Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szevasztok
valaki adhatna tippet vagy megmondhatná h mi célt szolgál ez a kis műanyag a főfúvókán a karbiban...
-lehet h megszorul az úszó is a szélére felülve...
Sziasztok
Andrushh megmérnéd nekem ha megkérhetlek a henger talpa és a hengerfej teteje közti távolságot!
előre is köszönöm
eddig nekem mindig szerencsém volt motorvétellel
mindig faszákat sikerült beválasztani, és elég olcsón
egyedül ez az xr lett drágábban vásárolva de ezt szerintem nem adom el és így nincs bukta
megörökli a gyerek majd én meg veszek valami nyugisabb 600ast light terepre
Én szeretem ha nem ütött kopott a motorom, és hidd el vannak dolgok amiket muszáj megcsinálni pl ha nem szedem szét akkor nem tudom meg hogy a himbának az egyik perselye be volt rohadva vagy hogy a váz el van törve ahol a fene se látja igaz ezek csip csup dolgok de a festése így ki jön egy 10k-ból ha festőhöz vinném a duplája és csak a váz és a tank..Így le lesz festve a kerekektől kezdve a kutyacsonton át a hátsó lengő-ig.Ha szerencsém van talán még az elektronikája meg lesz csinálva lesz egy kormány még meg ülés, és egy aksi oszt kész lesz a gép.Azon felül így sokkal eladhatóbb lesz a moci, attól függetlenül hogy 125/4T .
Hát az enyém nem az...vagy fene tudja..erröl nem potyog le hanem gyüjti..és ragaszkodik hozzá...
Ott lehet is
Van itt egy "öreg" "A" Lajosbá!
A tankis endurós útvonalon konkrétan nem tudok menni utána,ez nem is lenne olyan nagy baj,csak az "öreg" elmúlt 60 éves!
Egy ideje ő a példaképem
amúgy az én gépem csodagép mindig lepotyog a sár róla
Nem mosom csak levakarom rola!
ha szépen mosod, enyémet is lemoshatod
Naa megvan a holnapi project is!ugyis joidot mondanak igy arra gondoltam levakarom a sarat a vasrol!de nem megyek vele...annyira nem lesz jo ido!itt szerencsere nem esett semmi szoval a plusz 5fok jo lesz a tisztogatasra..meg lehet megis lecserelem most a fogaskereket is...ha lesz mire felrakni a motort
Most gratuláljak vagy sajnáljalak?
Boldogot!
Én mára fűtött szobában is fázom néha .
aki akarta annak nem kell, de ajánlottam másnak az hétvégén jön hozzám addig gondolkozik
ez a 250-350 átalakítás nem tetszik neki
vasárnap tuti írok
majd dobj már egy mailt hogy mik a fejlemények, akármi van csak hogy tudjam!
rendszámos a motor?
mondjuk én rettenet igénytelen vagyok külalakilag de tuti nem kínlódnék ennyit egy motorral.... bár autóval sem
működjön faszán aztán jólvan
Az erdőben nem igen fázom és egy évvel idősebb vagyok
Tudod milyen drága egy kilo dio?
Igen érdekes megoldásokat eszközölnek.
Andrushh figyelek !
Egyébként szomszéd csinálja már a danuviát is vele homokfúvattuk igaz a váznyakban a perselyt ki kell cserélni mert a kis buta oda is befútt..Én ezt kiküszöbölendő minden lukat betömtem !
múltkor volt a tv-ben hogy darált dióhéj volt a homok helyett
kíméli a cuccot de viszi a festéket
ilyen 1000+1 éves autókat generáloztak
Arra azert figyelj hogy kis szemcsevel fujjak mert ha tul nagy szemuvel csinaljak akkor lesznek benne eros melyedesek!
Annak jók lehetnek az ízületei . Én +10 fok alatt nem igen motorozok . Persze fiatalon semmi sem számított .
Na nagy munka árán, de össze készítettem a holmikat a homokfújáshoz, kíváncsi vagyok hogy mi sül ki belőle.
és aki télen,nyáron használja?
Tudod télen kell szerelni , nyáron meg használni .
hogy utáltam a simsont küllőzgetni..... vasútoldali "murván" mindig durrogtak
aztán beszereztem egy acélfelnit és nem kellett többet