Látom,hogy elég nagy eltérés van a kopó lamellák árában.
Ez a tourmax szimpatikus lenne.
Tudnál mondani egy árat postával egy komplett szettre(fém,kopó,rugó)?
Tudom,hogy csak össze kellene adni,csak nem tudom ,hogy nincs e valami tavaszi eksön?
én egyenlöre nem fujkálom..az egyik az hogy már igy is kopott..a másik meg az hogy bármikor kimegyek vele nyakig sáros..mert akkor megyek amikor jo idö van...akkor meg a talaj is felolvad..szoval mindegy..ugyis mindig nyakig sáros..ilyenkor megvárom mig rászorad majd amikor ez megvan akkor szépen drótkefével fémtisztára kefélem illetve kiveregetem belöle a sarat és WD40el kezelem amig áll..ennyi...majd nyáron kap rendes olajat..meg majd ha veszek uj láncot rá!
szerintem nem kell erősebb, meg nincs is, meg minek is.
A láncspray, ha megnézed, mikor kifújod, olyan, mint egy csavarlazító, mindenhová belemegy, majd kis idő múlva lesz ragacsos (pár másodperc).
A lánckerekeket nem tudod megóvni a homoktól
Ha már itt vagy
A 93'-as XR 600R-em úgy gondolja,hogy a kuplungot megunta
Cserélnék mindent kopó,fém ,rugó.De nem lenne baj ha valami erősebb cucc lenne
Mit gondolsz
kíváncsi lennék ki tud befújni a gyűrű alá
nem vitatkozni akarok, biztos jobb a láncspray mint a fáradtolaj, de nem annyival mint amennyivel drágább
4 dl spray 2000ft körüli, ami ha vékonyan adagolom akkor max 10 kezelés szóval 10 motorozás ami legóvatosabb használatnál is 2 hónap
5 liter anyag meg(nekem) volt kb 1000ft aztán ha vastagon adagolom akkor is kitart 3-4 évig amúgy amit használok az is valami lánckenő
pizsamába már nincs kedvem kimenni a garázsba megnézni, meg amúgy is ordítanak a farkasok odakinn
A láncspray lényege, hogy bemegy a szemek közé, mikor befúlyod, majd egy ragacsos réteg keletkezik a láncon, ami nem engedi be a láncszemek közé a homokszemeket.
Egy cross motoron a legnagyobb sárban is keni a láncot egy futamnyi idő alatt.
Az enduro motorokon ezért javasolt a gyűrűs lánc, mert nem tudod fújni futamonként, de a gyűrűk miatt tovább marad kenés alatt a lánc.
Ha csak olajozol egy láncot, sima olajjal, az nem igazán jó, mert az olaj beviszi a szemek közé a porszemeket, és keletkezik egy olajos csiszolókence.
200 méter homok (persze amikor a lánc is a homok alatt fut) olyan száraz a lánc mint a lisztes zacskó
holnap ha nem felejtem el belinkelem a cuccot
95%-ban lebomló környezetbarát, hőállóm fagyálló tökömtudja mit tud még
aki erre jár adok egy kenésnyi mintát
Sziasztok
Van eggy Honda xlr 250-em (alváz:MD22,motor :MD17)
És érdeklődnék a tömitések megeggyeznek az xr 250esével?
Gondolok itt a Hengerfej,hengertalp,szelepfedél,szelepszár szimering.
Milyen tipusú gyertya kell ezekbe? valakinek service manual-ja van hozzá?
A lenti fotómat nézegetve mindenképp igazad van
Én rézspray-vel fúúkálok,jól tapad,nehezen jön le
Kivéve egyrészt a Gyevi bírót,másrészt ha bemegyek a dzsindzsázsba(márpedig bemegyek )akkor kb. 15-20 cm kell ahhoz ,hogy értelmét veszítse bármiféle szuppper kence
rájöttem hogy a láncspré csak átbaszás
sportgépeken még van valami értelme, nekünk semmi
egyszer linkeltem mivel kenem, olcsó csak macerás beszerezni, kell vasutas ismeretség
http://robogotuning.hu/spd/CDF...
Fém lamella szett PROX 11235.-Ft
Kuplungrugó szett PROX 3675.-Ft
Szállítás: 1600.-Ft
Ez a tourmax szimpatikus lenne.
Tudnál mondani egy árat postával egy komplett szettre(fém,kopó,rugó)?
Tudom,hogy csak össze kellene adni,csak nem tudom ,hogy nincs e valami tavaszi eksön?
Tetszik ez matrica ,maszek?
A láncspray, ha megnézed, mikor kifújod, olyan, mint egy csavarlazító, mindenhová belemegy, majd kis idő múlva lesz ragacsos (pár másodperc).
A lánckerekeket nem tudod megóvni a homoktól
Képspecifikáció: előtte-utána...
A 93'-as XR 600R-em úgy gondolja,hogy a kuplungot megunta
Cserélnék mindent kopó,fém ,rugó.De nem lenne baj ha valami erősebb cucc lenne
Mit gondolsz
A 300km-es lánckerekeim úgy néznek ki,hogy az már dúrva ,
nem vitatkozni akarok, biztos jobb a láncspray mint a fáradtolaj, de nem annyival mint amennyivel drágább
4 dl spray 2000ft körüli, ami ha vékonyan adagolom akkor max 10 kezelés szóval 10 motorozás ami legóvatosabb használatnál is 2 hónap
5 liter anyag meg(nekem) volt kb 1000ft aztán ha vastagon adagolom akkor is kitart 3-4 évig amúgy amit használok az is valami lánckenő
pizsamába már nincs kedvem kimenni a garázsba megnézni, meg amúgy is ordítanak a farkasok odakinn
Egy cross motoron a legnagyobb sárban is keni a láncot egy futamnyi idő alatt.
Az enduro motorokon ezért javasolt a gyűrűs lánc, mert nem tudod fújni futamonként, de a gyűrűk miatt tovább marad kenés alatt a lánc.
Ha csak olajozol egy láncot, sima olajjal, az nem igazán jó, mert az olaj beviszi a szemek közé a porszemeket, és keletkezik egy olajos csiszolókence.
holnap ha nem felejtem el belinkelem a cuccot
95%-ban lebomló környezetbarát, hőállóm fagyálló tökömtudja mit tud még
aki erre jár adok egy kenésnyi mintát
Van eggy Honda xlr 250-em (alváz:MD22,motor :MD17)
És érdeklődnék a tömitések megeggyeznek az xr 250esével?
Gondolok itt a Hengerfej,hengertalp,szelepfedél,szelepszár szimering.
Milyen tipusú gyertya kell ezekbe? valakinek service manual-ja van hozzá?
Én rézspray-vel fúúkálok,jól tapad,nehezen jön le
Kivéve egyrészt a Gyevi bírót,másrészt ha bemegyek a dzsindzsázsba(márpedig bemegyek )akkor kb. 15-20 cm kell ahhoz ,hogy értelmét veszítse bármiféle szuppper kence
sportgépeken még van valami értelme, nekünk semmi
egyszer linkeltem mivel kenem, olcsó csak macerás beszerezni, kell vasutas ismeretség
http://ablak-zsiraf.blog.hu/20...
posta v szállitás megoldható !