nem könnyen némelyik csavar fél méteres pajszerral lett megindítva
összerakni szerintem bonyolultabb lesz
csavarokat bedobáltuk egy dobozba, mikor végeztünk akkor gondolkoztunk milyen jó lett volna különrakni legalább amik összetartoznak
kell egy kuplungbowden is mert ki van szakadva egyik kis szál, km spirál is feladta, valahonnan szivárog az olaj is a bal dekni csupa retek volt
szóval nem most lesz kész
karbit meg leáztatom bioetanolba, annak sem árt egy kis tisztogatás
amúgy a blokk bazi nehéz, szerintem több mint 30 kiló, ezekben még nem sok kacat van kikönnyítve.......
Helló. Nincs véletlen egy dupla fogaskerék az nx-hez ami megy a gyújtás részéhez a váltó tetején , esetleg a külső dekni amit 2 csavarral lehet felfogatni? Ha van valakinek nagy segítség lenne. Köszi. 06-70-612-6261
Már értem!
Amit én mondok azzal a váltókat kenjük! Ezt műhelyesektől vagy mozdonyvezetőktől kell beszerezni mert a mozdonyon van a tartály amibe töltik!
Szombaton csinálok képet melóhelyen nálunk milyen van
ez sötétszürke anyag ha felkened akkor is meg ha szikkad akkor is
kb mint a váltókenő anyag, de az világosabb
elméletileg nyomkarimaolaj a neve, 2 emberen át került hozzám, szóval nem 100%
azt sem tudom honnan szerzik be, a máv nem feltétlen a legolcsóbbtól szokott beszerezni
Milyen színe van? Rákerestem de a kereső számítógépeket dobál ki XD
Most szürke színűt használunk és ha rá van kenve a vasra ezüstös színe lesz,ami volt az fehér színű volt és mikor rákentük átlátszó lett!
De azon gondolkodtam amit a láncsprayről is írtak ezek a kenceficék is ugyan olyanok mert ha rákenem őket akkor kis idő elteltével beragacsosodnak kicsit!
xr 400 ra tudtok valami láncot ajánlani mert csere előtt állunk ?
És nem tudom mit érdemes rárakni ?
meg most olyan idegrohamos időszakom van, 4 napos hosszú hétvége, 3 nap meló benne
lemérem a blokkot kíváncsiságból
összerakni szerintem bonyolultabb lesz
csavarokat bedobáltuk egy dobozba, mikor végeztünk akkor gondolkoztunk milyen jó lett volna különrakni legalább amik összetartoznak
kell egy kuplungbowden is mert ki van szakadva egyik kis szál, km spirál is feladta, valahonnan szivárog az olaj is a bal dekni csupa retek volt
szóval nem most lesz kész
karbit meg leáztatom bioetanolba, annak sem árt egy kis tisztogatás
amúgy a blokk bazi nehéz, szerintem több mint 30 kiló, ezekben még nem sok kacat van kikönnyítve.......
blokk nélkül olyan triálos jellege lett
Amit én mondok azzal a váltókat kenjük! Ezt műhelyesektől vagy mozdonyvezetőktől kell beszerezni mert a mozdonyon van a tartály amibe töltik!
Szombaton csinálok képet melóhelyen nálunk milyen van
kb mint a váltókenő anyag, de az világosabb
elméletileg nyomkarimaolaj a neve, 2 emberen át került hozzám, szóval nem 100%
azt sem tudom honnan szerzik be, a máv nem feltétlen a legolcsóbbtól szokott beszerezni
Most szürke színűt használunk és ha rá van kenve a vasra ezüstös színe lesz,ami volt az fehér színű volt és mikor rákentük átlátszó lett!
De azon gondolkodtam amit a láncsprayről is írtak ezek a kenceficék is ugyan olyanok mert ha rákenem őket akkor kis idő elteltével beragacsosodnak kicsit!
nem látom mi a hiba, ha mégsem jó akkor:
eredeti oldal
Csak kb 5 féle kenceficével dolgozunk havonta váltogatják
leszámítva hogy 10 el hosszabb
őszire nekem is be kell ilyesmit spájzolni
Kopó lamella szett Tourmax (Japán) 14910.-Ft
Fém lamella szett PROX 11235.-Ft
Kuplungrugó szett PROX 3675.-Ft
Szállítás: 1600.-Ft