Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ok! most jöttem meg a digóktól,holnap elvileg lessz fejlemény bicikli ügyben!(egy haverom múlt héten nyitott egy bicikli boltot).
kötözd fel a biciklire aztán megbiszniszeljük kicsi pénzért
2in1
XR 4 makett 1:18 méretarány 3500ft(csak ez az egy van,bontatlan új!)
üdv.xr 400 asnál a dekompresszornál valamit jelre kell tenni?vezérmütengelyt cseréltem és nem ártana tudnom.ha valakinek van infója légyszi írja meg.üdv.teljesen fel lett újítva a hengerfejem.kösz
Sziasztok
Xr vagy Xlr 250 hengerfejet keresek! nincs valakinek eggy elfekvőben?
ahol szerelik haver xl-jét ott azt mondja a csávó hogy a xr sokkal jobb mint a drz. szóval aki ért hozzá az tudja
mérd meg
nekünk elhúzódik mert nem volt ilyen menetjavítója, aztán csak a jövő héten szerez
ellenben jön após olajcserére, a szerelőaknában meg csizmán felül ér a víz szóval hasalós lesz a dolog
Pálinkás jó reggelt az Uraknak
InI én most veszem fel az erőt hogy összerakjam az RFVC technikát
"1 kis tavaszi generál" .... tömítések , aksi, szelepcsiszolás, hézag állítás, szelepszár szimering csere ... szóval nem fogom ma unatkozni este dobok fel pár képet
Ha 1000-1500km nél lecseréled az olajat,a világból kimegy. Ez a motor nem olyan pörgős,mint a mai versenyendurók,úgy hogy nem is olyan kényes. Ráadásul itt nincs megadva üzemóra a szelepekre,dugattyúra,csapágyakra. Havernak ilyen van,nagyon szereti,jó motorok ezek,csak kicsit lehetne könnyebb.
tetszetős dolog. nem kellene, de tetszik.
ezek a simson faragók elszánt emberek

én mostanában leengedtem szerelés téren, szerintem amire a 600as blokkot visszatesszül úgy meg is unom hogy nem szerelek idén már semit, pedig a gyerek szimó blokkját is meg kellene generálozni, mert annyit lóg a főtengely hogy a gyújtás sem az igazi
volt úgy hogy péntek délután cseréltem meg hétfő délelőtt...........
meglátásom szerint:
ha alacsony költségvetésű kell akkor xl, xt dr közül válogass
pl ezek 350es kivitelei nagyszerűen kimotorozhatóak

xr nem üzemórás. de sűrűbben kell csinálni rajta mint a fentebb felsoroltakon
de gondolom ini te sem cserélsz a tiédbe 10 óránként olajat, vagy?
évi 1500-2000km megyek de akkor sem szeretnék 10 ü.ó.-ként olajat cserélni.
Azt hittem ezek hardendurók, és nem üzemórásak.
és akkor a cr, crf?
Saját faragás . 50-es löket , 50-es furat . Simson henger amúgy , volt egy kis borda növelés , membránosítás , meg MZ hengerfej .
ez pont "versenyendúró"
enyém is ilyen zöld volt..........
most egy sárga/rozsda színű van tartós kölcsönbe, gyerek avval tanul
eszméletlen 1mm főtengely kottyanással, és még megy

tiéden milyen henger van?
csáo!

azt szeretném kérdezni h az xr650r-nek mik a szervízigényei?
Mert versenyendurót nem szeretnék venni, és erre jutott a választás.
komoly a rezó meg úgy látom a henger környékén is van egy kis okosság .De a terepet ez tényleg nem támogatja
Azért ez nem széria simson , és nem is terepen motorozok .
simsonból kinőttem már
múlt évben akartunk veretni keményebb terepen aztán negyed távot sem mentünk és visszapordultunk
kopogott az elsőteló mint a harkály, a hársókerék örökké a sárvédőn karistolt.......
aztán feladtuk
Nekem meg még nincs kész a hátsó kerekem . Simson-nal veretek addig , jobb híján .
,
ehh nekem beszopás van
ma éjszakás vagyok, holnap reggel haza, vasárnap asszony szülinapja, hétfő meló kedd meló
, ,


Vasárnap lesz a napja a tekergésnek
Úgy néz ki,hogy kb. 08:00-tól,15:00-ig ráérek
Motorozás közben utálom nézni az órát,de most ezt dobta a gép