egyszer kell megcsinálni nagyon facára
úgy lehet hosszútávon olcsóbb is.......
havernak egy éve van meg aztán most kezdett el kopogni benne valami, elméletileg vezérműlánc, érdekes mód úgy kezdődött a hiba hogy a feszítőnél kezdte szórni az olajat, utána halkan kopogott melegen, majd a végén hidegen is
amikor megnéztük milyen a gyertya benne jött a gyertyával együtt a hengerfejből a menet fele is, igaz ettől még ment de többet nem kellett volna tekergetni
mind 2 a vázhoz ahogy csatlakozik ott kell szét kötni !
és ott nincs tömítés :) csak kúposan van kialakítva a cső vége
jah és még azt hogy a kartelgáz csövet is kikell kötni :)
meg az önindíróról a test kábelt és végül ennyi
Akkor elkezdeném :
kipufogó, hátsófék jobbos lábtartó, olajcsövek , gyújtáskábelek,
lánc, karbik- azt úgy javaslom hogy ami van a szívótoroknál közbetét
ott van 3 csavar azt szedd le és akkor lesz helye a karbiknak ,
és jobbra jön ki a blokk remélem tudtam segíteni
kivenni a blokkot és betenni az autó csomagtartójába
haver viszi gépműhelybe gyertyamenetet javítani, meg vezérműláncot cserélni meg a fene tudja mit még
aztán csak a blokkot kell vinni mert nincs hely a műhelyben
Hartinger is szedi ki a blokkot azt is szervizelni kell
Mekkora az XL600R nek a furata? fontos lenne
úgy lehet hosszútávon olcsóbb is.......
havernak egy éve van meg aztán most kezdett el kopogni benne valami, elméletileg vezérműlánc, érdekes mód úgy kezdődött a hiba hogy a feszítőnél kezdte szórni az olajat, utána halkan kopogott melegen, majd a végén hidegen is
amikor megnéztük milyen a gyertya benne jött a gyertyával együtt a hengerfejből a menet fele is, igaz ettől még ment de többet nem kellett volna tekergetni
mondjuk én nemigen akarok szerelgetni, elveszítettem a lelkesedést
mégegyszer köszi!
és ott nincs tömítés :) csak kúposan van kialakítva a cső vége
jah és még azt hogy a kartelgáz csövet is kikell kötni :)
meg az önindíróról a test kábelt és végül ennyi
továbbítom a sorrendet
olajcsöveknél van tömítés? azokat összerakásnál cserélni kell?
kipufogó, hátsófék jobbos lábtartó, olajcsövek , gyújtáskábelek,
lánc, karbik- azt úgy javaslom hogy ami van a szívótoroknál közbetét
ott van 3 csavar azt szedd le és akkor lesz helye a karbiknak ,
és jobbra jön ki a blokk remélem tudtam segíteni
haver viszi gépműhelybe gyertyamenetet javítani, meg vezérműláncot cserélni meg a fene tudja mit még
aztán csak a blokkot kell vinni mert nincs hely a műhelyben
valami buktatója van? esetleg valami sorrend?
láttam múltkor a hirdetéseit, lemosta a gépeket