üdv.xr 400 asnál a dekompresszornál valamit jelre kell tenni?vezérmütengelyt cseréltem és nem ártana tudnom.ha valakinek van infója légyszi írja meg.üdv.teljesen fel lett újítva a hengerfejem.kösz
mérd meg
nekünk elhúzódik mert nem volt ilyen menetjavítója, aztán csak a jövő héten szerez
ellenben jön após olajcserére, a szerelőaknában meg csizmán felül ér a víz szóval hasalós lesz a dolog
Pálinkás jó reggelt az Uraknak
InI én most veszem fel az erőt hogy összerakjam az RFVC technikát
"1 kis tavaszi generál" .... tömítések , aksi, szelepcsiszolás, hézag állítás, szelepszár szimering csere ... szóval nem fogom ma unatkozni este dobok fel pár képet
Ha 1000-1500km nél lecseréled az olajat,a világból kimegy. Ez a motor nem olyan pörgős,mint a mai versenyendurók,úgy hogy nem is olyan kényes. Ráadásul itt nincs megadva üzemóra a szelepekre,dugattyúra,csapágyakra. Havernak ilyen van,nagyon szereti,jó motorok ezek,csak kicsit lehetne könnyebb.
tetszetős dolog. nem kellene, de tetszik.
ezek a simson faragók elszánt emberek
én mostanában leengedtem szerelés téren, szerintem amire a 600as blokkot visszatesszül úgy meg is unom hogy nem szerelek idén már semit, pedig a gyerek szimó blokkját is meg kellene generálozni, mert annyit lóg a főtengely hogy a gyújtás sem az igazi
volt úgy hogy péntek délután cseréltem meg hétfő délelőtt...........
meglátásom szerint:
ha alacsony költségvetésű kell akkor xl, xt dr közül válogass
pl ezek 350es kivitelei nagyszerűen kimotorozhatóak
xr nem üzemórás. de sűrűbben kell csinálni rajta mint a fentebb felsoroltakon
enyém is ilyen zöld volt..........
most egy sárga/rozsda színű van tartós kölcsönbe, gyerek avval tanul
eszméletlen 1mm főtengely kottyanással, és még megy
simsonból kinőttem már
múlt évben akartunk veretni keményebb terepen aztán negyed távot sem mentünk és visszapordultunk
kopogott az elsőteló mint a harkály, a hársókerék örökké a sárvédőn karistolt.......
aztán feladtuk
2in1
Xr vagy Xlr 250 hengerfejet keresek! nincs valakinek eggy elfekvőben?
nekünk elhúzódik mert nem volt ilyen menetjavítója, aztán csak a jövő héten szerez
ellenben jön após olajcserére, a szerelőaknában meg csizmán felül ér a víz szóval hasalós lesz a dolog
InI én most veszem fel az erőt hogy összerakjam az RFVC technikát
"1 kis tavaszi generál" .... tömítések , aksi, szelepcsiszolás, hézag állítás, szelepszár szimering csere ... szóval nem fogom ma unatkozni este dobok fel pár képet
ezek a simson faragók elszánt emberek
én mostanában leengedtem szerelés téren, szerintem amire a 600as blokkot visszatesszül úgy meg is unom hogy nem szerelek idén már semit, pedig a gyerek szimó blokkját is meg kellene generálozni, mert annyit lóg a főtengely hogy a gyújtás sem az igazi
meglátásom szerint:
ha alacsony költségvetésű kell akkor xl, xt dr közül válogass
pl ezek 350es kivitelei nagyszerűen kimotorozhatóak
xr nem üzemórás. de sűrűbben kell csinálni rajta mint a fentebb felsoroltakon
és akkor a cr, crf?
most egy sárga/rozsda színű van tartós kölcsönbe, gyerek avval tanul
eszméletlen 1mm főtengely kottyanással, és még megy
tiéden milyen henger van?
azt szeretném kérdezni h az xr650r-nek mik a szervízigényei?
Mert versenyendurót nem szeretnék venni, és erre jutott a választás.
múlt évben akartunk veretni keményebb terepen aztán negyed távot sem mentünk és visszapordultunk
kopogott az elsőteló mint a harkály, a hársókerék örökké a sárvédőn karistolt.......
aztán feladtuk
ma éjszakás vagyok, holnap reggel haza, vasárnap asszony szülinapja, hétfő meló kedd meló
Vasárnap lesz a napja a tekergésnek
Úgy néz ki,hogy kb. 08:00-tól,15:00-ig ráérek
Motorozás közben utálom nézni az órát,de most ezt dobta a gép