Igazábol +5 fokig elmenne a sae 20 as, de hidegebb idöben már 15 illetve 10 Sae multiszuper, /téli nyári kellene/ Ha rám hallgatsz akkor jövö nyáron teszed bele a sürübb olajat!
Arra már rájöttem, hogy indítás előtt kicsit csavarni kell az alapjárati fordulatszámot állító kézikeréken, hogy beinduljon, de most sehogy sem indul rúgásra. Nekem minden beállítás a javítási könyv szerint van.
Mit jelent, hogy "magasan indítom be először"?
Nyáron jó ,télen ha használod a gépet ne tedd bele mert a 20 az a melegoldali viszkozitás.Azt jelenti,hogy -5 fokig használható.Hiába nem jössz ki ilyen hidegben kicsit magasabb hőfokon is lassabban indul be .Szóval én télen nem használnám
A hideg idő beköszöntével, hidegen nem akar indulni az XR 250-em, csak tolásra, és ha beindul, akkor is úgy viselkedik, mint amikor nagyon szegény a keverék.
Elegendő az alapjárati keverékcsavarral adni neki 1 keveset, vagy alapjárati fúvókát is kellene cserélni?
Valakinek ha van ilyen jellegű tapasztalata, örülnék neki, ha megosztaná a nagyközönséggel.
A félreértések elkerülése végett, 800 km van benne felújítás óta, vagyis kompresszió OK, olajfogyasztás 0.
szerintetek mennyire gáz az xr4-be a 20w50(valvoline) olaj?
most találtam egy csomót, azt hittem 5100-val van teli a fiók aztán nem is........
télre/tavaszra még van egy cserém az 5100-ból utána kellene a 20w50
ténérébe használtam aztán úgy néz ki megmaradt
Asszem valahogy úgy van hogy 200ft házanként és 300 forint személyenként. Szal egy 4 tagú családnál az 200+4x300=1400ft. Ha megvan a rutin lehet vele haladni elég jól
hát én nemigen kedvelem az embereket
legfőképp az idegeneket nem
aki meg nem motoros az idegen
mondjuk egy ezresért már elmennék töltögetni.....
napi 5-6 kéró és megvan a benzinpénz
Asszem azért is jár a zsé amit a neten csinálnak mert kell körzetenként összesítőt csinálni és oda is fel kell vezetni. De a mérget nem innám meg rá...
Amúgy nem vészes meló (nekem legalábbis) és az a kis plussz pénz is jól jön
Nálunk hétvégén lesz az egyetemnél "A debreceni páros kolbász és pálinka fesztivál" Gondolom ugyan ezek a bódék lesznek
Vasárnap meg enduró verseny a tankin
akkor is nagyon nehezen indul
szivatód milyen? külön fúvókarendszer? vagy csak a levegőn zár el?
magas hely meg magas hely. 1500 felé hidegen nekem sem indult jól aztán megmutatták a tecnikát azóta jobb
amúgy lehet hogy csak a benzin fos, nekem is volt amivel ócskán indult.
Mit jelent, hogy "magasan indítom be először"?
A hideg idő beköszöntével, hidegen nem akar indulni az XR 250-em, csak tolásra, és ha beindul, akkor is úgy viselkedik, mint amikor nagyon szegény a keverék.
Elegendő az alapjárati keverékcsavarral adni neki 1 keveset, vagy alapjárati fúvókát is kellene cserélni?
Valakinek ha van ilyen jellegű tapasztalata, örülnék neki, ha megosztaná a nagyközönséggel.
A félreértések elkerülése végett, 800 km van benne felújítás óta, vagyis kompresszió OK, olajfogyasztás 0.
most találtam egy csomót, azt hittem 5100-val van teli a fiók aztán nem is........
télre/tavaszra még van egy cserém az 5100-ból utána kellene a 20w50
ténérébe használtam aztán úgy néz ki megmaradt
legfőképp az idegeneket nem
aki meg nem motoros az idegen
mondjuk egy ezresért már elmennék töltögetni.....
napi 5-6 kéró és megvan a benzinpénz
Amúgy nem vészes meló (nekem legalábbis) és az a kis plussz pénz is jól jön
Nem hiszem,hogy megyünk felétek,pedig igen jól jönne.
amúgy tuti bejönne a gyereknek, kicsit jobban állnék akkor vinném is
Vasárnap meg enduró verseny a tankin
meg anyámékét is
kaptok ezért plusz zsetont?
én megőszülnék ha ilyenkt kellene csinálni
Olyan jókat tudok kuncogni más butáskodásán
Tetszik a videó különben