A fúvókázást, csak azé mondtam, hogy a teljesítmény rendszer se szegényedjen el...Lehet játszani még a tűvel is valamelyest, de szerintem kezdd el a takarítást, a fúvókák méretét ellenőrizd mindenképp, mert megtud szívatni rendesen egy begyantásodott fúvóka, főleg alapjárati...kisebb a furata, nagyobb százalékban tud beszűkülni.
kép nincs a karbidrol?2csavarnak kéne lennie..vagyis nem biztos..az XL-emen is 1 csavar volt az a levegö...az alapjáratom az egy másik tekerengyü szabályozta...egy takaritáást szerintem mindenképp iktass be az a biztos!De ininek is igaza lehet a csavart illetöen...bejöttek a nyirkos taknyos idök,lehet hogy összefüggésben van a kettö!
Mielőtt beolajoztam kiszedtem és anélkül próbáltam ki. Légszűrő nélkül mintha még rosszabb lett volna. Ezért is csináltam az olajozást de lehet túl is estem a ló túlsó oldalára mert 2-3 dl biztos ráöntöttem.
A múltkor volt itt róla szó, hogy az alapjárati levegőcsavar, meg a sima levegőcsavarral hogy kell összehozni az alapjáratot. De ezen a karbin csak egy csavart látok azt meg tekerhetem akárhogy attól nem lett jó.
szerintem lehet hogy sokat kap!és azzal hogy vastagon beolajoztad a szüröt még kevesebb levegöt adtál neki ezáltal nehezebben is indul!
erre tippelnék!de a legjobb ha leveszed a karbit szétszeded kitakaritod esetleg ha van idöd megáztatod az összes alkatrészt etanolba 4-5napig aztán kifujatod összepakolod és könyv szerint beállitod!illetve chekkolnám a fars levegöt is hogy nem sziv e sehol
Azt szeretném kérdezni, hogy van-e olyan aki tud segíteni a következő problémára. XR 650-em alacsony fordulaton visszaengedett gázról ha hirtelen húzom neki oda akkor megtorpan. Még visszább is esik a fordulat és csak egy kis idő múlva veszi a lapot. Egyébként hidegen, melegen is jól indul. Arra gondoltam, hogy sok levegőt kap, és ezért beolajoztam annyira a légszűrőt, hogy ezen változtassak. Ezzel azt értem el, hogy most már nem is indul könnyen. Ha elindul akkor az alapprobléma ugyanúgy megmaradt.
A karburátor jelenleg gyári, a kipufogó nyitott. De ezzel a karburáttorral a folytásos kipufogóval is ezt csinálta.
Nincsen 2napja adtam postára!de szolhattál volna elöbb baszod mert se postáznom nem kellett volna mert pesten át tudtad volna venni meg sztem jobban jártam volna anyagilag.....
Ezek a szélsőséges dolgok válaszul a szélsőséges viselkedésre ("Mifaxomnak tetted ki a Magánterület táblát köcsööög. Mingyá lebaxom onnan")
Erre felé még nem találkoztam hálistennek ilyennel.
pucold ki, én is azt fogom tenni az enyémmel
kiganézom az egész rendszert
De a fojtásos dobbal is ugyanezt csinálta. Azért buheráltattam ki a dobot.
A múltkor volt itt róla szó, hogy az alapjárati levegőcsavar, meg a sima levegőcsavarral hogy kell összehozni az alapjáratot. De ezen a karbin csak egy csavart látok azt meg tekerhetem akárhogy attól nem lett jó.
de olyan durván hogy képes leállni menet közben egy teligáztól
ha fullon van a tank akkor kevésbé torpan
amikor a cagiva volt ilyen annak zártam a levegőn és jó lett,
erre tippelnék!de a legjobb ha leveszed a karbit szétszeded kitakaritod esetleg ha van idöd megáztatod az összes alkatrészt etanolba 4-5napig aztán kifujatod összepakolod és könyv szerint beállitod!illetve chekkolnám a fars levegöt is hogy nem sziv e sehol
A karburátor jelenleg gyári, a kipufogó nyitott. De ezzel a karburáttorral a folytásos kipufogóval is ezt csinálta.
megvan még a cross csizmád? ha igen,mi az ára,és mekkora a mérete? 1 havernak kéne,az enyémet meg 1 hete vették meg..
Erre felé még nem találkoztam hálistennek ilyennel.