előre akkorát kell tenni ami még épp befér, aztán ha nyomaték kell akkor hátra minél nagyobbat
előre azért érdemes nagyot tenni mert úgy kopik legkevésbé
ha hátul túl nagy van akkor olyan lesz a motor mint a cagivám volt hogy 200 méteren már 5.ben voltam
aztán kapott utcára 45 ös helyett 32est és egyből 1 literrel kevesebbet evett(2,7 volt a csúcs), ellenben irtó szarul gyorsult
terepre meg 40es hátsó volt fent
aztán mindkettővel 125 volt a vége hátszéllel kormányra feküdve
amúgy meg olyan 110......
hat most nincs ilyenre penzem....ha szetszedem elofordulhat hogy mar nem fogom tudni ossze rakni az oreggel?....kepeket nem tudsz felrakni meg is hogy nez ki ha szetvan szedve?
Egyenlőre veszek 2 első fogas kereket, meg le homokfúvatom..
Hogy is van az áttétel ?
Azt szeretném hogy erősebb legyen és nem azt hogy végre mennyen többet.
Nagyvas.hu-n néztem és JT márkájú csak olcsóbban nem találok hátsót, kiderült hogy még csak nem is mtx- a hátsó kerekem.. kiváncsi vagyok hogy mié lehet...talán aprilia rx 125-é mert az eleje az-az..megnézem..Nem tudok mást..
En neztem a nagyvas .hun lancot meg fogaskereket az enyemre de olcsobb asszem mint szettbe...a JT elso kerul asszem 2200.-ba a hatso az 8500.- a lanc meg csapszamtol fuggoen 9-13ezerig...gondolom a sok csaposat erdemes megvenni a fogaskerek nagysagoktol fuggoen meg ugy lehet allitani a hatsokereket is tavolsagra!az biztos h nekem hatul az 50fogas kerekkel eleg kozel kerult a kerek a villa vegehez!de majd a 40essel...
Vágom én mit akarsz mondni de az első fogaskerék 3400 a lánc is sok lesz a hátsó 6000 pluszposta..és én még nem vagyok kereső képes főleg télen egy kurva nagy bukta után..
Nem tudom most nincs arra pénzem hogy 2 elsőt meg egy hátsót vegyek, nem is hiszem hogy addig marad nálam a motor, bár a fene tudja. Szeretném megcsinálni motorozni vele egy picit itt a Tisza körül meg ahol éppen jól esik.. Aztán elpasszolni egy nagyobbra.
Azért köszi a tippet !
Fúú..nem rég voltam dokinál egy sikeres esés miatt még..azért nem is voltam sokáig és mivel be gyógyult a seb le tudták szívni a poén most jön..128,3ccm vért szívtak le a térdemből..több mint a motorom hengerének ccm-e...
Hááát,ha kiveszed meglátod milyen állapotban van.Az a baj,hogy ha rég volt szétszedve akkor borítékolom a rozsdát és a tengely kopást.
A haver most cserélt a domiban , a lengővilla csapágy 2 ezerben volt.A csapszegre mondtak valami horror árat.Mert a himbarendszerben valami köcsög egyedi mérete van a hondának.Erre legyártatta dugó csapszeg anyagból valami 1700.-ért.Nézd ha szétszeded és agyig nyomod zsírral már csak jobb lehet.De ha rendesen akarod csinálni az biztosan 5 jegyű szám lesz és nem biztos,hogy egyessel kezdődik.
előre azért érdemes nagyot tenni mert úgy kopik legkevésbé
ha hátul túl nagy van akkor olyan lesz a motor mint a cagivám volt hogy 200 méteren már 5.ben voltam
aztán kapott utcára 45 ös helyett 32est és egyből 1 literrel kevesebbet evett(2,7 volt a csúcs), ellenben irtó szarul gyorsult
terepre meg 40es hátsó volt fent
aztán mindkettővel 125 volt a vége hátszéllel kormányra feküdve
amúgy meg olyan 110......
Hogy is van az áttétel ?
Azt szeretném hogy erősebb legyen és nem azt hogy végre mennyen többet.
nem mondom hogy nem jók de nekem a dt-n ilyen nevesincs volt és kb 5-600km után egész el volt kenődve rajta a fog
szóval én inkább jt-t veszek meg did láncot, ezekben még nem csalódtam
na de mindenki azt csinál amit akar, most már demokrácia van
Azért köszi a tippet !
aztán amikor kezd a fog "cápásodni" akkor cseréld le
én 2500 nál dobtam le az első fogaskereket
A haver most cserélt a domiban , a lengővilla csapágy 2 ezerben volt.A csapszegre mondtak valami horror árat.Mert a himbarendszerben valami köcsög egyedi mérete van a hondának.Erre legyártatta dugó csapszeg anyagból valami 1700.-ért.Nézd ha szétszeded és agyig nyomod zsírral már csak jobb lehet.De ha rendesen akarod csinálni az biztosan 5 jegyű szám lesz és nem biztos,hogy egyessel kezdődik.
6300.-Ft