Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na megjött már a motyó?
Kicsit jobban utánanéztem a karbidnak,és most már látom ezeken nem alul,hanem oldalt van az alapjárati keverékcsavar.........nincs kétfajta,csak ez!
Tehát van ez az oldalsó állítócsavar,és henger és karbi közötti nagy tekerő gomb(ford szám áll). Ezzel a kettővel kell belőni az alapjáratot.
A karbi oldalán lévő membránt nézd még meg esetleg,hogy nincs-e megsérülve.
Amikor lent volt akkor lehet, kicsavartam de nem emlékszem már. Belül kitakaritottam.
Igen ezt a csavart úgy is állítottam be. De az alsó csavart hogyan állítod?
Köszönöm. Az alsó csavart nemhogy járó motornál nem tudom tekerni de pont az a problémám, hogy ha rajta van a karbi a motoron akkor nem férek hozzá.
Kép lemaradt
Szűrő VS Tűszelep Nem ment fordulaton a motor, sokan nem tudnak erről a szűrőről
Merre laksz?Mert itt pesten van egy szerelő ismerősöm keni vágja a hondákat
Majdnem biztos,hogy kezd eltömődni a tőszelep fölötti pici szűrőd

Correnti!
Majd nem biztos,hogy sokat kap a vas.Tipikus viselkedés amikor belefullad a benyába.
Persze így látatlanba nem vállalok felelősséget
amúgy jó volna tudni csak úgy nagyjából,hogy ki vagy?
De akkor hogy takarítottad ki, hogyha ki sem csavartad az állító csavart?
Találtam egy másik rajzot,itt van az állítócsavar? Lehet hogy többfajta létezik. Ezek szerint 1 és 3/4 fordulatot kell kitekerni a teljesen betekert állapottól.
Az alsó csavarral tudod beállítani az alapjárati keverék mennyiségét, amit a karbid már előzőleg megkevert:) A másik csavarral a tolattyú magasságát állítod, azaz az alapjáraton a tolattyú alatt átáramló levegő mennyiségét, a két csavart EGYÜTT járó motornál kell beállítani, a gyári érték nagyjából csak egy kiindulópontnak jó, ugyanis a gyárihoz képest már jócskán változott a motor állapota, meg sokminden tud változni rajta:) A beállítás menete a következő: üzemmeleg állapotában, beállítasz a normáltól picivel magasabb alapjáratot az oldalsó csavarral, majd az alsó csavart elkezded szépen fél fordulatonként befelé hajtani, minden behajtásnál vársz, addig, amíg esik a fordulat, ha esett, akkor felenként elkezded kifelé hajtani, addig a pontig, amíg emelkedik a fordulat, ha nem emelkedik tovább, ott megállsz, leveszed az alapjáratot az oldalsó csavarral kb normálra, majd ugyanezt eljátszod mint az előbb, csak most negyed fordulatokkal:) ha ez megvan akkor kezdesz jó lenni:) És ha Megvan itt is a legmagasabb fordulat(valószínű magas lesz az alapjáratod így, és azt beállítod, és CÁ:)
neked hol a légszűrő bemenete?
nekem az ülés alatt, ha befogom leáll
akkor jöttem rá amikor ülés nélkül rövidgatyában akartam beindítani
beindultpöffent kettőt aztán leállt
3-4 indítás után rá is jöttem hogy hülye vagyok
Hol fogjam be a levegőt? Most, hogy állatmód beolajoztam a szűrőt szerintem azt értem el, hogy kevesebb levegő jut a karbihoz.
Köszi.
Ez a karbi van rajta. És láttam is a furatot de álítani nem tudtam mert olyan mintha nem akadna benne a csavarhúzó. Egyébként hogy kell rajta állítani? leszedni a karbit? Mert nem tudtam úgy kiforgatni, hogy lássak is benne valamit.
A másik oldalon van egy állítócsavar, és arról beszéltem, hogy azon állítgattam. Ennek a csavarnak van egy "gyári" állása?
próbáld ki hogy ha befogod a levegőt mit csinál
ha jobb lesz, tágítani kell a fúvókán
nekem van egy 180as főfúvókám ha kell
Akkor nincs más hátra, mint beállítani:)
Ki van tisztítva. A gyáriak a fúvókák.
Vaz az elobb frisitem az oldalt,nincs ott a hszem...leirom ujra erre bedobja az elozot is....
Akkor neked valószínű valahol falsch levegőt szív a motor:) Vagy teljesen elvan záródva a fúvókád:)
Lehet nyelgaznal a tankodnak nincs kello levego utanpotlasa azt igy nincs annyi nafta se!tud vicceset krealni az eldugult tanksapi:-)
hát ha épp valami levegőfuratba került.......
aztán ki tudja milyen olaj........ lehet valami oldhatatlan spéci nasa-cucc
Lehet h nyelgaznal nem kap levegot a tankod es ezaltal nincs anyag utanpotlas..tud az ilyen vicceset alkotni!
ez a karbi egy rafinált dolog, a cagiván eltömődött az egyik szellőző, aztán folyt a benzin mindenhol
ha tekergetem azt a piros nyilas pöcköt nekem nem csinál semmit
lehet van ott valami idegen anyag, lehet azoktól a jóféle román benzinektől