viszont igencsak nem mindegy, hogy milyen motorba kell, mert az egyik dugónak a fejmagassága 18mm a dominátoré meg 17mm, ezen kívül a dominátor rövidebb és egyenes tetejű, az xr600 neg hosszabb és homorú tetejú dugó
Úgy néz ki hogy tényleg dominátor henger meg hengerfej van rábarkácsolva ,mert a gyári dekompresszor tengelye be van vakolva gyárilag mert önindítós volt a dominátor
Drága barátom itt vagy a neten,biztosan beírtad már a gugliba,hogy XR dugó vagy valami hasonlót.Egymillió bót van aki mindenfélét árul a bringákhoz.Könyörgöm egy kis kreativitást vigyetek már az életetekbe(ez sok más embernek is szól)!
A múltkor kérdezte egy srác a gilerás fórumon,hogy szerintem milyen akku kell a gépébe?
Vazze,beírtam a típust meg azt,hogy "battery" és kidobott x oldalt.Belinkeltem a srác meg hálás volt.ettől azért kész vagyok
jó messze laksz, de ha elküldöd a hengert, akkor én meg tudom mérni és dugót is tudok adni hozzá, meg is tudom furatni, ha az utolsó túlméretnél még kisebb.
ennél többet nem tehetek, de nekem csak új alkatrészeim vannak.
Persze világos ,de amíg nem tudok konkrét helyet ahol lehet rendelni addig mit méregessek? Szerintem ez a dugó nem is bele való mert a hüvely fala nagyon vékony legalább 99mm a dugó ami most van benne
a gyári 97 -el szemben.. Itt valami bűzlik
Nem az enyém a motor ...Barátomé ,csak én próbálok valamit kihozni belőle...
Persze az az 1mm az csak sacc lehet hogy csak 0.5mm
Csak nem tudom honnan lehet bele dugót venni ..
Hát most nincs nálam tolómérő, de megsaccoltam egy szalaggal és 99.5 mm
A hengerbe beleraktam a dugót gyűrű nélkül szárazon és lent a szoknyánál kb 1 minimétert kottyan
vékony olajjal (műszerolaj, fegyverolaj)olajozd be a dugót gyűrűk nélkül tedd a hengerbe ha átesik rajta akkor kopott ha lassan átcsúszik akkor jó
úgy tedd a hengerbe ahogy volt
olcsó javításként vehetsz túlméretes gyűrűszettet aztán becsiszolod méretre
http://www.kepesmotor.hu/motor...