jó volna tudni csak úgy nagyjából,hogy ki vagy?
nekem az ülés alatt, ha befogom leáll
akkor jöttem rá amikor ülés nélkül rövidgatyában akartam beindítani
beindultpöffent kettőt aztán leállt
3-4 indítás után rá is jöttem hogy hülye vagyok
A másik oldalon van egy állítócsavar, és arról beszéltem, hogy azon állítgattam. Ennek a csavarnak van egy "gyári" állása?
ha jobb lesz, tágítani kell a fúvókán
nekem van egy 180as főfúvókám ha kell
aztán ki tudja milyen olaj........ lehet valami oldhatatlan spéci nasa-cucc
ha tekergetem azt a piros nyilas pöcköt nekem nem csinál semmit
lehet van ott valami idegen anyag, lehet azoktól a jóféle román benzinektől