sőt ha szerencséd van akkor quad blokkot találsz aztán lesz egy önindítós xr4-ed
nem tudom a bütyök javítás mennyire tartós. esetleg aki tud cementálni is az lehet megcsinálja gyáriasra
egy ilyenről tudok de az ment kb fél évig
bár az fiat volt, az meg alapból szar
Van nálunk egy gépműhely ahol már csináltattam xr 600 hoz ,fasza lett!(kacsó gépműhely taszár).de van HOT CAMS tengely vadi új postával kb 40000ft!az infó ára:1 üveg fasza vörösbor! !
akkor telefon a kézbe és bontókat körbehívogatni
vagy besétálni a hondához és hoz egy újat 6számjegyű összegért
ha hosszabb időre tervezed a gépet lehet érdemes lenne egész blokkot szerezni, mert ha a vezérműtengely kuka akkor egyéb cuccok is elveszítették gyárias jellegüket
üdv.az egyik bütykön szemcsés kopás van.meg az xr 400 nak elvileg fekete a vez tengelye.az enyémnek mind a 4 bütyke csillog.az adzett felület lekopott.szar olaj miatt szerintem nem volt jó kenés.csapágyakat újakat teszek.nektek a csapágyakat le kellett huzatni vagy könnyen lejött.mert én kézzel lehúztam.üdvamúgy sopron mellett lakom
"tökéletes állapotú bontott?xr 400 1996.üdv"Nem akarlak elkeseriteni de ilyen nincs! .Vezérműtengely kellene?!Van megoldás de az is pénzbe kerül!Tudok mühelyt ahol megcsinálják!
mit kell felújítani?
csak a csapágyakat?
mert autónál hallottam bütyök javítást de nem bírta sokáig
nézz egy gépműhelyt... kiskőrösön tudok bár nrm tudom az nekedmilyen mesze van
üdv .nem tud valaki címet aki vezérműtengely felújítással foglalkozik?ha igen akkor ez mennyire tartós?vagy valakinek esetleg nincs egy tökéletes állapotú bontott?xr 400 1996.üdv
elözetes közös számolgatások 95-re jöttek ki és ebben is egyeztünk meg,de jóindulatomnak hála olcsobb is lett.
igyis kishiján teljesen fel lett ujitva.(váltóhoz nem nyultam egyedül)
tudta mibe fog fájni
Azt irtak a cikkben is hogy kina a problemas!talalt egy szen banyat elkezdte kitermelni eladni mindenkinek...aztan rajott hogy neki is kellene igy megallt az eladas sot elkezdte venni a szenet mert a kitermelese nem fedezi az ipar felhasznalast!de ez van minden foszilis energiahordozoval...evmilliok alatt felszaporodott mi meg evezredek alatt elcsesszuk...elorelathatolag 20-25ev mulva elfogynak ezek a tartalekok es ez az ido keves arra hogy olyan energiaforrast talaljunk ami fedezi az ipari,illetve a lakossagi felhasznalast!szoval ha ez igaz lesz egy kis vegetacio!
ráadásként van nálam szerelés okán egy 750 BIG
annak meg furás dugó baja volt.szereléssel együtt 86ezerbe csináltam meg,de a tulaj nem tud fizetni,és papirt ugy irtunk,hogy nemfizetés esetén a motor a fedezet.
még 2 hete van hogy perkáljon,mert akkor auto benyertem
a motort.de remélem nem kell genyónak lennem muszályból
hát nem nagyon van idöm mostanában.
a mocival még ugy érzem ráérek egy darabig
az izületeim is ezt sugják.
Gáborom neked annyit hogy ez még viccnek is rossz
a vadi ujhoz mérve egy mm-t se nyulott meg,és a csapok is rendben vannak. az még egy 5évet elfut mint a pinty!
a fő gond kína meg india
itt olyan nagyon megindult az életszínvonal felfelé, hogy lassan a legutolsó sártaposó is motorral és/vagy autóval jár hamarosan
ott nagyon nagy kereslet lesz mindenre, mondjuk ők is össze fognak esni mint amerika, de az még odébb van pár évtizeddel
Nekem fiatom van!
nem tudom a bütyök javítás mennyire tartós. esetleg aki tud cementálni is az lehet megcsinálja gyáriasra
egy ilyenről tudok de az ment kb fél évig
bár az fiat volt, az meg alapból szar
vagy besétálni a hondához és hoz egy újat 6számjegyű összegért
ha hosszabb időre tervezed a gépet lehet érdemes lenne egész blokkot szerezni, mert ha a vezérműtengely kuka akkor egyéb cuccok is elveszítették gyárias jellegüket
legalábbis én nem tudok ilyen lenni
tt350:
pár éve égen földön kerestem rendszámosban de nem volt egy se, néhány külföldi papiros volt, de azok nem voltak tetszetősek
csak a csapágyakat?
mert autónál hallottam bütyök javítást de nem bírta sokáig
nézz egy gépműhelyt... kiskőrösön tudok bár nrm tudom az nekedmilyen mesze van
igyis kishiján teljesen fel lett ujitva.(váltóhoz nem nyultam egyedül)
tudta mibe fog fájni
annak meg furás dugó baja volt.szereléssel együtt 86ezerbe csináltam meg,de a tulaj nem tud fizetni,és papirt ugy irtunk,hogy nemfizetés esetén a motor a fedezet.
még 2 hete van hogy perkáljon,mert akkor auto benyertem
a motort.de remélem nem kell genyónak lennem muszályból
60ezret kerestem rajta 3 nap alatt
a mocival még ugy érzem ráérek egy darabig
az izületeim is ezt sugják.
Gáborom neked annyit hogy ez még viccnek is rossz
a vadi ujhoz mérve egy mm-t se nyulott meg,és a csapok is rendben vannak. az még egy 5évet elfut mint a pinty!
itt olyan nagyon megindult az életszínvonal felfelé, hogy lassan a legutolsó sártaposó is motorral és/vagy autóval jár hamarosan
ott nagyon nagy kereslet lesz mindenre, mondjuk ők is össze fognak esni mint amerika, de az még odébb van pár évtizeddel